Stine Skrevet 10. August 2014 Rapporter Skrevet 10. August 2014 Hjemmelagd skinke og sjampinjong pizza Siter
Annik Skrevet 10. August 2014 Rapporter Skrevet 10. August 2014 Mørbradbiff, pomfri og en eller annen saus. Har ikke bestemt meg for om jeg vil ha bearnaisesaus eller peppersaus enda Siter
Ingidano Skrevet 10. August 2014 Rapporter Skrevet 10. August 2014 Jeg har faktisk kjøpt med denne http://www.hybelkokeboka.no siden jeg blir student igjen til høsten Er helt elendig på å lage/finne på middager, så allerede planlagte er finfint for sånne som meg Takk for tips Elendig på å finne på middag selv... Siter
Lillekrapyl Skrevet 10. August 2014 Rapporter Skrevet 10. August 2014 Vi hadde sushi! Fantastisk godt Skikkelig cheatday da. Siter
Tabris Skrevet 12. August 2014 Rapporter Skrevet 12. August 2014 I dag laget jeg ovnsbakt kyllingform med makaroni og grønnsaker. Ble skikkelig godt! Siter
Siri Skrevet 12. August 2014 Rapporter Skrevet 12. August 2014 Spaghetti Rimini på boks... og jeg innrømmer til og med at jeg synes det er godt . 1 Siter
Mardina Skrevet 12. August 2014 Rapporter Skrevet 12. August 2014 Pannekaker blir det her i dag. Siter
Aya Skrevet 12. August 2014 Rapporter Skrevet 12. August 2014 Mammas fiskegryte - som er suuupergod, og som alle liker - selv de som ikke liker fisk! Ingredienser: Fersk champignon Løk Gulrot 2 bokser tomatsaus (hvis du lager til 4 porsjoner/to dager) Frossen fisk, jeg pleier å bruke torsk og sei, eller enten eller Rømme/creme fraiche Fersk ingefær Dill, timian, salt, pepper og sitron Poteter Surr sopp, løk og gulrot sammen. Hiv i boksene med hakket tomat, ingefær kuttet i små biter, salt, pepper og timian. La småputre litt mens du setter på potetene. Ha i fisken, den skal trekke i 10-20 minutter avhengig av om den er tint. På slutten av dette har du i rømme (etter smak, alt etter hvor sterk du vil ha tomatsmaken), timian og sitron, og lar det stå litt til. Server. Kjempegodt! Siter
Raksha Skrevet 12. August 2014 Rapporter Skrevet 12. August 2014 Strimlet svinekjøtt, sopp, paprika, løk, hvitløk og litt chilli stekt i panne, med ovnsbakte potetbåter og barinesesaus som tilbehør. Både store og små spiste masse Siter
Guest Gråtass Skrevet 12. August 2014 Rapporter Skrevet 12. August 2014 Mannen spiste bratwurst, det hadde ikke jeg lyst på, så han kjøpte sushi til meg Siter
Betty Skrevet 12. August 2014 Rapporter Skrevet 12. August 2014 Kyllingfilet med spekeskinke inni, servert med salat og potetbåter. Siter
Stine Skrevet 12. August 2014 Rapporter Skrevet 12. August 2014 Svin med sur/søt saus, ris og salat. Jeg eier ikke akkurat fantasi om dagen Siter
Stine Skrevet 19. August 2014 Rapporter Skrevet 19. August 2014 Igår hadde vi makaronigrateng med karbonadedeig, idag blir det hjemmelagd chilligryte Siter
Mardina Skrevet 19. August 2014 Rapporter Skrevet 19. August 2014 Jeg har tre alternativer: - Sprøbakt fisk med grønnsaker og poteter - Pasta og kjøttsaus(med ekstra sopp og chillibønner) - Wok .......får se hva jeg lager i dag Siter
Stine Skrevet 19. August 2014 Rapporter Skrevet 19. August 2014 Jeg har tre alternativer: - Sprøbakt fisk med grønnsaker og poteter - Pasta og kjøttsaus(med ekstra sopp og chillibønner) - Wok ....får se hva jeg lager i dag Sprøbakt fisk hørtes godt ut! Hva/hvordan? Siter
Mardina Skrevet 19. August 2014 Rapporter Skrevet 19. August 2014 Sprøbakt fisk hørtes godt ut! Hva/hvordan? Bare sånn kjedelig fra Findus.... Prøver å få i meg mer fisk, men er litt tom for hvordan man kan lage forskjellige fiskeretter.... .p 1 Siter
Guest Yellow Skrevet 24. August 2014 Rapporter Skrevet 24. August 2014 Gårsdagens: Fullkornpasta med stekte biter av kjøttpølse, champignong og vårløk surret med matfløte og permesan + timian, pepper og hvitløk. Dagens: Spinatgrateng: En stor pk. egg, en pose frossen spinat, kyllingskinke, vårløk, gressløk, to skvetter fløte, pepper, litt salt, litt rosmarin, litt muskat (eller såklart annet valgfritt krydder), blandet i en ildfast form med en blanding av vanlig revet gulost og permesan strødd over. Siter
Stine Skrevet 24. August 2014 Rapporter Skrevet 24. August 2014 Grove pannekaker med brunost og syltetøy! Siter
laikamor Skrevet 24. August 2014 Rapporter Skrevet 24. August 2014 Svinekjøttdeig med philadelfia m/hvitløkssmak, blandet med fullkornsris og salat. Kjempegodt! (Dog bedre med kylling ) Siter
Recommended Posts