TineSimbaNana Skrevet 23. April 2011 Rapporter Share Skrevet 23. April 2011 Vi blir kanskje med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 23. April 2011 Rapporter Share Skrevet 23. April 2011 vi kommer! blir kanskje bare Ben, for Maja har løpetid. Den burde være ferdig hvert øyeblikk da... så får se... klokka 1 er fint. jeg reiser jo helt fra telemark, så kjekt og slippe og dra så veeeldig tidlig Hvis dere våkner tidsnok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 23. April 2011 Rapporter Share Skrevet 23. April 2011 Vi vill också vara med på träff men det går ingen bussar härifrån mig till tåget på måndag fören senare på kvällen. Dumma bondeland, vi får ju inte vart med på någonting vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 23. April 2011 Rapporter Share Skrevet 23. April 2011 Det er under vurdering. Bare påsketrafikken som ikke frister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobensen Skrevet 23. April 2011 Rapporter Share Skrevet 23. April 2011 Hvis dere våkner tidsnok? pass deg du, ellers så sender jeg hormonbomba og løpedronninga ned til deg edit: har forresten plass hvis noen vil sitte på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 23. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. April 2011 Jeg er med på trening ihvertfall, om det ikke blir for varmt for tipp mi Jeg foreslår faktisk Kjappen på Bragernes ( bak torget og kirka). der er det en stor fin gressplen pluss skogholt med skygge Hvor nøyaktig er det egentlig? Hvis det ikke er andre folk der så burde jo det funke fint da Ellers har vi en bane i skoger som det går an å bruke, men da får man ikke kjørt helt inntil. Altså med forbehold da, fordi jeg suger helt ekstremt på å finne frem så det må være litt enkelt Om du ikke finner fram så kan du alltids møte meg et sted å kjøre bak meg Jeg vil gjerne, men siden det var treff fredag og trening lørdag og søndag blir det litt mye for Tesh ;/ Neeida! Dere må komme å bare se på evt da! Vil hilse på sjarmørene dine Vi vill också vara med på träff men det går ingen bussar härifrån mig till tåget på måndag fören senare på kvällen. Dumma bondeland, vi får ju inte vart med på någonting vi Åååh, jeg syns du skulle vært med... Du får ikke tatt ferja over til Horten da? Så kan du jo kanskje sitte på med noen derfra? Hadde jeg hatt større plass så skulle du fått sove her fra søndagen Om et par uker har jeg plass Ser jo ut som vi blir ganske mange nå da! Det blir jo så gøy! Jeg har forresten en engangsgrill som jeg kan ta med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 23. April 2011 Rapporter Share Skrevet 23. April 2011 Bare bestem plass og adresse innen imorgen kveld så er det greit for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 23. April 2011 Rapporter Share Skrevet 23. April 2011 Åååh, jeg syns du skulle vært med... Du får ikke tatt ferja over til Horten da? Så kan du jo kanskje sitte på med noen derfra? Hadde jeg hatt større plass så skulle du fått sove her fra søndagen Om et par uker har jeg plass Ja jag ville det men det går rätt och slätt ingen buss härifrån oavsätt vart jag ska Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 23. April 2011 Rapporter Share Skrevet 23. April 2011 Vi slår på stor tromma og blir med selv om hundene har vært på handler kurs hele helgen Bare bestem tid og sted så kommer vi så lenge jeg klarer og finne frem med buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobensen Skrevet 23. April 2011 Rapporter Share Skrevet 23. April 2011 hadde forresten vært kjekt med en adresse... gps er fint når man ikke eier stedsans nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 23. April 2011 Rapporter Share Skrevet 23. April 2011 hvis det blir der Hundeheidi foreslo så kanskje jeg og Ask Nikolai stikker bortom. Det er nemlig sånn ca 1 min gange fra meg hehe... Og jeg savner hund *snufs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 23. