Siri Skrevet 19. Februar 2013 Rapporter Skrevet 19. Februar 2013 Så koselig! Jeg vil være med en gang. Så lenge Siri ikke blir sur for at jeg ikke vil ha eggesmøret hennes. Du er hjertelig velkommen Mari - men altså - eggesmør MÅ man spise azz .... eller NOT . Kjøpte du resten av Kvikk Lunch og sjokoegg på Jokern, eller? *Fnyser i skjegget over sånn mÅbbing av Joker Ådalsbruk* 1 Siter
Mari Skrevet 19. Februar 2013 Rapporter Skrevet 19. Februar 2013 Du er hjertelig velkommen Mari - men altså - eggesmør MÅ man spise azz .... eller NOT . Jeg er en sucker for sånn appelsinsjokoladeegg da. Men ikke i smør det heller! Neste gang jeg er sørover og barnefri tar jeg deg opp på invitasjonen! Da synes jeg vi skal samle noen soniser. Meddan' ække så viktig, jeg skravler like godt over pizza! Siter
Mardina Skrevet 19. Februar 2013 Rapporter Skrevet 19. Februar 2013 Laks m/hvitløksmør og litt revet ost, potetmos og masse grønnsaker Siter
Siri Skrevet 19. Februar 2013 Rapporter Skrevet 19. Februar 2013 Du får bare klage, da vøtt. Men du kjøpte ihvertfall nok, det skal du ha. Mine gjester ska'kke mangle sjokkis - det skulle jo tatt seg ut Jeg er en sucker for sånn appelsinsjokoladeegg da. Men ikke i smør det heller! Neste gang jeg er sørover og barnefri tar jeg deg opp på invitasjonen! Da synes jeg vi skal samle noen soniser. Meddan' ække så viktig, jeg skravler like godt over pizza! Disse eggene er slike påskeegg i lilla kartong... Det er en grunn til at de forstatt eksisterer her i huset liksom . Jaaaaaa!!! Her er dørene åpne og alle hjertelig velkomne altså. Sonentreff lar seg lett arrangere . Siter
HHC Skrevet 19. Februar 2013 Rapporter Skrevet 19. Februar 2013 Sushiii Maki med fritert scampi, avocado, chillimajones og sesamfrø, nam nam Siter
AussieAllTheWay Skrevet 19. Februar 2013 Rapporter Skrevet 19. Februar 2013 Fisk og brokkolimos (med tubeost, hvitløk, løk Creme F og smør i), og mosen var definitivt det beste med hele middagen Siter
Maria Skrevet 19. Februar 2013 Rapporter Skrevet 19. Februar 2013 Burger på café Rust i Hegdehaugsveien. Med gorgonzola-pestosaus, salat og landbrød og sjokoladefondant til dessert! Omn omn. Middagsdate med venninne er best! Siter
Caroline Skrevet 20. Februar 2013 Rapporter Skrevet 20. Februar 2013 Hjemmelaget gryterett Strimlet svinekjøtt, rødløk, sopp, ananas, røde linser, sukkererter, en chili, en boks creme fraiche, litt oystersaus, timian, koriander, salt og pepper. Ris og ruccolasalat ved siden av. Mmmm.... Siter
Malamuten Skrevet 20. Februar 2013 Rapporter Skrevet 20. Februar 2013 Taco, med kyllingfilet i biter istedet for kjøttdeig mmmm Perfekt på en onsdag Siter
borderen Skrevet 20. Februar 2013 Rapporter Skrevet 20. Februar 2013 Bløtkake, sjokoladefondant, gele og gulrotkake. Haha! 2 Siter
edlitam Skrevet 21. Februar 2013 Rapporter Skrevet 21. Februar 2013 Kyllingbryst, med spinat og wokgrønnsaker i mikroen Siter
tm100021 Skrevet 22. Februar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Februar 2013 G岤sdagens middag, tortilla Siter
Debbie Skrevet 22. Februar 2013 Rapporter Skrevet 22. Februar 2013 Grønnsaksuppe med pølsebiter og melboller. Blåbærmuffins og Chocolate Chip Cookies til dessert . åh melboller er godt- oppskrift? Jeg fant ingen oppskrift på plukkfisk som minnet om det moren min brukte å lage, så jeg laget hvit saus, puttet oppi kokt fisk, hakket løk og kokt potet i biter, pluss salt og pepper. Det ble himla godt! Neste gang skal jeg ha mindre saus og mer fisk, så blir det jaggu sunt også! Her i huset, lager vi bare potetmos tilsetter løk., litt salt pepper,sitron, og så oppi med ferdig kokt torsk i biter. Grønnsaker ved siden av. Veldig enkelt og veldig greit. Siter
13de Skrevet 22. Februar 2013 Rapporter Skrevet 22. Februar 2013 Noen som har oppskrift til verdens beste fiskekaker? Jeg har 500g torskefilet liggende til kjøl Noe thai inspirert kanskje? Siter
Ingvild Skrevet 22. Februar 2013 Rapporter Skrevet 22. Februar 2013 I dag ble det fiskekaker med stekt løk, revet gulrot (med edikk, sitronsaft, salt, pepper og litt sukker over) og en dæsj rømme. Herlighet så enkelt! Og i grunnen temmelig godt. Siter
Mari Skrevet 22. Februar 2013 Rapporter Skrevet 22. Februar 2013 Tortellini i fløtesaus med sopp, brokkoli, gulerøtter, tomater og parmesan. 1 Siter
Siri Skrevet 22. Februar 2013 Rapporter Skrevet 22. Februar 2013 åh melboller er godt- oppskrift? Jeg bare blander mel, vann, egg, salt og pepper til en sånn passe seig masse - og koker opp vann med salt og legger dem oppi med teskje (dypper den i kaldt vann mellom hver bolle). Men ikke spør meg om mengder altså Om man søker det opp på nett, så skal de ha smør, sukker og kardemomme i slike boller også - men da blir det jo mer klepper til melkesuppe eller noe . 1 Siter
Puttiva Skrevet 22. Februar 2013 Rapporter Skrevet 22. Februar 2013 Det er fredag... Gjett'a! 1 Siter
borderen Skrevet 22. Februar 2013 Rapporter Skrevet 22. Februar 2013 Det er fredag... Gjett'a! Samma her! Taco! Helt ufattelig at jeg aldri, ALDRI blir lei av taco! Idag med en liten vri: stekt løk og paprika i tillegg til salaten. Siter
Aya Skrevet 22. Februar 2013 Rapporter Skrevet 22. Februar 2013 Det er fredag! Tomatbønner og nudler ... haha. Det er ekstremt sjelden jeg spiser såpass elendig mat, men jeg er litt blakk, og bønnene er iallefall ikke de verste! Siter
Caroline Skrevet 22. Februar 2013 Rapporter Skrevet 22. Februar 2013 Hamburgertallerken Ble seint på trening i kveld... Siter
Debbie Skrevet 23. Februar 2013 Rapporter Skrevet 23. Februar 2013 Jeg bare blander mel, vann, egg, salt og pepper til en sånn passe seig masse - og koker opp vann med salt og legger dem oppi med teskje (dypper den i kaldt vann mellom hver bolle). Men ikke spør meg om mengder altså Om man søker det opp på nett, så skal de ha smør, sukker og kardemomme i slike boller også - men da blir det jo mer klepper til melkesuppe eller noe . Takk, hvor lenge lar du de koke? Dette skal testes ut. Jeg spiste det som liten ved siden av fisk og spø Siter
Recommended Posts