xxx12345 Skrevet 14. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2017 Just now, Siri said: Siri spesial... Et par skiver oppskåret spekeskinke, litt smøreost og Ritz-kjeks, et par cherrytomater, en oppskåret gulrot, en oppskåret kålrot og creme fraiche. Til dessert: varme brownies m rørte bringebær og vanljeis Siri spesial er kyllingvinger Siter
QUEST Skrevet 14. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2017 Akkurat nå, Siri skrev: Siri spesial... Et par skiver oppskåret spekeskinke, litt smøreost og Ritz-kjeks, et par cherrytomater, en oppskåret gulrot, en oppskåret kålrot og creme fraiche. Til dessert: varme brownies m rørte bringebær og vanljeis Åh..så det er liv i deg ennå? Var det ikke du som spiste råtten fisk til middag her en dag? Siter
QUEST Skrevet 14. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2017 På 13. oktober 2017 at 11:38 AM, Pringlen skrev: I dag blir det rakfisk Yuuuk.,,botulisme til middag.. Akkurat nå, QUEST skrev: Åh..så det er liv i deg ennå? Var det ikke du som spiste råtten fisk til middag her en dag? Sorry, tok feil av deg og Pringlen.. Siter
Betty Skrevet 14. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2017 Go' & mager kjøttpølse, stekt sammen med potet, gulrot, rødløk og asparges. Jeg er lat og skal spise alene, så da ble det noe fryktelig enkelt. Siter
Snoffe Skrevet 14. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2017 Hjemmelaget sataykylling med ris og grønnsaker Siter
Siri Skrevet 14. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2017 1 minutt siden, Line skrev: Siri spesial er kyllingvinger Jeg har Siri Spesial 1, Siri Spesial 2, Siri Spesial 3... osv Akkurat nå, QUEST skrev: Åh..så det er liv i deg ennå? Var det ikke du som spiste råtten fisk til middag her en dag? Nei nei nei - jeg spiser jo ikke råtten fisk - det skulle da tatt seg ut Akkurat nå, QUEST skrev: Yuuuk.,,botulisme til middag.. Sorry, tok feil av deg og Pringlen.. Ante meg ja... 2 Siter
Symra&Pippin Skrevet 14. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2017 Langtidsstekt lammelår med fløtesaus, sopp, blomkål og gulrot. @SaraShadde med en utrolig god hjemmelaget eplekake som vi spiste til dessert med is på. Tilsammen ble det et fantastisk festmåltid! Tror aldri jeg kommer til å bli sulten igjen! Siter
Mardina Skrevet 14. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2017 Mousakka'n står i ovnen as we speak... Siter
Pringlen Skrevet 14. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2017 30 minutter siden, QUEST skrev: Yuuuk.,,botulisme til middag.. Sorry, tok feil av deg og Pringlen.. Ha ha, blasfemi Og jammen kjøpte jeg nok, så det blir rakfisk i dag også. Vellagret sådann. Mmmmm 1 Siter
QUEST Skrevet 14. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2017 3 timer siden, Pringlen skrev: Ha ha, blasfemi Og jammen kjøpte jeg nok, så det blir rakfisk i dag også. Vellagret sådann. Mmmmm Fysjom! Jeg ble oppdratt til å spise alt som ble servert og det gjorde jeg også med unntak av råtne lik.. Husker forøvrig at noen laget rakfisk og lot hundene få, de hundene daua gitt.. Skummelt å være munnsjenk med sådanne kokker.. Siter
Guest Yellow Skrevet 14. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2017 On 11 October 2017 at 8:14 PM, WelshenNemi said: Har testet findus sin nye vegetar curry gryte. Var den grei? Litt smakløs har jeg hørt? Men synes det er positivt at man heller kan krydre opp litt evt, jeg, da. Pulled Oumph-burger med salat og grovt brød her i dag (eller rettere sagt i går). Siter
WelshenNemi Skrevet 15. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2017 1 time siden, Yellow skrev: Var den grei? Litt smakløs har jeg hørt? Men synes det er positivt at man heller kan krydre opp litt evt, jeg, da. Pulled Oumph-burger med salat og grovt brød her i dag (eller rettere sagt i går). Litt smakløs og litt lite grønnsaker, men helt ok. Ganske grei til å være med søtpotet. Jeg liker ikke søtpotet Siter
Symra&Pippin Skrevet 15. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2017 1 time siden, Mud skrev: @Snøfrost Ja, Det er mye for tiden Det er første dødsfall på skolen da. Forrige gang var det knivstikking av en elev i nabobygget . Man leser liksom at lokalsamfunn etc er i sjokk når sånt skjer, og det stemmer jammen meg.. selv her hvor vi tross alt er ganske mange..men alle kjenner jo noen som er mer direkte berørte selv om man ikke kjente barnet.. Det blir mye lettere å få poden til å være forsiktig når han sykler på fortau fremover i det minste.. spørs om han tør sykle mer i det hele tatt. Skolegården er jo en eneste stor rykteplass. I dag har det vært søndagsjobbing for å shine opp sjappa.. Helt utrolig hvor fort dagen går når man kan ha musikk på ørene og jobbe i fred. Feil tråd? Siter
Mud Skrevet 15. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2017 Akkurat nå, Symra&Pippin skrev: Feil tråd? Eh ja... hvordan i alle 1 Siter
Siri Skrevet 15. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2017 Kalkunfilét med ris (IKKE hurtigris), rosenkål, asparges - noen rå grønnsaker og hjemmelaget saus av kalkunfond som jeg laget da jeg stekte den digre kalkunen for et par år siden. Litt fløte og krydder, blant annet estragon), gjør susen 3 Siter
Symra&Pippin Skrevet 15. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2017 Rester av lammelåret fra i går. Og fire pakker med lammelårrester pluss saus er lagt i fryseren. Siter
Stine Skrevet 15. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2017 Skikkelig gammeldags 90 talls lørdagspizza, og det på en søndag da dere Siter
Lillekrapyl Skrevet 15. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2017 Kjøttkaker med poteter, brun saus, kålstuing, ertestuing og tyttebærsyltetøy. Middag hos mine foreldre.Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
TonjeM Skrevet 15. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2017 Igår hadde vi fransk lammegryte (sånn med bønner og tomat og løk og masse grønnsaker samt en skvett rødvin), og det ble nok til å fryse ned til en middag senere. I dag var det hel ovnsstekt (i stekepose) Stange-kylling, og 2 ekstra middager i fryseren. I morgen blir det "bondeomelett", denne gangen med wokgrønnsaker (som holdt på å gå ut på dato), potet, purre, kjøttpølse og egg, bakt i ovn. Med lam i går og pølse i morgen, så blir det ingen middager med rødt kjøtt igjen før neste uke. Siter
Lillekrapyl Skrevet 16. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2017 Idag skal vi ha biff med fløtegratinerte poteter, brokkoli og peppersaus. Siter
Pringlen Skrevet 16. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2017 Kjøttkaker med rotmos. Eller kålstuing? Eller blomkål... I går var det spinatsuppe med kokt egg og sprøstekt bacon. 1 Siter
Recommended Posts