Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i Drammen


Marianne&Java

Recommended Posts

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Jeg er med på trening ihvertfall, om det ikke blir for varmt for tipp mi :) Jeg foreslår faktisk Kjappen på Bragernes ( bak torget og kirka). der er det en stor fin gressplen pluss skogholt med skygge :)

Hvor nøyaktig er det egentlig? Hvis det ikke er andre folk der så burde jo det funke fint da :D

Ellers har vi en bane i skoger som det går an å bruke, men da får man ikke kjørt helt inntil.

Altså med forbehold da, fordi jeg suger helt ekstremt på å finne frem så det må være litt enkelt :lol:

Om du ikke finner fram så kan du alltids møte meg et sted å kjøre bak meg :ahappy:

Jeg vil gjerne, men siden det var treff fredag og trening lørdag og søndag blir det litt mye for Tesh ;/

Neeida! Dere må komme å bare se på evt da! Vil hilse på sjarmørene dine :wub:

Vi vill också vara med på träff :cry: men det går ingen bussar härifrån mig till tåget på måndag fören senare på kvällen. Dumma bondeland, vi får ju inte vart med på någonting vi :no:

Åååh, jeg syns du skulle vært med... Du får ikke tatt ferja over til Horten da? Så kan du jo kanskje sitte på med noen derfra? Hadde jeg hatt større plass så skulle du fått sove her fra søndagen :) Om et par uker har jeg plass :P

Ser jo ut som vi blir ganske mange nå da! :ahappy: Det blir jo så gøy! Jeg har forresten en engangsgrill som jeg kan ta med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, jeg syns du skulle vært med... Du får ikke tatt ferja over til Horten da? Så kan du jo kanskje sitte på med noen derfra? Hadde jeg hatt større plass så skulle du fått sove her fra søndagen :) Om et par uker har jeg plass :P

Ja jag ville det men det går rätt och slätt ingen buss härifrån oavsätt vart jag ska :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jag ville det men det går rätt och slätt ingen buss härifrån oavsätt vart jag ska :(

Så nedtur :( Du må få deg bil syns jeg :P

hvis det blir der Hundeheidi foreslo så kanskje jeg og Ask Nikolai stikker bortom. Det er nemlig sånn ca 1 min gange fra meg hehe... Og jeg savner hund *snufs*

Du er selvfølgelig velkommen selvom du ikke har hund. Du kan låne den ene min hvis du vil :whistle:

Skal vi si det stedet til Heidi da? Da trenger vi i såfall en adresse. Hvis noen er usikre så kan de godt møte meg i Drammen så kan vi kjøre sammen derfra :) Og jeg har plass til litt folk i bilen også hvis noen vil sitte på fra byen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nedtur :( Du må få deg bil syns jeg :P

Du er selvfølgelig velkommen selvom du ikke har hund. Du kan låne den ene min hvis du vil :whistle:

Skal vi si det stedet til Heidi da? Da trenger vi i såfall en adresse. Hvis noen er usikre så kan de godt møte meg i Drammen så kan vi kjøre sammen derfra :) Og jeg har plass til litt folk i bilen også hvis noen vil sitte på fra byen!

Da må jeg ihvertfall ha adresse :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den plassen er rett ved meg Marianne, så ikke langt fra sentrum. Jeg skal lete fram eksakt adresse og kart, skal bare komme meg på en pc som virker.

EDIT:

Dere kan kjøre til Løkkebergene Vels Barnehage, og parkere på grusplassen der. Adressen er Lammersgate 21

Dette tror jeg blir veldig koselig :)

hvis det blir der Hundeheidi foreslo så kanskje jeg og Ask Nikolai stikker bortom. Det er nemlig sånn ca 1 min gange fra meg hehe... Og jeg savner hund *snufs*

Jøss! Vi bor vel rett ved hverandre da kanskje ? :P

forresten så er det vel ikke muligheter for å parkere rett ved siden av, men det går ann å kjøre alt bort, for så å parkere litt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...