sham Skrevet 16. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2011 Jeg er på jakt etter en turbukse/fjellbukse som ikke er så alt for dyr. Noe slikt feks: http://www.xxl.no/klaer/dame/bukser/traverse-pants-ws-1061091?searchWord=turbukse Noen dere anbefaler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diffi Skrevet 16. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2011 Jeg er veldig fornøyd med buksene jeg har av merke Dovrefjell. Har en tynn, vannavstøtende og en litt tykkere vanntett. De fungerer utmerket til hvert sitt bruk, og jeg har brukt de en god del. De er ikke spesielt dyre heller Kjøpt på friluftsmagasinet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 16. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2011 Jeg har den der fra Lundhags, og jeg er fornøyd med den! Jeg har ikke brukt den så innamri mye enda. Det jeg liker med den er at den er ganske lett og tåler mye. Samt at man kan feste buksa til skoene slik at buksa ikke sklir oppover leggen. Veldig kjekt! Synes du den er for dyr, og ser du etter noe liknende, bare billigere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 16. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2011 Jeg er veldig fornøyd med buksene jeg har av merke Dovrefjell. Har en tynn, vannavstøtende og en litt tykkere vanntett. De fungerer utmerket til hvert sitt bruk, og jeg har brukt de en god del. De er ikke spesielt dyre heller Kjøpt på friluftsmagasinet. Ja de så jo greie ut Takk for svar. Jeg har den der fra Lundhags, og jeg er fornøyd med den! Jeg har ikke brukt den så innamri mye enda. Det jeg liker med den er at den er ganske lett og tåler mye. Samt at man kan feste buksa til skoene slik at buksa ikke sklir oppover leggen. Veldig kjekt! Synes du den er for dyr, og ser du etter noe liknende, bare billigere? Det var bare et eks, men hvis den er bra så er jo det bra Så jo ikke så værst ut heller de. Neida, den prisen er grei, men gidder ikke å bruke for mye penger på det Edit: Du blir ikke bløt av den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 16. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2011 Har bergans breheimen og bergans rask, kjempegode begge to. Litt dyrere, men du får de på tilbud her og da, samt på finn.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 16. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2011 Jeg har den fra Lundhags,veldig fornøyd med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 16. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2011 Signerer Martine, Bergans er bra Har selv en svart Bergans bukse, har ikke peiling på åssen modell det er da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mailin Skrevet 16. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2011 Jeg elsker min Bergans Breheimen II bukse, og de som kjenner meg godt vet at jeg omtrendt bor i den Bergans er også veldig flinke/trivelige når det kommer til eventuell reklamasjon og lapping. Jeg har i alle fall vært veldig fornøyd med det. Den buksa jeg har nå har jeg måtte lappe litt selv nederst, men så er den temmelig godt brukt både sommer og vinter i 4år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 16. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2011 Det var bare et eks, men hvis den er bra så er jo det bra Så jo ikke så værst ut heller de. Neida, den prisen er grei, men gidder ikke å bruke for mye penger på det Edit: Du blir ikke bløt av den? Har bare brukt den en gang, men da gikk vi i gjørmete terreng og myr, og kan faktisk ikke huske jeg ble bløt. Isåfall var det på grunn av skoene. Kjempefornøyd jeg ihvertfall. Den er jo vannavstøtende, så sålenge du ikke har tenkt å bade med den så tror jeg det går fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 17. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2011 Jeg elsker min Bergans Breheimen II bukse, og de som kjenner meg godt vet at jeg omtrendt bor i den Bergans er også veldig flinke/trivelige når det kommer til eventuell reklamasjon og lapping. Jeg har i alle fall vært veldig fornøyd med det. Den buksa jeg har nå har jeg måtte lappe litt selv nederst, men så er den temmelig godt brukt både sommer og vinter i 4år Jeg har samme bukse, den er helt super! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 17. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2011 Jeg elsker min Bergans Breheimen II bukse, og de som kjenner meg godt vet at jeg omtrendt bor i den Bergans er også veldig flinke/trivelige når det kommer til eventuell reklamasjon og lapping. Jeg har i alle fall vært veldig fornøyd med det. Den buksa jeg har nå har jeg måtte lappe litt selv nederst, men så er den temmelig godt brukt både sommer og vinter i 4år Tror det er samme jeg har og jeg kan bekrefte at Mailin bor i den Selv bor jeg i den og en annen Bergansbukse jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita F Skrevet 17. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2011 Jeg bor også i diverse bergansklær. Om vinteren er det en tykkere skibukse, og de tre andre årstidene varierer det mellom Kjerag, Hamrefjell og diverse andre fiiiine bukser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 17. