Bananen Skrevet 11. April 2011 Rapporter Skrevet 11. April 2011 Pøbel møtte onkelen sin i helga, og onkeleier tok finfine bilder av de to! Jeg håper Pøbel slutter å vokse snart, altså ... onkelen hans er seks år, Pøbel 8 1/2 måned ... Pøbel about to be bodyslammed! Pøbel vil være en frekk kar ... Så øra flakser! Best Pøbelen må backe litt. Pøbel har kengurugener. Rett og slett en Pøbel, er han ... Tror han har en ting for ører, nemlig! Finingene. Pøbel til høyre, onkel Spiff til venstre.
SandyEyeCandy Skrevet 11. April 2011 Rapporter Skrevet 11. April 2011 Idet de satte seg ned blei det mulig å se forskjell på dem, ja!
Bananen Skrevet 11. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 11. April 2011 Idet de satte seg ned blei det mulig å se forskjell på dem, ja! Der ser du, jeg synes fortsatt alle flattene faktisk ser like ut!
HHC Skrevet 11. April 2011 Rapporter Skrevet 11. April 2011 Fine bilder fra Kirsti, som vanlig Må bare bemerke at det ikke bare er Pøbel som har kenguru-gener, har du ikke sett Spiff sitt berømte "Jeg-kan-hoppe-2-meter-opp-i-lufta-på-stedet" hopp som stod i retrievernytt? Herlige var de nå i allefall begge 2 Edit; link
Bananen Skrevet 11. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 11. April 2011 Spiff er en kul hund! Og viser gjerne hoppeteknikkene sine hver gang jeg møter han. Utrolig kult hvor stor kontroll han har over de, faktisk! Han berører liksom aldri når han hopper, men han hopper!
pippin Skrevet 11. April 2011 Rapporter Skrevet 11. April 2011 Så fine! Flater altså.. De sjarmerer en inn i hjertet uansett de
Poter Skrevet 11. April 2011 Rapporter Skrevet 11. April 2011 Fininger! De ser ikke tamme ut på en flekk
Djervekvinnen Skrevet 11. April 2011 Rapporter Skrevet 11. April 2011 Kjempekjekke svartinger! Ser ut som de har det gøy sammen
Hermes Skrevet 12. April 2011 Rapporter Skrevet 12. April 2011 Flotte karerer! Er Pøbel en litt smalere type, eller er det fordi han ikke er helt utvokst?
Bananen Skrevet 12. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 12. April 2011 Pøbel er nok som unghunder flest, smal og hengselete. Men jeg tror nok ikke at han blir så innmari bred og "kort" i beina heller, om jeg skal ta å sammenligne min forrige hund på samme alder. Men mye kan jo skje kroppsmessig på 2-3 år.
Arielle Skrevet 12. April 2011 Rapporter Skrevet 12. April 2011 Hannhundene legger seg ikke skikkelig ut før de er godt voksne (hvis det går an på en flat da? her i huse har i hvert fall ikke det inni hode blitt skikkelig voksent, like glad og livlig, ikke rart folk tror han er en valp så overlykkelig som han er) voksne.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar