Symra&Pippin Skrevet 28. August 2012 Rapporter Share Skrevet 28. August 2012 I dag har jeg rester fra i går, nemlig magre kjøttpølser i salsa. Salsaen kjøpte jeg i en sånn liten pappboks. Kjepegod var den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 28. August 2012 Rapporter Share Skrevet 28. August 2012 Løvbiff, noisetter og peppersaus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 28. August 2012 Rapporter Share Skrevet 28. August 2012 Rotmos , kjøttkaker, rødkål , fløtesaus og tyttebærsyltetøy. Dessverre prøvesmakte vi litt for mye og var mette før middagen. Godt vi har rester til i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 28. August 2012 Rapporter Share Skrevet 28. August 2012 Taco med olalompa sine tortillas. Omn omn blir nok rester i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 I dag blir det enkelt. Mexicansk gryte,servert med salat og hvitløksbrød Jeg koker også ris utenom,da jeg synes det er for mye kjøtt forhold til ris hvis ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Kinabiff fra matprat bare med ris istedenfor :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Hjemmelaget burger nam nam! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 2. September 2012 Rapporter Share Skrevet 2. September 2012 Grandis - fyllesyk-søndag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 2. September 2012 Rapporter Share Skrevet 2. September 2012 Kyllingfileter som var dårlige (blaute) noisetter og bretagne saus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 2. September 2012 Rapporter Share Skrevet 2. September 2012 Mc.Donald`s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 2. September 2012 Rapporter Share Skrevet 2. September 2012 Ost og brokkolisuppe fra Felix (Sverige ) og rundstykke. Spennende. Not. Ble egentlig invitert på middag, men han avlyste. Dust! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 2. September 2012 Rapporter Share Skrevet 2. September 2012 Fårikål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 2. September 2012 Rapporter Share Skrevet 2. September 2012 Findus god gammeldags fiskegrateng og en sjokolade til dessert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 2. September 2012 Rapporter Share Skrevet 2. September 2012 Pizzabakeren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 2. September 2012 Rapporter Share Skrevet 2. September 2012 Slenger meg på her jeg også jeg! I dag spiste jeg deilig kotelett med grønnsaker og tyttebærsyltetøy Og så blir det frukt med vaniljekesam til dessert og så har jeg litt sjokoladerester som nok også går ned i løpet av kvelden I dag har jeg vært flink, så jeg fortjener noe godt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 2. September 2012 Rapporter Share Skrevet 2. September 2012 Pizzabakeren her også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 3. September 2012 Rapporter Share Skrevet 3. September 2012 Pølsegryte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 3. September 2012 Rapporter Share Skrevet 3. September 2012 Vegetarsushi fra nyåpnende "City Sushi" i Byporten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 3. September 2012 Rapporter Share Skrevet 3. September 2012 I dag ble det Gråtass hjemmelagde man tager hva man haver gryte. Inneholdt en boks krønsja tomater med chili, olivenolje, en dæsj matfløte, en boks mais, 5-6 små tomater i biter, en diger dunge med bladpersille hakket opp, en mindre dunge med basilikum hakket opp, litt mozzerella ost og kjøttdeig. Men fordi jeg var sløv og glemte at jeg hadde satt kyllingkjøttdeigen på bordet, så trodde jeg at jeg hadde glemt å kjøpe den, så da tok jeg karbonadedeigen som egentlig var til tacoen i stedet.. Jaja det smakte godt uansett. MAsse couscous til og sukkererter. Yummi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 3. September 2012 Rapporter Share Skrevet 3. September 2012 Pølsegryte nam! http://www.greteroede.no/1681237.o2.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 4. September 2012 Rapporter Share Skrevet 4. September 2012 Har noen en god oppskrift på chili con carne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 4. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. September 2012 Idag blir det nok biff, salat og ris til middag ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 4. September 2012 Rapporter Share Skrevet 4. September 2012 Jeg står mellom pastasalat og kyllinglår fylt med cottage cheese eeeeller fiskekaker med grønnsaksmos/stuing. Beslutningsvegring på g. Jeg har så mye mat i kjølen nå at det er helt håpløst! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 4. September 2012 Rapporter Share Skrevet 4. September 2012 Verdens beste spagetti! (vi tilsetter kjøttdeig også) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 4. September 2012 Rapporter Share Skrevet 4. September 2012 Toro har kommet med glutenfrie sauser i posjons pakning så vi skal ha det + biff og kokte poteter. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts