Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i Drammen


Marianne&Java

Recommended Posts

Øøøøh, hva skjer med at så mange melder av a? :icon_confused:

Soppen, kan du ikke ta toget? Jeg kan hente deg på togstasjonen :)

Jaja, vi får kose oss vi som kommer da! Tine, jeg kan hente deg og da får vi plass til hinderet gjør vi ikke?

Heidi: Kjempefint om du kan stå der vi kan parkere, så kjører vi ikke feil ihvertfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Veldig synd at så mange ikke kan, men da får vi ta det igjen en annen gang :)

Jeg står å vinker dere inn Marianne! Er det noen som tar med grill? Hadde vært kjempe koselig med litt grilling og hundeprat i sola :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke skal ha Tesh i morgen, så kan jeg og Cosmo komme en tur om noen kjører forbi Asker.

Men vi orker ikke ta tog nei ;P

Vi kjører forbi Asker :) når og hvor vil du hentes?

Veldig synd at så mange ikke kan, men da får vi ta det igjen en annen gang :)

Jeg står å vinker dere inn Marianne! Er det noen som tar med grill? Hadde vært kjempe koselig med litt grilling og hundeprat i sola :)

Jeg kan ta med grill :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øøøøh, hva skjer med at så mange melder av a? :icon_confused:

Soppen, kan du ikke ta toget? Jeg kan hente deg på togstasjonen :)

Har ikke NOEN penger! :( Ikke noen i det hele tatt. Ellers hadde jeg ordna det med bil, men jeg er litt avhengig av å bruke pappas bil på å komme meg ut av Vestfold for tida. Vet ikke når jeg får penger heller. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke NOEN penger! :( Ikke noen i det hele tatt. Ellers hadde jeg ordna det med bil, men jeg er litt avhengig av å bruke pappas bil på å komme meg ut av Vestfold for tida. Vet ikke når jeg får penger heller. :(

Så utrolig kjipt :hmm: Krysse fingrene for at du kan bli med neste gang da :ahappy: Og hvis du tilfeldigvis plutselig får tilgang på bil i morgen så får du bare ta deg en tur :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjipt :hmm: Krysse fingrene for at du kan bli med neste gang da :ahappy: Og hvis du tilfeldigvis plutselig får tilgang på bil i morgen så får du bare ta deg en tur :ahappy:

Ja, det er kjipt! Hadde ikke engang egen mat på Oslotreffet, måtte bomme bolle på vei til Oslo, av Caroline, og pølser av Monica da vi var der. :icon_redface: Kommer hvis jeg plutselig får bil! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kjipt! Hadde ikke engang egen mat på Oslotreffet, måtte bomme bolle på vei til Oslo, av Caroline, og pølser av Monica da vi var der. :icon_redface: Kommer hvis jeg plutselig får bil! :D

Off, det høres ikke gøy ut... Men om du får kommet så skal vi jammen fikse mat til deg i morgen å altså :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer jeg kommer jeg kommer :lol:

Tar med grill og pølser bur å 2 hunder..

siriE: Hadde du giddi og dratt med deg kaja opp til meg og henta oss der så slipper jeg og dra med 2 bur,stol,2 hunder osv på bussen?

Jeg kan godt betale for det altså :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kjipt! Hadde ikke engang egen mat på Oslotreffet, måtte bomme bolle på vei til Oslo, av Caroline, og pølser av Monica da vi var der. :icon_redface: Kommer hvis jeg plutselig får bil! :D

Døøøh, jeg spurte om du ville ha noe :P Jeg vet enda ikke om jeg får besøk, for hun skal levere datteren på leirskole først, men tror jeg holder meg her, for det virker ikke som om noen fra området skal dit uansett og da har jeg ikke skyss :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bør nok ikke dyret være i noe aktivitet heller :( Får håpe dette er av de siste tilfellene av kennelhoste for sesongen altså. Og god bedring! :D

For en valp er det umulig, han er i hundre innendørs, og ute er det enda verre :P Men han har ikke hosta siden i går ettermiddag så ser ut til å gå over i det minste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...