Gå til innhold
Hundesonen.no

vom og hundemat.


Arielle

Recommended Posts

Guest Snusmumrikk

Jeg fikk akkurat høre fra min forhandler at (ihvertfall 20 kg blokkene) har gått opp med 1 kr pr kg. Og det er jo strengt tatt ikke en veldig ille prisoppgang. Selv om jeg selvfølgelig vil ha det så billig som mulig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Jeg bestillte inn nye 200kg i dag og måtte da spør om denne prisstigningen og da svarte propet at de ikke hadde økt prisen, men vom og hundemat på Østlandet hadde gjort det.Det påvirket ikke deres priser i første omgang. Så da smiler jeg fint og henter ny ladning med mat til bikkjedyrene i neste uke så har de en goood stund. :) Meget billig er det også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De selger jo ikke Propet her lenger, bare vogh siden de er blitt kjøpt opp.

Det er propet sitt fryselager som lagrer vom og hundemat her sånn som jeg har forstått det. Så jeg henter rett i fra fryselageret deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker om propets egne pølser. Hvem som lager hva for hvem er en anna sak. De innholder jo 60% vom. Hvordan kan det være egnet som fullfôr?

Om de er tilsatt vitaminblanding, så er det jo fullfôr, akkurat som VOH.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker om propets egne pølser. Hvem som lager hva for hvem er en anna sak. De innholder jo 60% vom. Hvordan kan det være egnet som fullfôr?

Hvordan kan en 15 kilos sekk med "kjeks" være fullfòr da?

Propet har bare en type pølse nå. Dette er i den: 60% ren, norsk vom av storfe. 40% hjerte, lunge, lever, fett, beinmel og Omega 3 olje. 25% fett, 15% protein, 283 kcal/100gr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter akkurat nå og deler opp 100kg i kg porsjoner, det er faktisk ikke så mye klin! :) Tar jo litt tid da men.

Betalte 8kr kg for blokkene, syns ikke det er ille i det hele tatt. Ved å fore på vom så sparer over tusen i mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Jeg var netopp å kjøpte 500gr pølser, 20kr stk. Er det normal pris, eller var det dyrt ?

Hvis det er V&H du snakker om så er det hvertfall ikke billig. I forhold til butikkprisene som har vært og prisstigningen er det vel kanskje normal butikkpris i 2012.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...