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. April 2011 Ja jag ville det men det går rätt och slätt ingen buss härifrån oavsätt vart jag ska Så nedtur Du må få deg bil syns jeg hvis det blir der Hundeheidi foreslo så kanskje jeg og Ask Nikolai stikker bortom. Det er nemlig sånn ca 1 min gange fra meg hehe... Og jeg savner hund *snufs* Du er selvfølgelig velkommen selvom du ikke har hund. Du kan låne den ene min hvis du vil Skal vi si det stedet til Heidi da? Da trenger vi i såfall en adresse. Hvis noen er usikre så kan de godt møte meg i Drammen så kan vi kjøre sammen derfra Og jeg har plass til litt folk i bilen også hvis noen vil sitte på fra byen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 23. April 2011 Rapporter Share Skrevet 23. April 2011 Så nedtur Du må få deg bil syns jeg Du er selvfølgelig velkommen selvom du ikke har hund. Du kan låne den ene min hvis du vil Skal vi si det stedet til Heidi da? Da trenger vi i såfall en adresse. Hvis noen er usikre så kan de godt møte meg i Drammen så kan vi kjøre sammen derfra Og jeg har plass til litt folk i bilen også hvis noen vil sitte på fra byen! Da må jeg ihvertfall ha adresse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 23. April 2011 Rapporter Share Skrevet 23. April 2011 kos dere MASSE på treff Baki der er det superfint Jeg ville og gjerne ha vært med men jobber kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 23. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. April 2011 Synd, men da får du heller være med neste gang Toya Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 23. April 2011 Rapporter Share Skrevet 23. April 2011 Jeg kommer ikke allikavel stikkord: familiemiddag kl 3.... :rolleyes2: Skal seee men tvilsomt jeg får rokket ved den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 23. April 2011 Rapporter Share Skrevet 23. April 2011 Den plassen er rett ved meg Marianne, så ikke langt fra sentrum. Jeg skal lete fram eksakt adresse og kart, skal bare komme meg på en pc som virker. EDIT: Dere kan kjøre til Løkkebergene Vels Barnehage, og parkere på grusplassen der. Adressen er Lammersgate 21 Dette tror jeg blir veldig koselig hvis det blir der Hundeheidi foreslo så kanskje jeg og Ask Nikolai stikker bortom. Det er nemlig sånn ca 1 min gange fra meg hehe... Og jeg savner hund *snufs* Jøss! Vi bor vel rett ved hverandre da kanskje ? forresten så er det vel ikke muligheter for å parkere rett ved siden av, men det går ann å kjøre alt bort, for så å parkere litt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 23. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. April 2011 Mener du at vi skal parkere ved den barnehagen? Eller er det bedre å parkere ved skolen der? Har aldri vært der før jeg, men skal klare å finne fram ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 23. April 2011 Rapporter Share Skrevet 23. April 2011 Parker ved barnehagen. Jeg kan være på parkeringsplassen litt før med min hvite isbjørnhund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 24. April 2011 Rapporter Share Skrevet 24. April 2011 Heiiiii. Vi kan ikke komme allikevel. Pappa måtte ha bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 24. April 2011 Rapporter Share Skrevet 24. April 2011 Vi kommer heller ikke. Hadde glemt bort en familygrillings...som det var jeg som grein meg til, så da må jeg nesten møte opp *plystre* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 24. April 2011 Rapporter Share Skrevet 24. April 2011 Vi kommer! Er det klokken 13.00 vi skal møtes? Noen som tar med lp hinder? Jeg har, men skal ta buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobensen Skrevet 24. April 2011 Rapporter Share Skrevet 24. April 2011 tror ikke vi kommer alikevel Maja har løpetid og da er Ben fullstendig gal, så det hadde bare blitt mas og ha med han noe som helst sted nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 24. April 2011 Rapporter Share Skrevet 24. April 2011 Jeg kommer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 24. April 2011 Rapporter Share Skrevet 24. April 2011 Jeg kommer heller ikke, får besøk imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar