civga Skrevet 9. April 2011 Rapporter Skrevet 9. April 2011 Etter mye leking og herjing i gjørmen var det på tide at gutten fikk seg et bad. Må jeg bade, kan ikke jeg heller få dra ut å leke? Hvis jeg får godbiter så kan jeg omså bade hele dagen Nå angrer jeg litt på at jeg ja til dette Nybadet og våt. Det er godt å være ute av den skumle bråkete hvite tingen. Dette var deilig, kan du ta litt bak på ørene? Må du være så nøye, det gjør ikke noe om jeg er litt våt. Mamma jeg er trøtt! Er vi ferdige, endelig!
SoppenCamilla Skrevet 10. April 2011 Rapporter Skrevet 10. April 2011 Utrolig fin! Hadde liksom tenkt at det var BADING. I et vann eller noe, siden det er vår. Men, eh, det var visst ikke det hos deg.
pippin Skrevet 10. April 2011 Rapporter Skrevet 10. April 2011 Kjempepen han har blitt! Jeg vil kose på fluffy aussie!
Quintinus Skrevet 10. April 2011 Rapporter Skrevet 10. April 2011 Steike! En av de flotteste Aussie'ene jeg har sett!
Truls Skrevet 10. April 2011 Rapporter Skrevet 10. April 2011 Å dykan dari, for en flott hund. Sinsykt fine tegninger på han:D
Djervekvinnen Skrevet 10. April 2011 Rapporter Skrevet 10. April 2011 Nydelig Tenkte også bading i havet eller noe i den duren hehe, men det er nok sikkert mye bedre å bade i badekaret på denne tiden
Guest LXT Skrevet 10. April 2011 Rapporter Skrevet 10. April 2011 Utrolig fin! Hadde liksom tenkt at det var BADING. I et vann eller noe, siden det er vår. Men, eh, det var visst ikke det hos deg. HAHA! Det var det jeg trodde også. Så for meg splæsjing og herjing med litt gjørme og det som hører vårværet til Men herregud for et nyedlig Aussietroll du har!
civga Skrevet 11. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 11. April 2011 Kodak takker for fine kommentarer Hehe, her blir det nok ikke bading i elva enda, vi går på ski på elva enda, så det blir nok lenge til det blir noe bading der..
MegaMarie Skrevet 11. April 2011 Rapporter Skrevet 11. April 2011 Så pen han er Digger den store hvite kragen hans!
Bisk Skrevet 2. Mai 2011 Rapporter Skrevet 2. Mai 2011 Så spesiell hund! Veldig vakker. Og så nydelig pels da
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar