Krilo Skrevet 17. November 2012 Rapporter Skrevet 17. November 2012 I dag hade vi hjemmelaget pizza. Det er alltid godt. Men jeg kjenner jeg kanskje skulle ønske vi hadde litt mer variert innhold på pizzaen.. Men av en eller annen grunn står vi litt fast på det vanloge som er tomatpurre, løk, kjøttdeig, sopp og ost så hva pleier dere å ha på pizzaene deres? Siter
Tøfflus Skrevet 17. November 2012 Rapporter Skrevet 17. November 2012 Toro paella, kan IKKE anbefales 1 Siter
Guest Yellow Skrevet 17. November 2012 Rapporter Skrevet 17. November 2012 I dag hade vi hjemmelaget pizza. Det er alltid godt. Men jeg kjenner jeg kanskje skulle ønske vi hadde litt mer variert innhold på pizzaen.. Men av en eller annen grunn står vi litt fast på det vanloge som er tomatpurre, løk, kjøttdeig, sopp og ost så hva pleier dere å ha på pizzaene deres? Nesten det samme. Først et lag med tomatpurre. Kjøttdeig, løk, mais og fersk sopp stekt sammen og blandet i toro-posesaus. Ost av cheddar og vanlig gulost på toppen. Behøver ikke noe mer, er utrolig godt. Siter
Garmen Skrevet 17. November 2012 Rapporter Skrevet 17. November 2012 I dag hade vi hjemmelaget pizza. Det er alltid godt. Men jeg kjenner jeg kanskje skulle ønske vi hadde litt mer variert innhold på pizzaen.. Men av en eller annen grunn står vi litt fast på det vanloge som er tomatpurre, løk, kjøttdeig, sopp og ost så hva pleier dere å ha på pizzaene deres? Jeg pleier å ha hakkede tomater med litt rosmarin, kajennepepper og salvie, piknikskinke i små biter og jarlsberg på toppen. Av og til litt ananas eller sopp til. I dag lagde jeg makaroni og ost (http://smittenkitchen.com/blog/2008/05/marthas-macaroni-and-cheese/), and it was cheesy løøøøv! Til dessert kastet jeg noen digestivekjeks i bunnen av en form, og helte over en blanding av gelatin, krem og bringebærpure, orket liksom ikke noe tungt etter den middagen Edit: failer på linker *sukk* Siter
Krilo Skrevet 17. November 2012 Rapporter Skrevet 17. November 2012 Jeg pleier å ha hakkede tomater med litt rosmarin, kajennepepper og salvie, piknikskinke i små biter og jarlsberg på toppen. Av og til litt ananas eller sopp til. I dag lagde jeg [post=http://smittenkitche...'] makaroni og ost , and it was cheesy løøøøv! Til dessert kastet jeg noen digestivekjeks i bunnen av en form, og helte over en blanding av gelatin, krem og bringebærpure, orket liksom ikke noe tungt etter den middagen Linken funker ikke... Takk for pizza tips! Siter
HHC Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Typen til samboer bestillte pizza til alle sammen, liker det I kveld får vi se hva vi finner på Siter
Synnikken Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Koteletter i brun saus Dessert: hjemmelagde skillingsboller Siter
Siri Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Hvordan smaker hodekjøttet sammenlignet med resten? Er det noen forskjell? Jeg synes hodekjøttet smaker akkurat som annet røkt sauekjøtt - godt . Minner i grunnen veldig om pinnekjøtt . Toro paella, kan IKKE anbefales Signeres! Festmiddag på Grønsvebakken i dag: Inderøysodd med potet og flatbrød . Det er jo bare såååå godt og såååå enkelt - bare kjøpe ei bøtte med frossent sodd på butikken, tine, koke og voila!! . 1 Siter
Crow Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Kjøttkaker med poteter og dipmix blandet med yoghurt (oppdaget ikke før i dag at jeg manglet både gulerøtter, ertestuing og ingredienser til brunsaus) Siter
Ingvild Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Festmiddag på Grønsvebakken i dag: Inderøysodd med potet og flatbrød . Det er jo bare såååå godt og såååå enkelt - bare kjøpe ei bøtte med frossent sodd på butikken, tine, koke og voila! . Jeg tror jeg må gjøre det samme en eller annen gang før jul. Det er evigheter siden jeg spiste sodd sist! Også må jeg ha ingefærøl. I dag blir det filetkoteletter av svin med surkål, gulrøtter og sennep. Billig og i grunnen ganske godt. Siter
Siri Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Jeg tror jeg må gjøre det samme en eller annen gang før jul. Det er evigheter siden jeg spiste sodd sist! Også må jeg ha ingefærøl. . Jeg manglet Ingefærøl da, men det gikk bra med Cola også . Siter
Maria Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Karbonader og speilegg kan neppe kvalifiseres som godkjent Maria-middag... Men i dag så gidder jeg ikke gjøre noen verdens ting, så det ble med karbonader og speilegg med en usannsynlig kvalmende mengde ketchup i prydende rødfarge på toppen! Var godt, jo! Siter
Guest Gråtass Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Dagens middag var mandelpotetlefse med sylte. Dessert var Snjo med aprikos og fersken- jeg var skeptisk hadde ikke smakt det før, men det var bare nammis altså! Siter
Guest Yellow Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Svinestek med poteter, rosenkål, gulerøtter og brun saus. Brownies til dessert! Men ikke laget selv, spist middag hos min far i dag. :angel: Siter
Lola Pagola Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Risengrynsgrøt! Fra fjordland. Siter
mushi Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Svinestek med poteter, rosenkål, gulerøtter og brun saus. Brownies til dessert! Men ikke laget selv, spist middag hos min far i dag. :angel: Samme her! Vi fikk finnbiff og potetmos. Siter
Miavoff Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Karbonader, pasta og grønnsaksstuing. Enkelt og greit når man har en valp i huset! Siter
Garmen Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Risengrynsgrøt til middag, og sitronsnurrer til dessert Siter
AussieAllTheWay Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Rester fra i går- Kalkun med waldorfsalat og grønnsaker. Verdens beste mat Gleder meg alt til neste gang (som blir nyttårs kvelden ) 1 Siter
Tinkie Skrevet 19. November 2012 Rapporter Skrevet 19. November 2012 Pasta med et egg rørt ut i, pesto og cheddar. Og krydder. Namnam. Red: Og brokkoli! Siter
Lola Pagola Skrevet 19. November 2012 Rapporter Skrevet 19. November 2012 Risengrynsgrøt! Fra fjordland. What she said! Siter
tm100021 Skrevet 19. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 19. November 2012 Pinnekjøtt med tilbehør Siter
Malinka Skrevet 19. November 2012 Rapporter Skrevet 19. November 2012 Ikea-pannekaker.... 'litt' latmannskost i dag. Siter
Ingvild Skrevet 19. November 2012 Rapporter Skrevet 19. November 2012 Kremet kyllingsaus med kyllingbiter og ris i. Bortsett fra at jeg svimet litt da jeg tok oppi vann, så det ble vel i grunnen mer kyllingsuppe... Siter
Recommended Posts