Zitka Skrevet 31. Mai 2011 Rapporter Skrevet 31. Mai 2011 Joo fyll opp tråden! Moro å se hehe det er bare veldig mange whippet bilder lell hehe men kan legge ut noen dalmisbilder jeg har, blandt annet
Zitka Skrevet 31. Mai 2011 Rapporter Skrevet 31. Mai 2011 hvorfor står det at jeg har brukt opp "kvota" mi på opplastning? Trodde det var på hver enkelt innlegg jeg
Lola Pagola Skrevet 31. Mai 2011 Rapporter Skrevet 31. Mai 2011 Last opp til f.eks photobucket.com istedenfor, mye mer lettvint, også kan du legge inn så mange du vil :-) lim inn IMG koden.
Anette Skrevet 31. Mai 2011 Rapporter Skrevet 31. Mai 2011 hvorfor står det at jeg har brukt opp "kvota" mi på opplastning? Trodde det var på hver enkelt innlegg jeg Det er ikke lov til å laste opp så mange bilder pga serverplass ol. Men du kan jo legge bildene dine på f.ex photbucket, picasa, imageshark, facebook og linke til bildet hit inni posten istedenfor
Zitka Skrevet 31. Mai 2011 Rapporter Skrevet 31. Mai 2011 bah! Nå må jeg jo tenke og alt sammen.. jaja.. får prøve da gitt
Zitka Skrevet 31. Mai 2011 Rapporter Skrevet 31. Mai 2011 Jeg gir opp.. fikk det ikke til.. her er link; LINK
Rødhette&Ulven Skrevet 31. Mai 2011 Rapporter Skrevet 31. Mai 2011 Kan ikke legge ut alle bildene jeg tok, for da blir jo tråden full i alle fall Men her er noen få i alle fall =) Å herre! Hva er det på bilde nr 7?? Nuuuurk!
Zitka Skrevet 31. Mai 2011 Rapporter Skrevet 31. Mai 2011 Å herre! Hva er det på bilde nr 7?? Nuuuurk! podengo av noe slag tror jeg
Rødhette&Ulven Skrevet 31. Mai 2011 Rapporter Skrevet 31. Mai 2011 Podengo Portuguese eller noe sånt Ja visste jeg det ikke! Sambo og jeg kom over en sånn på TV for noen uker siden og googlet raskt opp potensialet - helt til vi konkluderte med at den riktige størrelsen (medio) var vanskelig å komme over, og at den strengt tatt ville blitt en strihåret shiba... Men peeeen!
Kristinh Skrevet 31. Mai 2011 Rapporter Skrevet 31. Mai 2011 Ja den lignet nok mer den Dette er en mynderase som kommer fra Ungarn, helt riktig at det er en Ungarsk Mynde men rasens navn er Magyar Agar. Jeg har stilt en av de første som kom til Norge og det jeg har hørt om rasen og det jeg fikk erfart selv var at den kan være noe skarp. Men ellers en flott rase:) Flotte bilder og gratulerer til deree som har gjort det supert i helga. Vi hadde bir Whippet begge dagene:)Bt 1,2 på Lørdag og Bt. 1,2,3,4 og bh,3,4 på Søndag i oppdrettet + Bir Saluki og Big 2 lørdag og Big/Bis 3 på Søndag (rasespesial) Så vi er super fornøyd. Klem Kristin
TeamTwo Skrevet 1. Juni 2011 Rapporter Skrevet 1. Juni 2011 Vi hadde bir Whippet begge dagene:)Bt 1,2 på Lørdag og Bt. 1,2,3,4 og bh,3,4 på Søndag i oppdrettet + Bir Saluki og Big 2 lørdag og Big/Bis 3 på Søndag (rasespesial) Så vi er super fornøyd. Klem Kristin Grattis Og jeg som ikke fulgte ordentlig med engang, det var så mange spennende ringer å kikke i Her er noen flere av bildene mine *treig* Jentungen og jeg delte på kameraet, så det er mer varierte bilder enn om jeg hadde knipsa selv Lekker farge på Whippet; Lekker Tervueren; Staffe i bur (trooor han vant klassen sin); Søteste Nomi; Bittelille Nika; Smuledyret; Bullterrier, syns den hadde skikelig fine farger jeg! Bir Riesenschnauzer valp på søndag; Bir Riesen søndag; Søtnos; Vet ikke helt, Engelsk Mastiff? Liggende rufsetufst, Cairnterrier kansjke? Chaplin hilste på Nika (som hopper opp *ler*); Og det var det. En utrolig lærerik og artig helg. Gleder meg til første uke i juli nå, men da skal jeg spørre og mase mer
Hermes Skrevet 1. Juni 2011 Rapporter Skrevet 1. Juni 2011 Ja visste jeg det ikke! Sambo og jeg kom over en sånn på TV for noen uker siden og googlet raskt opp potensialet - helt til vi konkluderte med at den riktige størrelsen (medio) var vanskelig å komme over, og at den strengt tatt ville blitt en strihåret shiba... Men peeeen! Fyktløse hunder. Her jager de bjørn.