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2011 Jeg har både Bergans og Lundhags. Bergans sin (Breheim) er vanntett, så den bruker jeg under dårlig vær/fare for regn. Den til Lundhags er jo stoff bukse og vannvittig deilig å gå i. Bruker den på dager uten fare for regn. Ser at det står at den skal være vannavstøtende og det har jeg aldri testet men tror nok at om det pøser ned blir man våt - okke som. Buksa sitter bra på og veldig fint med strech på rompa og knær. Kan virkelig anbefale den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 17. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2011 Får se om jeg kan finne bergans på tilbud da, litt dyr syntes jeg Så da blir det nok bergans eller lundhags tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 17. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2011 Jeg er veldig glad i Hagløf sine produkter. Liker de bedre enn Bergan. Vet vel kanskje ikke helt hvorfor, men trives godt i klærne fra de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kitano Skrevet 18. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2011 Jeg er fan av den buksa, TS. Stretch på de riktige stedene, men kanskje litt kald. Selv har jeg bl.a. herreversjonen av denne: Patagonia Alpine Guide, og er temmelig fornøyd. Har også bukser fra Bergans og Lundhags. Uansett, den Lundhags Traverse virker utrolig god. Jeg skal ha meg en slik når dagene blir varmere. Den koster for øvrig nesten 1400,- iberegnet frakt her. Så til under tusenlappen er den utvilsomt et godt kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 18. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2011 Her er breheimen veldig billig nå: http://komplettfritid.no/product/bergans-breheimen-ii-lady-bukse-sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 18. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2011 Her er breheimen veldig billig nå: http://komplettfritid.no/product/bergans-breheimen-ii-lady-bukse-sort Se der ja Tusen takk, men den buksen er sånn man kan bruke på sommeren også? Altså den ser litt "alpint" ut eller hva jeg skal si. Litt for varm på sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 18. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2011 Jeg elsker min Bergans Breheimen II bukse, og de som kjenner meg godt vet at jeg omtrendt bor i den Bergans er også veldig flinke/trivelige når det kommer til eventuell reklamasjon og lapping. Jeg har i alle fall vært veldig fornøyd med det. Den buksa jeg har nå har jeg måtte lappe litt selv nederst, men så er den temmelig godt brukt både sommer og vinter i 4år Jeg har selv den buksa, og elsker den! Ønsker meg en turbukse til som er litt lettere til sommerens varmeste dager, synes den TS la ut var fin Dere som har den: hvordan er størrelsene? Hvis jeg skal bestille på internett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 18. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2011 Se der ja Tusen takk, men den buksen er sånn man kan bruke på sommeren også? Altså den ser litt "alpint" ut eller hva jeg skal si. Litt for varm på sommeren? Jeg har brukt den året rundt, men på de aller varmeste sommerdagene blir den litt klam syns jeg. Men er det overskyet, eller man er på fjellet på sommeren, er den super Og om vinteren er det bare å ta på seg ull under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 27. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2011 Jeg har selv den buksa, og elsker den! Ønsker meg en turbukse til som er litt lettere til sommerens varmeste dager, synes den TS la ut var fin Dere som har den: hvordan er størrelsene? Hvis jeg skal bestille på internett. Ingen som kan svare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 27. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2011 har lundhags og nordheim. sistnevnte er i strechstoff. jeg DIGGER den! ikke vanntette noen av dem, så regnbukse er et must på langtur men pytt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SCRM Skrevet 27. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2011 Jeg kjøpte meg nettopp en turbukse fra Sparkjøp, Varde er merket, den er fantastisk. Vantett eller vannavstøtende ihvertfall. Den er kjempe behagelig og ha på, men finner ikke noe bilde av den på nett desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mailin Skrevet 27. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2011 Ingen som kan svare? Jeg synes det er vanskelig å si hvordan størrelsene er på klær når jeg ikke kjenner deg.. Jeg har damemodellen i skogshorn (s) , som er temmelig lik Breheimen, men i sistnevnte har jeg herremodell str S fordi det var det de hadde når jeg kjøpte den. Da må jeg bruke belte for å holde den oppe, det må jeg ikke i S i dame/Skogshorn. I S herre har jeg god plass til feks dongeribukse under, i skogshorn-damemodell blir det litt trangt men jeg får plass til en god longs. Og hvordan de er i forhold til andre og i forhold til deg vet jeg ikke helt. Jeg er ca 170 høy og "normal slank".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 27. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2011 Hehe, jeg tenkte på at man kunne si om den er stor eller liten i størrelsen. Hvis man normalt bruker s i de fleste klær, og kjøper s i denne buksen, så kan man vel si om den er liten eller stor i størrelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar