Krilo Skrevet 30. Juli 2011 Rapporter Skrevet 30. Juli 2011 Hjemmelaget pizza med masse snadder på Siter
Nirm Skrevet 30. Juli 2011 Rapporter Skrevet 30. Juli 2011 Biff med babymais i dag Ha ha. Jeg leste babymat først. I dag ble det bakt potet med salat på en café i sentrum. Siter
Debbie Skrevet 30. Juli 2011 Rapporter Skrevet 30. Juli 2011 Kjøttdeig saus og pasta:) Imorra har jeg lyst på en skikkelig god middag. Siter
Ganzie Skrevet 30. Juli 2011 Rapporter Skrevet 30. Juli 2011 Ha ha. Jeg leste babymat først. I dag ble det bakt potet med salat på en café i sentrum. Nei, babyene få spise maten sin selv Er ikke helt Hollywood enda Siter
Kristiin Skrevet 30. Juli 2011 Rapporter Skrevet 30. Juli 2011 Sodd! Edit: ooops, ikke sopp nei Siter
tm100021 Skrevet 30. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Juli 2011 Etter å ha lest om nirms potet fikk jeg veldig lyst på det! Så da ble det baktpotet med hviløksmør og masse ost, og ovnstekt kylling med bernesaus Siter
OlavEmil Skrevet 1. August 2011 Rapporter Skrevet 1. August 2011 I dag laga kona heimelaga kjøtkaker. Namnam . Siter
Caroline Skrevet 1. August 2011 Rapporter Skrevet 1. August 2011 Rester fra gårsdagen: Svin indrefilet, hjemmelaget potetsalat, salat med sukkererter, reddiker og cherrytomater, og hjemmelaget fløtesaus med sopp. Det ble ganske så godt Siter
Pim Skrevet 1. August 2011 Rapporter Skrevet 1. August 2011 Status: Gressenke. Frokost: nybakte scones med skinke og paprika. Lønsj: kalde scones, ikke noe pålegg. Middag: Etterhvert ganske tørre og harde scones, fortsatt ikke pålegg. *sukk* Koke en brokkoli til kveldsmat, kanskje? Siter
tm100021 Skrevet 1. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 1. August 2011 Idag var det Laks med sånn hvitvin og urtesaus og ris Siter
Lompelus Skrevet 1. August 2011 Rapporter Skrevet 1. August 2011 Status: Gressenke. Frokost: nybakte scones med skinke og paprika. Lønsj: kalde scones, ikke noe pålegg. Middag: Etterhvert ganske tørre og harde scones, fortsatt ikke pålegg. *sukk* Koke en brokkoli til kveldsmat, kanskje? *like* Ganske mye det samme her: Status: Gressenke. Frokost: nybakte horn med skinke og ost. Lønsj: kalde horn, ikke noe pålegg. Middag: Etterhvert ganske tørre og harde horn, fortsatt ikke pålegg. Siter
Krilo Skrevet 5. August 2011 Rapporter Skrevet 5. August 2011 Etter samboers ønske blir det grøt i dag Siter
pippin Skrevet 5. August 2011 Rapporter Skrevet 5. August 2011 Skal prøve å få frem hjemmelaget pizza ikveld siden det er fredag og typen elsker det Blir snadder..! Endelig har vi ovn vi kan bruke.. Siter
OlavEmil Skrevet 5. August 2011 Rapporter Skrevet 5. August 2011 Idag er eg skikkeleg slask og et Grandiosa. Måtte rettnok ned på butikken to gongar, då den første pizzaen forsvann i Laffen medan eg venta på at omnen skulle bli varm... Siter
Ganzie Skrevet 5. August 2011 Rapporter Skrevet 5. August 2011 Idag er eg skikkeleg slask og et Grandiosa. Måtte rettnok ned på butikken to gongar, då den første pizzaen forsvann i Laffen medan eg venta på at omnen skulle bli varm... :lol: Gressenke jeg også for tiden. Så menyen i dag (også ) er biff med mais Godt og enkelt Siter
Ia Skrevet 5. August 2011 Rapporter Skrevet 5. August 2011 Lapskaus. På boks. Det beste jeg vet, og jeg kan til og med lage det selv Siter
Hermes Skrevet 9. August 2011 Rapporter Skrevet 9. August 2011 Kylling og pasta, i mikroen, på lesesalen. Siter
Maren Skrevet 9. August 2011 Rapporter Skrevet 9. August 2011 blir vel pannekaker Edit: har ikke egg Siter
Recommended Posts