SiriEveline Skrevet 5. April 2011 Rapporter Skrevet 5. April 2011 Denne gutten har jeg hatt magefølelse på ganske lenge, men når han attpåtil plantet begge potene på brystet mitt med et bjeff etter at jeg spurte om han ville flytte hjem til meg, så falt jeg pladask! Han er en utrolig artig og selvstendig kar, som sikkert kan bli spennende og utfordrende å trene. Men han er allerede glad i å leke, så det håper vi på å bevare. Det er mange ambisjoner og drømmer ute og går, men første målet er rett og slett å legge et godt grunnlag for å kunne delta på jaktprøver og lydighet. Og han kommer til å beholde stamtavlenavnet til vanlig, altså Yaris! Mor og far, NUCH NJ(K)CH Blink og Fuglevangs Hector Yaris sammen med mor Kaver seg opp fra et hull Gjemmer seg i avispapirhaugen Gnaging er gøy Mat er veldig viktig for å bli stor og sterk Fart! Hvordan komme seg på opp? Ryggbilde Ute på jordet! Siter
Marianne&Java Skrevet 5. April 2011 Rapporter Skrevet 5. April 2011 Så nydelig han er Gratulerer så mye med valget Siter
MonicaT Skrevet 5. April 2011 Rapporter Skrevet 5. April 2011 Gratulerer Har ventet spent på hvilken valp det ble og herlige bilder. Blir gøy å følge dere fremover Siter
Wanderlust Skrevet 5. April 2011 Rapporter Skrevet 5. April 2011 Gratulerer Blir spennende og gøy å få han hjem nå tenker jeg Godt ventetiden ikke er for lang nå. Siter
SiriEveline Skrevet 5. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 5. April 2011 Gratulere med tilskuddet! Takk Så nydelig han er Gratulerer så mye med valget Ikke sant! Takk! Gratulerer Har ventet spent på hvilken valp det ble og herlige bilder. Blir gøy å følge dere fremover Takk for det, og ja du har vel snikkikket litt vi må jo komme å trene med dere vet du! For en herlig liten fyr Takk! Jeg gleder meg til å hilse på! Klart det! Han skal kosemoses etter påske! Gratulerer Blir spennende og gøy å få han hjem nå tenker jeg Godt ventetiden ikke er for lang nå. Ja! Men uff, tror dette blir de lengste 2 ukene noensinne! Takk! Siter
Kaja Skrevet 5. April 2011 Rapporter Skrevet 5. April 2011 Så herlig!! gleder meg til å følge han videre:) Siter
breton Skrevet 5. April 2011 Rapporter Skrevet 5. April 2011 Herlige bilder . Gratulerer med valg Siter
SiriEveline Skrevet 5. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 5. April 2011 Så pen! Takk! Og jeg er veldig enig, i tillegg til at han passer best gemyttmessig og slikt, er han i mine øyne den mest lovende hannhunden! Men jeg er kanskje litt valpeblind nå! Så herlig! gleder meg til å følge han videre:) Ja Vi må jo treffes! Herlige bilder . Gratulerer med valg Tusen takk! Og takk! Herlig motiv = herlig bilder Siter
Artemis Skrevet 5. April 2011 Rapporter Skrevet 5. April 2011 Herlige bilder av skjønn valp! Er du bilinteressert? Tenker Toyota med en gang jeg hører Yaris. Siter
SiriEveline Skrevet 5. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 5. April 2011 Søting Herlige bilder av skjønn valp! Er du bilinteressert? Tenker Toyota med en gang jeg hører Yaris. Takk Ja jeg er bilinteressert, men navnene er oppdretters fortjeneste. Resten av kullet heter Rav, IQ, Avensis, Prius, Verso, Auris og Lux Så jeg har valgt å beholde navnet oppdretter ga! (og lenge før dette kullet var aktuelt skrev jeg opp hva mine valper skal heter når jeg blir oppdretter, de skal ha Nissan navn!) Siter
sham Skrevet 5. April 2011 Rapporter Skrevet 5. April 2011 Gratulerer så mye 2 uker går fort vettu Siter
SiriEveline Skrevet 5. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 5. April 2011 For en nydelig liten tass Taaakker! Gratulerer så mye 2 uker går fort vettu Takk! 2 uker går nok fort pga. villmarksmesse, utstilling og tur til Nord-Norge, håper jeg ihvertfall! Siter
SoppenCamilla Skrevet 5. April 2011 Rapporter Skrevet 5. April 2011 Neiii, så søt! Gratulerer! :D Gleder meg til å hilse på, og Peggy gleder seg til å bulldose! Siter
Siljus Skrevet 5. April 2011 Rapporter Skrevet 5. April 2011 Så herlig Gratulerer så mye med flott valp! Siter
LilleZara Skrevet 5. April 2011 Rapporter Skrevet 5. April 2011 Nydelig! For noen utrolig vakre øyne Siter
Guest Michellus Skrevet 5. April 2011 Rapporter Skrevet 5. April 2011 GRATULERER SIRI Han er jo helt nyyydelig Kanskje han vil ha en lekekamerat? Siter
Monica123 Skrevet 6. April 2011 Rapporter Skrevet 6. April 2011 Så skjønn han var da 2 uker går fort g før du vet ord av det så er dagen der Ebba og kommende Sheltie valp gleder seg til og hilse på han å jeg gleder meg til å kosemose masse Siter
Recommended Posts