Marianne&Java Skrevet 24. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 24. April 2011 Øøøøh, hva skjer med at så mange melder av a? Soppen, kan du ikke ta toget? Jeg kan hente deg på togstasjonen Jaja, vi får kose oss vi som kommer da! Tine, jeg kan hente deg og da får vi plass til hinderet gjør vi ikke? Heidi: Kjempefint om du kan stå der vi kan parkere, så kjører vi ikke feil ihvertfall
Anette Skrevet 24. April 2011 Rapporter Skrevet 24. April 2011 Jeg har liten innvirkning på familieselskaper Og reefer ble jo med meg om jeg dro Kos dere! Æ ville vært der !
tm100021 Skrevet 24. April 2011 Rapporter Skrevet 24. April 2011 Får bestevenninne på besøk, som reiser til den andre siden av kloden om to uker og blir borte i nesten et år- Må innrømme at det besøket ble prioritert foran sonentreff
Marianne&Java Skrevet 24. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 24. April 2011 Folk trenger ikke å forklare hvorfor de ikke kommer altså, syns bare det var synd at det plutselig var så mange som ikke kom alikevel
Kaja Skrevet 24. April 2011 Rapporter Skrevet 24. April 2011 Siden jeg ikke skal ha Tesh i morgen, så kan jeg og Cosmo komme en tur om noen kjører forbi Asker. Men vi orker ikke ta tog nei ;P
turbobensen Skrevet 24. April 2011 Rapporter Skrevet 24. April 2011 regna egentlig med at folk ikke ville ha høyløpsk tispe på treff eller gal hormonbombe av en hannhund som ikke er helt seg selv i disse dager...
Heidihj Skrevet 24. April 2011 Rapporter Skrevet 24. April 2011 Veldig synd at så mange ikke kan, men da får vi ta det igjen en annen gang Jeg står å vinker dere inn Marianne! Er det noen som tar med grill? Hadde vært kjempe koselig med litt grilling og hundeprat i sola
SiriEveline Skrevet 24. April 2011 Rapporter Skrevet 24. April 2011 Siden jeg ikke skal ha Tesh i morgen, så kan jeg og Cosmo komme en tur om noen kjører forbi Asker. Men vi orker ikke ta tog nei ;PVi kjører forbi Asker når og hvor vil du hentes? Veldig synd at så mange ikke kan, men da får vi ta det igjen en annen gang Jeg står å vinker dere inn Marianne! Er det noen som tar med grill? Hadde vært kjempe koselig med litt grilling og hundeprat i sola Jeg kan ta med grill
Heidihj Skrevet 24. April 2011 Rapporter Skrevet 24. April 2011 Kjempe bra! Jeg skal på en butikk som er åpen i morgen, skal jeg kjøpe med noen pølser el?
Marianne&Java Skrevet 24. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 24. April 2011 Jeg har en sånn vanlig liten engangsgrill som jeg tar med EDIT: Jeg tar med noen pølser, men har bare nok til meg
SiriEveline Skrevet 24. April 2011 Rapporter Skrevet 24. April 2011 Jeg har en sånn vanlig liten engangsgrill som jeg tar med EDIT: Jeg tar med noen pølser, men har bare nok til meg Samme her, til editen altså..
Marianne&Java Skrevet 24. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 24. April 2011 Samme her, til editen altså.. Men da tar bare folk med mat til seg selv Men, jeg har masse grillpølser i fryseren da, hvis noen er hypp på billigpølser jeg pleier å bruke til bikkjene
Heidihj Skrevet 24. April 2011 Rapporter Skrevet 24. April 2011 Jeg kjøper med en pakke pølser jeg, så om noen ikke har kan de få noen fra meg kan jo være noen sliter med påskestengte butikker.
SoppenCamilla Skrevet 24. April 2011 Rapporter Skrevet 24. April 2011 Øøøøh, hva skjer med at så mange melder av a? Soppen, kan du ikke ta toget? Jeg kan hente deg på togstasjonen Har ikke NOEN penger! Ikke noen i det hele tatt. Ellers hadde jeg ordna det med bil, men jeg er litt avhengig av å bruke pappas bil på å komme meg ut av Vestfold for tida. Vet ikke når jeg får penger heller.
Marianne&Java Skrevet 24. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 24. April 2011 Har ikke NOEN penger! Ikke noen i det hele tatt. Ellers hadde jeg ordna det med bil, men jeg er litt avhengig av å bruke pappas bil på å komme meg ut av Vestfold for tida. Vet ikke når jeg får penger heller. Så utrolig kjipt Krysse fingrene for at du kan bli med neste gang da Og hvis du tilfeldigvis plutselig får tilgang på bil i morgen så får du bare ta deg en tur
SoppenCamilla Skrevet 24. April 2011 Rapporter Skrevet 24. April 2011 Så utrolig kjipt Krysse fingrene for at du kan bli med neste gang da Og hvis du tilfeldigvis plutselig får tilgang på bil i morgen så får du bare ta deg en tur Ja, det er kjipt! Hadde ikke engang egen mat på Oslotreffet, måtte bomme bolle på vei til Oslo, av Caroline, og pølser av Monica da vi var der. Kommer hvis jeg plutselig får bil!
Marianne&Java Skrevet 24. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 24. April 2011 Ja, det er kjipt! Hadde ikke engang egen mat på Oslotreffet, måtte bomme bolle på vei til Oslo, av Caroline, og pølser av Monica da vi var der. Kommer hvis jeg plutselig får bil! Off, det høres ikke gøy ut... Men om du får kommet så skal vi jammen fikse mat til deg i morgen å altså
Monica123 Skrevet 25. April 2011 Rapporter Skrevet 25. April 2011 Jeg kommer jeg kommer jeg kommer Tar med grill og pølser bur å 2 hunder.. siriE: Hadde du giddi og dratt med deg kaja opp til meg og henta oss der så slipper jeg og dra med 2 bur,stol,2 hunder osv på bussen? Jeg kan godt betale for det altså
Caroline Skrevet 25. April 2011 Rapporter Skrevet 25. April 2011 Ja, det er kjipt! Hadde ikke engang egen mat på Oslotreffet, måtte bomme bolle på vei til Oslo, av Caroline, og pølser av Monica da vi var der. Kommer hvis jeg plutselig får bil! Døøøh, jeg spurte om du ville ha noe Jeg vet enda ikke om jeg får besøk, for hun skal levere datteren på leirskole først, men tror jeg holder meg her, for det virker ikke som om noen fra området skal dit uansett og da har jeg ikke skyss
MollyC Skrevet 25. April 2011 Rapporter Skrevet 25. April 2011 Jeg vet ikke om jeg kommer, formen er ikke bra nå, så jeg får se det an.
AnnChristin Skrevet 25. April 2011 Rapporter Skrevet 25. April 2011 Jeg viiil, men dyret hoster så tviler noen vil være i nærheten av han
SiriEveline Skrevet 25. April 2011 Rapporter Skrevet 25. April 2011 Jeg viiil, men dyret hoster så tviler noen vil være i nærheten av han Da bør nok ikke dyret være i noe aktivitet heller Får håpe dette er av de siste tilfellene av kennelhoste for sesongen altså. Og god bedring!
Kaja Skrevet 25. April 2011 Rapporter Skrevet 25. April 2011 Jeg har sliti ut Cosmo på lang trekk/løpetur, så får vi se om han er enklere i dag (man kan jo håpe) hahha
AnnChristin Skrevet 25. April 2011 Rapporter Skrevet 25. April 2011 Da bør nok ikke dyret være i noe aktivitet heller Får håpe dette er av de siste tilfellene av kennelhoste for sesongen altså. Og god bedring! For en valp er det umulig, han er i hundre innendørs, og ute er det enda verre Men han har ikke hosta siden i går ettermiddag så ser ut til å gå over i det minste..
MollyC Skrevet 25. April 2011 Rapporter Skrevet 25. April 2011 Jeg kommer med Betty og Cora, formen er på vei oppover.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar