Enits Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Skrevet 20. Mars 2011 Synes Siri Eveline sin ide var lur!! Hvordan har sonisene det i stuen sin? Her er min: Siter
SiriEveline Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Skrevet 20. Mars 2011 (endret) Og siden jeg kom med forslaget må jeg jo bidra! Dette er TV-kroken, da den andre halvdelen av stua er "tom" foruten en pult og spisebord i hjørnet, og brukes kun til hundetrening, derfor mangler bildet. Endret 20. Mars 2011 av Siri Eveline Siter
pippin Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Skrevet 20. Mars 2011 Så kjempekoselig ut ^^Og så fint gulv dere har! =) Parkett? Hvordan er det med slitasje osv? Edit: Siri skrev akkurat ett nytt innlegg når jeg la ut mitt XD Spm var til Enits. Kjempefint hos deg også Siri. Så mye plass! Bor du alene? Siter
SiriEveline Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Skrevet 20. Mars 2011 Kjempefint hos deg også Siri. Så mye plass! Bor du alene? Jeg bor alene nå ja, men bodde her med eksen i starten. Må ærlig innrømme at jeg gleder meg til å ha mindre plass da, selvom det er fordeler med stor plass, men jeg trenger ikke det. Siter
pippin Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Skrevet 20. Mars 2011 Jeg bor alene nå ja, men bodde her med eksen i starten. Må ærlig innrømme at jeg gleder meg til å ha mindre plass da, selvom det er fordeler med stor plass, men jeg trenger ikke det. Ok. Så veldig trivelig ut ihvertfall! =) Sparer vel litt penger å når man finner seg en mindre plass Ble det noe av flyttingen til høsten? Stjørdal, var det det? Siter
SiriEveline Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Skrevet 20. Mars 2011 Ok. Så veldig trivelig ut ihvertfall! =) Sparer vel litt penger å når man finner seg en mindre plass Ble det noe av flyttingen til høsten? Stjørdal, var det det? Det tror jeg ja Stjørdal er planen, men flytting skjer nok uansett Blir spennende å se hva som skjer! Siter
Emilie Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Skrevet 20. Mars 2011 Nå uten røde gardiner (de hang kun oppe i julen): Siter
SiriEveline Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Skrevet 20. Mars 2011 Å det var en koselig plass Emilie! Også likte bildene og maleriene på veggene, skikkelig fint! Siter
Emilie Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Skrevet 20. Mars 2011 Å det var en koselig plass Emilie! Også likte bildene og maleriene på veggene, skikkelig fint! Wee, takk Ja, bildene er Ikea og maleriene er Europris, men de piffer godt opp de Siter
simira Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Skrevet 20. Mars 2011 Dere har så mye pledd og puter! Åssen går det da? Siter
SiriEveline Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Skrevet 20. Mars 2011 Dere har så mye pledd og puter! Åssen går det da? Hva mener du? Siter
Djervekvinnen Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Skrevet 20. Mars 2011 Den er så liten at jeg tror ikke jeg klarer å ta bilde av den engang hihi. Men uansett må jeg jo rydde først, så får se når jeg får rydda. Siter
Ingvild Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Skrevet 20. Mars 2011 Vel, jeg bor på en femten kvadratmeter stor studenthybel (inkludert bad), så stua mi og soverommet mitt er det samme. Det er forresten senga mi og sofaen min også. Nei vent, jeg har jo ikke noen ordentlig seng engang jeg, for det har jeg ikke giddet å kjøpe når jeg bare skal bo her noen få måneder. Så "stua mi" består i bunn og grunn av en madrass. Det er ikke så stusselig som det høres ut som, altså! (Men jeg savner å sitte oppreist i en sofa, med beina på gulvet og blikket på tv-en. Har jo ikke tv engang, vøtt.) Siter
Frisbee Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Skrevet 20. Mars 2011 Eneste bildet jeg har av stuen min tror jeg... Bor i et veldig gammelt hus som ikke er blitt fikset paa. Sees nok. Men vi trives naa lell Siter
Yodel Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Skrevet 20. Mars 2011 Gidder ikke ta nye bilder, så finner noen gamle. Skal vi se. En del: Deler av den andre siden: (For anledningen juledekket) Midtdelen der vi har peis: andre delen av midtdelen: Tja, får ikke sett alt, blant annet ikke delen som er "bak" spisebordet der vi har premier, bokhyller og slikt, men det var det jeg orket å grave fram Siter
Enits Skrevet 20. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Mars 2011 Så kjempekoselig ut ^^Og så fint gulv dere har! =) Parkett? Hvordan er det med slitasje osv? Edit: Siri skrev akkurat ett nytt innlegg når jeg la ut mitt XD Spm var til Enits. Kjempefint hos deg også Siri. Så mye plass! Bor du alene? Det er laminat, og er ikke særlig slitasje å se på det foreløpig, bodd her et halvt år =) Det finnes jo forskjellige typer parkett, noen er mykere enn andre, så det har jo også noe å si =) Synes det var mange fine stuer her jeg.. Selv ingvild sin lille stue var jo koselig Siter
Cathrine&Jazzi Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Skrevet 20. Mars 2011 Siri Eveline: Hvor har du kjøpt den leka? Så veldig bra ut til å trene med! Siter
SiriEveline Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Skrevet 20. Mars 2011 Siri Eveline: Hvor har du kjøpt den leka? Så veldig bra ut til å trene med! Laget selv Siter
Enits Skrevet 20. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Mars 2011 Siri E: du har fine pupper Siter
Anette Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Skrevet 20. Mars 2011 Vi har parkett på alle gulv og hadde i forrige huset også, har ikke noen store slitasjer etter 5 år i dette huset. Nye leiligheten har også parkett. Siter
SiriEveline Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Skrevet 20. Mars 2011 Siri E: du har fine pupper Hahahahah der ser du hvor lite jeg ser på meg selv på film med hunden! Uff, den tror jeg fjernes fra youtube, så får jeg ordne en litt mer anstendig en, evt. bare et bilde Takk for opplysningen da! Siter
Enits Skrevet 20. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Mars 2011 Hahahahah der ser du hvor lite jeg ser på meg selv på film med hunden! Uff, den tror jeg fjernes fra youtube, så får jeg ordne en litt mer anstendig en, evt. bare et bilde Takk for opplysningen da! Var ikke meningen at du skulle fjerne den da Var et kompliment Siter
SiriEveline Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Skrevet 20. Mars 2011 Var ikke meningen at du skulle fjerne den da Var et kompliment Nåå takk Men tenker for resten av verden sitt syn, skal nok klare å filme en lekeøkt til med Tinka Siter
tm100021 Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Skrevet 20. Mars 2011 Så fiint dere har det folkens Får ta et bilde en dag tv'n er tilbake i stuen Siter
Recommended Posts