Nirm Skrevet 29. November 2012 Rapporter Skrevet 29. November 2012 Her blir det rømmegrøt x 2 Den "vanlige" fra pose til guttene, og lavkarbo versjon til meg Hvordan lager du det i lavkarboversjonen? Siter
Siri Skrevet 29. November 2012 Rapporter Skrevet 29. November 2012 Rømmegrøt med spekemat og blåbærsaft her - den skikkelige fra Fjordland, oppvarmet i micro'n *ler*. Siter
Lola Pagola Skrevet 29. November 2012 Rapporter Skrevet 29. November 2012 Nå skal jeg lage noe helt annet enn taco! (selv om litt tacosaus klarte å lure seg med.) Hakket litt tomat, løk, hvitløk og blandet i litt olivenolje, salt, rømme og tacosaus (hadde ikke trengt oljen, det var en liten glipp.) Så har jeg stekt soyakjøttdeig (siden fryseren min ikke er en fryser må jeg spise det opp), kokt makaron også skal jeg bare smække det sammen. Aner ikke hvordan det blir, men siden jeg skal være flink og ikke handle mer på noen dager får jeg bruke det jeg har. Siter
Malinka Skrevet 29. November 2012 Rapporter Skrevet 29. November 2012 Har vært veldig lat for andre gang denne uken og shoppet middag på McDonalds. Sent from my HTC One S using Tapatalk 2 1 Siter
Guest Yellow Skrevet 29. November 2012 Rapporter Skrevet 29. November 2012 Nesten middag x 2 i dag. Varm lunch: Risotto med kjøttdeig, champignong, løk, sellerirot og litt innblandet eple. Middagen i kveld blir spaghetti og kjøttsaus med litt div. grønt innblandet i. Siter
AussieAllTheWay Skrevet 29. November 2012 Rapporter Skrevet 29. November 2012 Hvordan lager du det i lavkarboversjonen? Rømme, fløte, vann, JBK og litt salt Siter
Nirm Skrevet 29. November 2012 Rapporter Skrevet 29. November 2012 Rømme, fløte, vann, JBK og litt salt Oh. Da er den vel glutenfri også? Og har du noen oppskrift på det! Jeg vil lage rømmegrøt! Siter
Red Merle Skrevet 29. November 2012 Rapporter Skrevet 29. November 2012 Pinnekjøtt og kokte poteter :angel: Siter
Nirm Skrevet 29. November 2012 Rapporter Skrevet 29. November 2012 Dagens middag: Søtpotetsuppe med karri. Anbefales! Regnet litt sånn grovt over hva middagen koster, og den havnet på ca 60 kroner så lenge man har krydder og oljer i hus (blir jo dyrere om man må kjøpe det i tillegg, men da har man de også en god stund da...). Og for meg er dette i hvert fall 3 middager. Dvs en middagspris på ca 20 kr. Siter
AussieAllTheWay Skrevet 29. November 2012 Rapporter Skrevet 29. November 2012 Oh. Da er den vel glutenfri også? Og har du noen oppskrift på det! Jeg vil lage rømmegrøt! Om JBK er uten gluten så er den fri ja Rømmegrøt 1 beger seterrømme 1 1/2 dl fløte 1 dl vann 2 ts johannesbrødkjernemel (JBK) 1/2 – 1 ts salt Fremgangsmåte: Kok opp rømmen på svak/middels varme og la den koke i 2-3 min. Bland. JBK med vannet og fløten. Jeg blandet først JBK med litt av vannet i en shaker og tilsatte så resten av vannet og fløten. Bland dette i den kokende rømmen og la grøten koke i ca 5 min. Rør jevnlig. Blir den for tynn tilsett mere JBK (blandet i litt vann), blir den for tykk tilsett litt fløte. Smak til med salt. Siter
Stine Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Skrevet 1. Desember 2012 Ribbe med poteter, hjemmelagd surkål og hjemmelagd brun saus Siter
Pajko Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Skrevet 1. Desember 2012 Æbleflæsk og risalamande til dessert... Rigtig dansk julemad Siter
Djervekvinnen Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Skrevet 1. Desember 2012 Laks stekt i ovn. poteter og gulrot (og f*ck der kom jeg på at jeg glemte å kjøpe agurk! ) Siter
Siri Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Skrevet 1. Desember 2012 Pinnekjøttet putrer på ovnen . Siter
Symra&Pippin Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Skrevet 1. Desember 2012 Her blir det noe pastagreier i dag, Bare fordi jeg fikk lyst på parmesan. Siter
Cloudberry Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Skrevet 1. Desember 2012 Thai biffsalat her idag. Siter
Lola Pagola Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Skrevet 1. Desember 2012 Nå ble dette veldig vanskelig for meg. Jeg er jo ferdig med taco-kjøret. Så hva skal jeg spise da? Jeg aner faktisk ikke! Siden jeg har flyttet hit har jeg spist en wok-middag, et par pasta med pesto/soyakjøttdeig-retter, masse masse risengrynsgrøt, og masse masse masse masse taco. That's it liksom her snakker vi variert kost. Siter
Garmen Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Skrevet 1. Desember 2012 Pinnekjøttet putrer på ovnen . I dag blir det spaghetti med brokkoli, løk, hvitløk og deilig, deilig parmesan Siter
Nirm Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Skrevet 1. Desember 2012 Pizza fra Peppes! Skikkelig søppelmat, men idag orker jeg ikke å lage mat for en gangs skyld... Siter
Guest Yellow Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Skrevet 1. Desember 2012 Fiskegrateng i dag, taco (tortilla) i morgen. På mandag tenker jeg det blir en form for hjemmelaget kyllingsuppe. Siter
Tinkie Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Skrevet 1. Desember 2012 Pasta med fiskepudding, smør, tomater, mais og et egg. Studentlivet. Siter
HHC Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Skrevet 1. Desember 2012 Hjemmelaget kyllingsalat med hvitløksbaguetter i går Hjemmelaget pizza i dag Pinnekjøtt i morgen :D :w00t: :w00t: Siter
Red Merle Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Skrevet 2. Desember 2012 Mexican style pizza i fra Pizzabakeren... Syndens dag! Siter
Recommended Posts