Justisia Skrevet 31. Januar 2013 Rapporter Skrevet 31. Januar 2013 falafel med couscous og tatziki 1 Siter
Malamuten Skrevet 1. Februar 2013 Rapporter Skrevet 1. Februar 2013 I dag ble det kylling wok av det jeg hadde i kjøleskapet, håper den blir like god som den lukter og ser ut Kyllingfilet brokkoli minimais gulrot sukkererter og en desj med tandori massala krydder og olje Siter
Caroline Skrevet 1. Februar 2013 Rapporter Skrevet 1. Februar 2013 Vi skulle hatt en samleliste her! Det tar så lang tid å bla gjennom alt for å lage ukelister Noen som føler seg kallet? Jeg har nemlig ikke tid... Edit: dagens middag blir forøvrig svin i sursøt saus, ris og salat. Men til forrett er det goldfish og Tuborg. Det har jeg fortjent etter å ha stått med hodet i flyttelasset hele uka. Siter
Annegru Skrevet 1. Februar 2013 Rapporter Skrevet 1. Februar 2013 Mongolian beef var sinnsykt godt! Puttet i aspargesbønner bare fordi det er så godt, og det var skikkelig skikkelig skikkelig godt. Spiste meg så mett at jeg måtte trille på kveldstur med hundene og hadde nok til lunsj på jobben i dag også. Det var faktisk også godt kaldt I dag: TACO! Siter
Garmen Skrevet 1. Februar 2013 Rapporter Skrevet 1. Februar 2013 Mongolian beef var sinnsykt godt! Puttet i aspargesbønner bare fordi det er så godt, og det var skikkelig skikkelig skikkelig godt. Spiste meg så mett at jeg måtte trille på kveldstur med hundene og hadde nok til lunsj på jobben i dag også. Det var faktisk også godt kaldt I dag: TACO! Ja, er ikke den sausen konge? I dag ble det...TACO 1 Siter
Guest Yellow Skrevet 1. Februar 2013 Rapporter Skrevet 1. Februar 2013 Helstekt kyllingfilet, kokt brokkoli, gulrot og blomkål med kremet kyllingsaus (smak av paprika og hvitløk) over. Ble nesten seendes ut som dette (bare med kylling og ikke torsk, bildet stjålet): Overraskende godt, og ikke minst sunt og kjapt laget. Siter
HHC Skrevet 3. Februar 2013 Rapporter Skrevet 3. Februar 2013 I går kjøpte jeg med sushi på vors fordi jeg ikke hadde spist siden frokost. Maki med laks, avokado, chillimajones og sesamfrø 1 Siter
Maria Skrevet 3. Februar 2013 Rapporter Skrevet 3. Februar 2013 Hjemmelagde kjøttkaker i brun saus med kålstuing og kokte poteter hos mamma i dag. Åååh det er så godt!! Siter
Siri Skrevet 3. Februar 2013 Rapporter Skrevet 3. Februar 2013 Elgbiff med viltkrydder, mandelpotetpurè, smørdampet brokkoli, stekte kantareller og viltsaus . 3 Siter
borderen Skrevet 3. Februar 2013 Rapporter Skrevet 3. Februar 2013 Elgbiff med viltkrydder, mandelpotetpurè, smørdampet brokkoli, stekte kantareller og viltsaus . Siter
Guest LXT Skrevet 3. Februar 2013 Rapporter Skrevet 3. Februar 2013 Elgbiff med viltkrydder, mandelpotetpurè, smørdampet brokkoli, stekte kantareller og viltsaus . Der ble mine vafler (uten sukker og begrenset mengde smør) med brunost og kaffe til, (ikke akkurat noe jeg pleier å ha til middag) ikke spesielt fristende i forhold Siter
Teserere Skrevet 3. Februar 2013 Rapporter Skrevet 3. Februar 2013 Tror jeg hopper glatt over middag idag Kaffe og potetgull for alle penga! I går kjøpte jeg med sushi på vors fordi jeg ikke hadde spist siden frokost. Maki med laks, avokado, chillimajones og sesamfrø Misunnelig!! Siter
Ingvild Skrevet 3. Februar 2013 Rapporter Skrevet 3. Februar 2013 Fiskekaker, hvit saus og kokte gulrøtter og poteter. Søndagsmiddag! Siter
Stine Skrevet 3. Februar 2013 Rapporter Skrevet 3. Februar 2013 Egenkomponert pizza med bernaise saus som saus, så får se hvor heldig det blir Siter
Siri Skrevet 3. Februar 2013 Rapporter Skrevet 3. Februar 2013 Det der ligna vel egentlig meg mens jeg satt og spiste *ler*. Der ble mine vafler (uten sukker og begrenset mengde smør) med brunost og kaffe til, (ikke akkurat noe jeg pleier å ha til middag) ikke spesielt fristende i forhold Duuu - vafler er super middag, det *god og mett i magen* Siter
Guest LXT Skrevet 3. Februar 2013 Rapporter Skrevet 3. Februar 2013 Det der ligna vel egentlig meg mens jeg satt og spiste *ler*. Duuu - vafler er super middag, det *god og mett i magen* Joa, sant det Siter
Nirm Skrevet 3. Februar 2013 Rapporter Skrevet 3. Februar 2013 I går: Sushi Idag: Sushi Jeg kunne seriøst ha levd på veggissushi..... 1 Siter
Guest Jonna Skrevet 3. Februar 2013 Rapporter Skrevet 3. Februar 2013 Pølse og pizza på narvesen *rap* Siter
AussieAllTheWay Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Skrevet 4. Februar 2013 Pizza med lavkarbo bunn til meg med diverse smaker. Pesto, Chorizo pølse, bog skinke, feta ost osv Ikke alt på 1 pizza da, men flere små Gutta i huset fikk pizza med polarbrød bunn. Enkelt og greit Siter
Maria Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Skrevet 4. Februar 2013 Ble "man tager hva man haver" på meg i dag. Spaghetti med strimlet ytrefilet av svin i en hjemmelaget saus. Den bestod av: løk, gulrot, cherrytomater, en dasj ketchup og tomatpure, hvitløk, persille og litt buljong for smakens skyld. Toppet med revet parmesan. Det ble supernam! Siter
Maren Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Skrevet 4. Februar 2013 spagetti med kjøttsaus, tok oppi litt mais og erter for å sette litt farge på maten Siter
LilleZara Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Skrevet 4. Februar 2013 Kjøttboller m/saus,poteter,brokkoli,blomkål og gulerøtter . Vaniljeis med rørte skogsbær til dessert Siter
Tricolor Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Skrevet 4. Februar 2013 Skinkestek oppskåret som pålegg. Kjøpte 4 pakker til halvpris på grunn av dato. Skysaus, gjestegrønnsaker og poteter. Familien ble fornøyde! Siter
Malamuten Skrevet 5. Februar 2013 Rapporter Skrevet 5. Februar 2013 Først spaghetti med kjøttdeig og dolmiosaus som lunsj/middag også tacosalat med resten av kjøttdeigen til middag/kvelds Siter
Recommended Posts