Mari Skrevet 7. Februar 2013 Rapporter Skrevet 7. Februar 2013 Hjemmelaget tomatsuppe med rødløk, hvitløk, sopp, squash, spinat og fersk tortellini. Med fersk parmesan på toppen. Lett, billig, raskt og dritgodt. 3 Siter
Gjest Skrevet 7. Februar 2013 Rapporter Skrevet 7. Februar 2013 :| :huh: :hmm: :cry: .................. Siter
Synnikken Skrevet 7. Februar 2013 Rapporter Skrevet 7. Februar 2013 Bakt potet, kyllingfilet og en skysaus Siter
Symra&Pippin Skrevet 7. Februar 2013 Rapporter Skrevet 7. Februar 2013 Jeg har hatt lyst på klubb (komle, kompe, raspeball, potetball) en stund nå, så i dag kjøpte jeg en pakke ferdige. Duppe (saus med masse brunost) og sirup på. Omtrent like sunt som å ha bløtkake til middag så i morgen blir det en salat eller noe sånt. Siter
Mardina Skrevet 7. Februar 2013 Rapporter Skrevet 7. Februar 2013 Kebabgrandis Er den god? Merker jeg er litt skeptisk til den og gidder ikke bruke penger på den hvis den ikke er god Siter
Stine Skrevet 7. Februar 2013 Rapporter Skrevet 7. Februar 2013 Er den god? Merker jeg er litt skeptisk til den og gidder ikke bruke penger på den hvis den ikke er god Jeg synes den var bedre enn forventa Smakte kebab liksom, og kjøper du den på Rimi får du med en vanlig Grandis Siter
mokken Skrevet 7. Februar 2013 Rapporter Skrevet 7. Februar 2013 Pizza fra en sjappe rett borte i veien her Siter
Caroline Skrevet 8. Februar 2013 Rapporter Skrevet 8. Februar 2013 Det skulle vært taco, men vi har blitt bedt bort på middag, så da blir det overraskelse istedet. Siter
Malamuten Skrevet 8. Februar 2013 Rapporter Skrevet 8. Februar 2013 Kålgryte Hodekål kjøttdeig gulrot løk smør/olje krydder Så godt! Siter
Anette Skrevet 8. Februar 2013 Rapporter Skrevet 8. Februar 2013 Vi hadde hjemmelaget moussaka med squash og abergine Siter
Tricolor Skrevet 9. Februar 2013 Rapporter Skrevet 9. Februar 2013 Først lapskaus fra i går, deretter boller og kanelsvinger Jeg har nemlig vært superhusmor i dag og bakt 96 boller, 50 kanelsvinger og ca 45 frokostbrød. Så nå er frysen stappet. Og det blir sikkert et år til neste gang. Siter
Monica123 Skrevet 10. Februar 2013 Rapporter Skrevet 10. Februar 2013 Wok grønnsaker,svinekjøtt kuttet i biter med kikkoman saus og nudler.. Siter
Hanna Skrevet 10. Februar 2013 Rapporter Skrevet 10. Februar 2013 Vi hadde hjemmelaget moussaka med squash og abergine Hørtes digg ut! Oppskrift? Siter
Anette Skrevet 10. Februar 2013 Rapporter Skrevet 10. Februar 2013 Vi hadde hjemmelaget moussaka med squash og abergine Hørtes digg ut! Oppskrift? Rema 1000 middagsplanleggeren ;-) kjøttdeig oppskrifter :-D Siter
Red Merle Skrevet 10. Februar 2013 Rapporter Skrevet 10. Februar 2013 Kyllingfilet innbundet i bacon, babyleaf salat og stekt champinjong! Elsker mannens kokkeegenskaper! Siter
Maria Skrevet 10. Februar 2013 Rapporter Skrevet 10. Februar 2013 Vi hadde hjemmelaget pizza i går. i dag blir det nok rester og eventuelt wienerpølser i lompe om det ikke er nok. Skikkelig restemat! Også blir det nok fastelavnsboller i dag altså! Siter
AussieAllTheWay Skrevet 10. Februar 2013 Rapporter Skrevet 10. Februar 2013 Jeg lagde en "man taver hva man haver" rett i går. strimlet kål, løk, brokkoli, hvitløk, smøreost med chorizo pølse, tomatpure krydder og bogskinke. Ble litt mye kål og lite kjøtt men med litt mer kjøtt i så blir det nok en fin søndags middag Siter
Maria Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Skrevet 11. Februar 2013 Blomkålsuppe... fra pose. Skikkelig luksus! Siter
Recommended Posts