Synnikken Skrevet 23. Februar 2013 Rapporter Skrevet 23. Februar 2013 Igår hadde jeg hjemmelagde kjøttboller! idag har jeg en feeling på taco Siter
HHC Skrevet 23. Februar 2013 Rapporter Skrevet 23. Februar 2013 I dag ble det burgertallerken etter Bø, og kyllingsalat på kvelden Siter
Teserere Skrevet 23. Februar 2013 Rapporter Skrevet 23. Februar 2013 Jeg laga spicy quesedilla, meksikansk er namm! Æggekage med bacon... Hva er æggekage? Stekt egg? Siter
Pajko Skrevet 23. Februar 2013 Rapporter Skrevet 23. Februar 2013 Jeg laga spicy quesedilla, meksikansk er namm! Hva er æggekage? Stekt egg? Det her er en æggekage http://grydeskeen.dk/æggekage/menu/hovedret/ Siter
Teserere Skrevet 23. Februar 2013 Rapporter Skrevet 23. Februar 2013 Det her er en æggekage http://grydeskeen.dk/æggekage/menu/hovedret/ Ah, omelett Hehe! Siter
Pajko Skrevet 23. Februar 2013 Rapporter Skrevet 23. Februar 2013 Ah, omelett Hehe! Nej, ikke en omelett... Der er mel i, og hæver lidt... Men lidt ligesom en omelett... Siter
Teserere Skrevet 23. Februar 2013 Rapporter Skrevet 23. Februar 2013 Nej, ikke en omelett... Der er mel i, og hæver lidt... Men lidt ligesom en omelett... Åja, leste ikke oppskriften bare så på bildet Men det hørtes spennende ut, må prøves! 1 Siter
Pajko Skrevet 23. Februar 2013 Rapporter Skrevet 23. Februar 2013 Åja, leste ikke oppskriften bare så på bildet Men det hørtes spennende ut, må prøves! Det smager dejligt med sennep og rugbrød til 1 Siter
Guest Gråtass Skrevet 24. Februar 2013 Rapporter Skrevet 24. Februar 2013 I går sushi, som etter min mening er svært oppskrytt, fisk og ris liksom.. Ganske smakløst egentlig syns jeg. I dag ble det bare brødmat, orket ikke begynne på noe. Siter
Anette Skrevet 24. Februar 2013 Rapporter Skrevet 24. Februar 2013 Sprøstekt svin med tomatisert hvitløk og ingefær saus. Helt himmelsk. Kom fra de som lagde sushien til nirm Siter
AussieAllTheWay Skrevet 24. Februar 2013 Rapporter Skrevet 24. Februar 2013 Ovnsstekt nakkekotelett med blomkålmos (med Jalapeñosmøreost, chili og litt smør) og salat Siter
mokken Skrevet 24. Februar 2013 Rapporter Skrevet 24. Februar 2013 Vi skal i middagbesøk i dag, thaimat på menyen! Siter
KristinR Skrevet 24. Februar 2013 Rapporter Skrevet 24. Februar 2013 I dag blir det lapskaus med pinnekjøttrester. Er litt redd for at det skal bli for salt men. Siter
Red Merle Skrevet 24. Februar 2013 Rapporter Skrevet 24. Februar 2013 Dagen derpå..... Pizza fra pizza bakeren 1 Siter
HHC Skrevet 24. Februar 2013 Rapporter Skrevet 24. Februar 2013 Masse ovnsstekte grønnsaker (stekt i litt smør og creme fraiche) med laks Siter
Malamuten Skrevet 24. Februar 2013 Rapporter Skrevet 24. Februar 2013 Taco Tror det ble fjerde gang denne uka, men det er så godt Siter
Symra&Pippin Skrevet 24. Februar 2013 Rapporter Skrevet 24. Februar 2013 Kålruletter. Det var veldig godt! Siter
Guest Gråtass Skrevet 24. Februar 2013 Rapporter Skrevet 24. Februar 2013 Tony's famous spare ribs fra Backyard i Kværnerbyen.. og hildrande du, så utrolig godt og enorme mengder med spareribs, bbq-saus, stekte søt poteter, grillet sprø maiskolbe og grønnsaker. Jeg anbefaler alle som er glad i cajun/southstate mat å gå dit engang!!! Siter
Maria Skrevet 25. Februar 2013 Rapporter Skrevet 25. Februar 2013 Mandag blir det hjemmelaget grønnsakssuppe Siter
Garmen Skrevet 25. Februar 2013 Rapporter Skrevet 25. Februar 2013 Tony's famous spare ribs fra Backyard i Kværnerbyen.. og hildrande du, så utrolig godt og enorme mengder med spareribs, bbq-saus, stekte søt poteter, grillet sprø maiskolbe og grønnsaker. Jeg anbefaler alle som er glad i cajun/southstate mat å gå dit engang!!! Oi, rett nedi dumpa her jo! Skal definitivt prøves Siter
Mari Skrevet 25. Februar 2013 Rapporter Skrevet 25. Februar 2013 Tony's famous spare ribs fra Backyard i Kværnerbyen.. og hildrande du, så utrolig godt og enorme mengder med spareribs, bbq-saus, stekte søt poteter, grillet sprø maiskolbe og grønnsaker. Jeg anbefaler alle som er glad i cajun/southstate mat å gå dit engang!!! Å fyyyy f... Jeg er grønn av misunnelse! Det hørtes helt sykt godt ut, selv før klokka åtte på morgenen! Oi, rett nedi dumpa her jo! Skal definitivt prøves VI må ta det når jeg kommer nedover en gang (neste gang?)! Jeg kjenner at ordene "enorme mengder spareribs" fikk meg til å føle ting jeg ikke har følt på en stund. Siter
Garmen Skrevet 25. Februar 2013 Rapporter Skrevet 25. Februar 2013 Å fyyyy f... Jeg er grønn av misunnelse! Det hørtes helt sykt godt ut, selv før klokka åtte på morgenen! VI må ta det når jeg kommer nedover en gang (neste gang?)! Jeg kjenner at ordene "enorme mengder spareribs" fikk meg til å føle ting jeg ikke har følt på en stund. Høres ut som en (veldig grisete) date! Siter
Recommended Posts