Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundefestivalen 2011


pippin

Recommended Posts

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Ah! Den sorte i bakgrunnen der er Zira-Pira og fôrverten vår! (bildet tatt mellom ring 6 og 8?).

Tror det var mellom de ringene ja ;) Ser ihvertfall ring 6 til venstre ;) Var det flaten der? Den var jo så herlig! Superleken og spratt rundt fôrverten og hadde gledesraptuser hele tida! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TeamTwo og Lompelus: Kan jeg stjele bilder? :)

Bare stjel ivei fra meg :D

Skal se om jeg kan redde noen flere bilder idag, formen og tålmodigheten har fått hvilt seg litt i natt ;)

Edit; Pippin, om det er fortispa til Dratini er hun en Hovawart og ikke en flat ;)

Jeg tok bilde av henne jeg også *lete*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Tror det var mellom de ringene ja ;) Ser ihvertfall ring 6 til venstre ;)Var det flaten der? Den var jo så herlig! Superleken og spratt rundt fôrverten og hadde gledesraptuser hele tida! :D

Ingen Flat her i huset nei ;)

Ja, hun er leken og spretten, rasen blir jo ikke kalt for hoppawart uten en bakgrunn for det :whistle::lol: Hun hadde gledesraptuser både til fôrverten vår og til meg :lol:

Edit; Pippin, om det er fortispa til Dratini er hun en Hovawart og ikke en flat ;)

Jeg tok bilde av henne jeg også *lete*

Helt riktig :D Zira heter egentlig Dratini's Beautifly og er en renspikka hoffe :lol:

Hun er halvsøster til Fenris som Fannhvit her inne har (og da selvsagt halvsøster til vår egen Zuma).

Venter spent på bilde( r) :hyper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare stjel ivei fra meg :D

Skal se om jeg kan redde noen flere bilder idag, formen og tålmodigheten har fått hvilt seg litt i natt ;)

Edit; Pippin, om det er fortispa til Dratini er hun en Hovawart og ikke en flat ;)

Jeg tok bilde av henne jeg også *lete*

Aha... ;) Det var en flat som ofte sto der så trodde det kanskje var den :P Så jo hovawartene også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Aha... ;) Det var en flat som ofte sto der så trodde det kanskje var den :P Så jo hovawartene også :)

Så ingen flat der jeg, men derimot 3 sorte hovawarter :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ingen flat der jeg, men derimot 3 sorte hovawarter :ahappy:

KAN det ha vært en hoffe da? :P Jeg synes jo den var så liten, HELT sort, med flatpels og skikkelig flathode og ører :P Og jeg mener jeg klarer å se forskjell på flat og hoffe, men jeg kan ha tatt feil altså!

Så da var det sikkert hoffen din da! Hun var ihvertfall megasøt og sjarmerende der hun hoppet rundt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

KAN det ha vært en hoffe da? :P Jeg synes jo den var så liten, HELT sort, med flatpels og skikkelig flathode og ører :P Og jeg mener jeg klarer å se forskjell på flat og hoffe, men jeg kan ha tatt feil altså!

Så da var det sikkert hoffen din da! Hun var ihvertfall megasøt og sjarmerende der hun hoppet rundt! :D

Som jeg svarte litt lengre oppe her:

Ingen Flat her i huset nei ;)

Ja, hun er leken og spretten, rasen blir jo ikke kalt for hoppawart uten en bakgrunn for det :whistle::lol: Hun hadde gledesraptuser både til fôrverten vår og til meg :lol:

Helt riktig :D Zira heter egentlig Dratini's Beautifly og er en renspikka hoffe :lol:

Hun er halvsøster til Fenris som Fannhvit her inne har (og da selvsagt halvsøster til vår egen Zuma).

Venter spent på bilde( r) :hyper:

Zira er spretten og hun er en veldig enkel hun å få "liv" i for å si det sånn :innocent: Når jeg kom på plassen og så Zira, så da jeg bare (med lys pipende stemme) "Ziiiiira-Piiiiiiiiiiiiira" og hun kom bompende bort til meg :lol:

Edit: her er forresten ett bilde av henne, ikke nytt og hun var vel ca 1,5 år her:

zira.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Her er bilde av Hovawarten Zira fra lørdagen (Bare å rappe om du vil Dratini ;) )

Zira_Hovawart280511_1.jpg

:wub: Jeg rapper det jeg! :D

forresten så er det mine bein som står i midten bak der :lol:

Ok det var Zira jeg så da! :D Får øve meg på å se forskjellen på hoffe og flat jeg tror jeg..! :lol: Hu var utrolig pen da! :wub:

Tusen takk, synes hun er pen vi også :)

Jeg også syntes det der så ut som en flat :P hehe

Siden dere trenger hjelp til å se forskjell, her kommer sammenligninger:

Flat hannhund (bilde lånt fra http://www.lhaxy.com):

i34884145._szw425h320_.jpg

Hovawart hannhund (pappaen til Zira):

biko1.jpg

Flat tispe (bilde lånt fra http://www.walkupflatcoats.com):

Kelly%202005.jpg

Hovawart tispe (Zira):

2010_0629_zira_sonen.jpg

Edit: glemte å legge med forskjellen i størrelse da :icon_redface:

Flat:

Hannhunder: 59-61,5 cm

Tisper: 56,5-59 cm

Hovawart:

Hannhunder: 63-70 cm (+3)

Tisper: 58-65 (+3)

Og Zira med sine ca 63 cm ville ha vært ei veldig stor flat-tispe :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...