Shlush Skrevet 3. Juni 2011 Rapporter Skrevet 3. Juni 2011 Hva er oppdretternavnet på den PENE PENE PENE Aussien på side en?? Jeg ble heeelt betatt av den aussien altså Så har jeg også noen bilder Noen FÅ bilder dog! Rottweilervalpen Crut Dalmatinerhannhund, Pepper! Jubi, tispa som ble champion lørdag! JUHU Haldenstøvervalpen som jeg ble betatt av! Boxer BIR boxer lørdag BIR og BIM boxer Podengo Portuguese valp, 4-5 mnd! nydelig Riesenschnauser valp, gruppa Dvergschnausere BIR valp, bulldog (nyyydelig) Dvergpinscher i gruppa, valp Rottweilervalp og dalmistispe leker
TeamTwo Skrevet 3. Juni 2011 Rapporter Skrevet 3. Juni 2011 Hva er oppdretternavnet på den PENE PENE PENE Aussien på side en?? Jeg ble heeelt betatt av den aussien altså Det er Caroline sin Avalon, han er fra Leading Angel (i Danmark tror jeg) Fine bilder, jeg falt også for den Haldenstøveren
Artemis Skrevet 3. Juni 2011 Rapporter Skrevet 3. Juni 2011 Flotte bilder dere har lagt ut! Selv om jeg nå må innrømme at "nydelig" ikke var det første som slo meg da jeg så bilde av den bulldogvalpen.
Guest Dratini Skrevet 3. Juni 2011 Rapporter Skrevet 3. Juni 2011 BIR og BIM boxer Nydelige bilder du har tatt! Men hvorfor står boxerne så langt fra hverandre?
SiriEveline Skrevet 4. Juni 2011 Rapporter Skrevet 4. Juni 2011 Dalmatinerhannhund, Pepper! Åå Pepper-gutten!
Shlush Skrevet 4. Juni 2011 Rapporter Skrevet 4. Juni 2011 Det er Caroline sin Avalon, han er fra Leading Angel (i Danmark tror jeg) Fine bilder, jeg falt også for den Haldenstøveren Ah, takk MÅÅÅ sjekkes ut! Ja, haldenstøveren var jo nydelig da Flotte bilder dere har lagt ut! Selv om jeg nå må innrømme at "nydelig" ikke var det første som slo meg da jeg så bilde av den bulldogvalpen. Hun er jo helskjønn Haha, jeg kjenner den skjønner du. Må være den søteste bulldoggen jeg vet av *ler* Dog er jeg nok inhabil!
xxx12345 Skrevet 4. Juni 2011 Rapporter Skrevet 4. Juni 2011 Dvergschnausere Vakkersmula jo Kan jeg stjele?
MegaMarie Skrevet 5. Juni 2011 Rapporter Skrevet 5. Juni 2011 Dalmatinerhannhund, Pepper! Åh! Hvordan gikk det med vakre Pepper?
Lola Pagola Skrevet 5. Juni 2011 Rapporter Skrevet 5. Juni 2011 Pepper ble BIR på søndagen 3.BHK på lørdag om jeg ikke husker feil. Definitivt min favoritt brunprikk!
MegaMarie Skrevet 5. Juni 2011 Rapporter Skrevet 5. Juni 2011 Pepper ble BIR på søndagen 3.BHK på lørdag om jeg ikke husker feil. Definitivt min favoritt brunprikk! Åh, så flott resultat! Han er virkelig nydelig Definitivt min favoritt av alle prikker
Caroline Skrevet 5. Juni 2011 Rapporter Skrevet 5. Juni 2011 Hva er oppdretternavnet på den PENE PENE PENE Aussien på side en?? Jeg ble heeelt betatt av den aussien altså Leading Angel's Piccadilly Circus heter han Og takk, jeg synes han er en kjekkas selv
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar