Siri Skrevet 19. Mai 2011 Rapporter Skrevet 19. Mai 2011 Jaja, da kan det se ut til at vi tåler ni valper uten å måtte bruke flaske Jupp... Sonenfolk er for glupe :lol: Krysser fingrene for i morgen
Yodel Skrevet 19. Mai 2011 Rapporter Skrevet 19. Mai 2011 Når i morgen kan jeg vente meg poppdateringer her da`??? *spent som fy, og må vite når jeg kan bli utålmodig*
Symra&Pippin Skrevet 19. Mai 2011 Rapporter Skrevet 19. Mai 2011 Ellers er majones muligens blitt ødelagt for en liten evighet, men det er jommen meg verdt det for en kommende Generation Y. Jeg er også litt ferdig med majones for en stund etter denne tråden. Lykke til Emma!
Lola Pagola Skrevet 19. Mai 2011 Rapporter Skrevet 19. Mai 2011 Krysser fingre for nydelige bilder på UL i morgen! :D
SFX Skrevet 19. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mai 2011 I dag går jeg egentlig med en følelse av at hun er tom - synes magen virker slunken igjen, synes puppene virker mindre, synes hunden virker livligere. Jaja, det er mange spennende kombinasjoner framover, så valp skal jeg få. Selv om jeg gjerne skulle hatt en Latruda. Mens nå synes jeg hun er stinn i magen og daffere igjen... Jeg burde ha satt henne ut på fôr, så jeg slapp å studere så nøye... Masse lykke til på UL i morgen Emma, her krysser vi både fingre og poter for små bernernurk Tusen takk! :ahappy: Spennende :ahappy: Litt for spennende! Jeg blir shiiiiiiitskuffa i morgen om hun er tom. *Følge spent med* Takk, det samme, håper du i tråden din minner meg på alt jeg må huske på å gjøre, om det skulle være så at det muligens kan potensielt komme til å eventuelt bli en fødsel her også. Lyyyykke lykke til! Tusen, tusen takk! Altså, det svarte katter betyr for flaksen, betyr bonus niendepupper for garantert drektighet! Lucky Number Nine! Når kan man forvente oppdatering etter ultralyd i morgen? Artig artig artig! Når i morgen kan jeg vente meg poppdateringer her da`??? *spent som fy, og må vite når jeg kan bli utålmodig* Vel, etter UL skal jeg selv til legen, jeg skal innom Oslohuset og hente flere banankasser med stæsj, så skal jeg innom IKEA når jeg likevel er "sørapå", også skal jeg være sjåfør for ei venninne - så ikke hold pusten. Ellers er majones muligens blitt ødelagt for en liten evighet, men det er jommen meg verdt det for en kommende Generation Y. Hehehe, har du glemt bilet som JeanetteH la ut den gangen? Det var mildt sagt grafisk Åh! holder pusten til etter UL jeg. Men klart hun er drektig. Raksha, du må puste! Krysser fingra hardt her! *Vil ikke ha Berner, vil ikke ha Berner* Tusen takk! Men hva er galt med berner??? Krysser fingrene for i morgen Tusen takk! Lykke til Tusen takk! Spennede! Lykke til i morgen! Tusen takk! Lykke til i morra! *krysser fingrene* Tusen takk, her krysser fingre, bein, tær, øyne og alt annet jeg kan få lagt i kryss. Jeg er også litt ferdig med majones for en stund etter denne tråden. Lykke til Emma! Jeg har aldri likt majones, jeg, så det er ikke noe tap. Hvem vil vel forresten velge majones over en slik: X'en seks uker gammel... Og tusen takk! Krysser fingre for nydelige bilder på UL i morgen! :D Tusen takk, jeg lurer på når det kommer 3D-ultralyd for hunder, så en kan vurdere kjønn, beinstamme, stopp, haleføring og sånt med en gang...
Raksha Skrevet 19. Mai 2011 Rapporter Skrevet 19. Mai 2011 Raksha, du må puste! Jammen! Okeyda, puste litt...
Peers Skrevet 19. Mai 2011 Rapporter Skrevet 19. Mai 2011 Iiiih, spennende! Lykke til i morgen, vi danser fruktbarhetsdans og har TRUA på at det er mange små der inne!
ipadda Skrevet 19. Mai 2011 Rapporter Skrevet 19. Mai 2011 Masse lykke til på ultra i morgen! Krysser fingrene for dere!
Marianne&Java Skrevet 19. Mai 2011 Rapporter Skrevet 19. Mai 2011 Masse lykke til med telling av valper Blir sååå spennende altså
Pim Skrevet 20. Mai 2011 Rapporter Skrevet 20. Mai 2011 Lykke til i dag! Håper vi snart får høre om 9 små pølsebernere inni magen til X'en
Symra&Pippin Skrevet 20. Mai 2011 Rapporter Skrevet 20. Mai 2011 Noen må sms'e Emma før vi dør av åndenød alle sammen. *Holde pusten litt til selv om jeg er fiolett i ansiktet*
Anette Skrevet 20. Mai 2011 Rapporter Skrevet 20. Mai 2011 Men jeg synes å skrive det i AN og ikke her blir bare teit, kanskje heller ventet til Emma var hjemme og kunne fortelle selv (med mindre hun sa dere kunne fortelle videre da) edit. det var vist om en shiba, men det var ikke lett å forstå
SandyEyeCandy Skrevet 20. Mai 2011 Rapporter Skrevet 20. Mai 2011 Jeg synes det blir teit å si det her i tråden, men nå snakka jeg faktisk ikke om X'en, men en shiba. Jeg er helt enig i at Emma skal få fortelle nyheter, enten av de gode eller dårlige slaget, sjøl.
Symra&Pippin Skrevet 20. Mai 2011 Rapporter Skrevet 20. Mai 2011 Jaja, jeg får fortsette å holde pusten da.
Yodel Skrevet 20. Mai 2011 Rapporter Skrevet 20. Mai 2011 *Insert smiley som løper hysterisk rundt seg selv med armene over hodet*
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar