Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i Drammen


Marianne&Java

Recommended Posts

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Gjerne trening og gjerne grilling ;)

Soppen: Et sånt sted hadde vært helt perfekt! Men jeg er ikke helt sikker på hvor :icon_redface:

Jeg er noen ganger på en grusbane mellom et lite idrettsanlegg og skogen (rett ved vannet), men det er i Sande da og litt upraktisk hvis det er folk på idrettsbanen... Ellers tror jeg det stedet kunne funka til et lite treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du reiser hjem på mandagen altså?

Når passer det for deg da? Sånn at du rekker det? :)

Jeg kommer hjem imorgen kveld via tog håper jeg, så 12-1 går nok fint. Må bare høre med bil og få med meg Reefer og Lill på veien :P

skal vi ta med engangsgrill etc? hmm, butikkene er bare åpne idag da :P om noen har grill har jeg burger i frysa :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer hjem imorgen kveld via tog håper jeg, så 12-1 går nok fint. Må bare høre med bil og få med meg Reefer og Lill på veien :P

skal vi ta med engangsgrill etc? hmm, butikkene er bare åpne idag da :P om noen har grill har jeg burger i frysa :P

Jeg har grill og søndagsåpen butikk (altså mulighet for å skaffe flere) Monica123 har en diger en, hadde ihvertfall igår etter treffet.

Burger hørtes veldig godt ut! Tror jeg har litt dressing, ketchup og slikt, kan sikkert skaffe litt grønt også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...