patricia Skrevet 12. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2011 Det lurer jeg også på! Får stadig vekk opp en melding om at jeg må kjøpe billett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 12. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2011 Terrier inne nå, så mye pels disse terrierene har fått. Synd at MT ser så redd ut, den var lekker.Skotten var også fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 12. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2011 Mine favoritter blandt terrierene! Legger til etter hvert. -Airdale terrier (en favoritt!) -Bull terrier (hadde hun bare beveget seg skikkelig) -Dandie Dinmont terrier -Fox terrier glatthår (ikke stor fan av bevegelsene dog) -Fox terrier ruhåret(en favoritt!) -Irsk terrier -Kerry Blue terrier -Norwich terrier (en favoritt!) -Skye terrier (en liten favoritt!) -Welsh terrier (en favoritt!) Flotte hoder på minibullen og cairnen. Likte bevegelsene til sealyhamen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 12. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2011 Mine favoritter blandt terrierene! Legger til etter hvert. -Airdale terrier (en favoritt!) -Bull terrier (hadde hun bare beveget seg skikkelig) -Dandie Dinmont terrier -Fox terrier glatthår (ikke stor fan av bevegelsene dog) -Fox terrier ruhåret(en favoritt!) -Irsk terrier -Kerry Blue terrier -Norwich terrier (en favoritt!) -Skye terrier (en liten favoritt!) -Welsh terrier (en favoritt!) Og av de 9 dommeren plukket ut var 7 av de fra min favorittliste Greier ikke helt å plukke ut 4 favoritter, men tror det må bli airedalen, fox ruhår, norwich og irsk eller kerry blue.. Likte ikke staffen i det hele tatt! Edit; Og det ble Fox terrier ruhår på første, airedal terrier på andre, stafforshire bullterrier på tredje og norwich terrier på fjerde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 12. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2011 -hvem vant gruppa,nettet forsvant. Takk så det nå. Virker som overføringen er blitt veldig dårlig,og nå på myndegruppa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 12. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2011 Staffen var nydelig, velkonstruert kropp og et nydelig hode. Synd den ikke viste seg så bra, men gøy med BIG 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 12. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2011 Så teit at det hakker hele tiden! Får jo bare sett halvparten av hundene, og det er slett ikke alltid jeg får sett bevegelsene deres. Også datt jeg helt ut rett før terrierne ble plassert, så det fikk jeg ikke sett i det hele tatt. Er liksom ikke så gøy med livestreaming når det eneste jeg får med meg er det kommentatorene sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 12. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2011 Æsj, nå hakker det til meg også Jeg som hadde gledet meg til hound gruppen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 12. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2011 Er nok mange som er der inne og kikker nå... Trykket refresh-knappen, jeg - da ble det LITT bedre i alle fall. Susanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 12. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2011 Hakker ikke her i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 12. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2011 Ikke her heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 12. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2011 Hakker ikke her i det hele tatt. Men ser du online du da? Skulle ikke du dit i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 12. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2011 Hakker fortsatt her, så har ikke fått sett så mye, men heia Sara! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 12. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2011 Men ser du online du da? Skulle ikke du dit i dag? Joda, jeg har vært der i dag jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 12. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2011 Greyhounden var lekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 12. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2011 Er det en som jodler i bakgrunnen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 12. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2011 Sara er greyen ell? Nydelig Basenjien var heller ikke dum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 12. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2011 Hakker fortsatt her, så har ikke fått sett så mye, men heia Sara! Hvem er Sara? Fikk nesten ikke sett Basenjien Afghaneren hadde nyyydelige bevegelser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 12. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2011 Sara er greyen ell? Nydelig Basenjien var heller ikke dum Jepp, syntes jeg så et kjent ansikt i enden av snøret ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 12. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2011 Sara er greyen ell? Nydelig Basenjien var heller ikke dum Hvem er Sara? Sara er greyen ja. Meget velkjent her i Norge, representerte blandt annet Norge i den Eukanuba world challenge greia i fjor. Litt overasket over at hun ikke ble plukket ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 12. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2011 Trodde virkelig hun kom til å bli plukket ut! Men Basseten var jo søt da, og så rørt eieren ble Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 12. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2011 Oj, har dere sett på greyresultatene? I den ene klassen (Post Graduate - Dog) er det tre påmeldt, to ikke møtt, og på plass nummer 1 står det WITHHELD (), også står det et navn på andreplass. Jeg tolker det altså som at førsteplassen ble holdt tilbake, men at den som møtte ble nummer to. Noen som kjenner det britiske utstillingssystemet bedre, og vet om dette skjer ofte, om jeg tolker det riktig, og hva det vil si? Jeg trodde de ikke hadde kvalitetsvurdering av hundene, bare plassering - men her virker det jo som om dommer mener hunden ikke er god nok til å vinne klassen. Nysgjerrig og nerd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 12. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2011 Noen som vet hva basenjien heter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 12. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2011 Noen som vet hva basenjien heter? KISSANGANI DREAM MAKER AT DJOSER Alle res er på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 12. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2011 KISSANGANI DREAM MAKER AT DJOSER Alle res er på nett. Takk. Får ikke sjekket resultatene fordi denne derre greien man finner rasene på ikke funker på mobilen Liksom Men den hunden der syns jeg er fin. Ble vel beste valp der i fjor. Yodel, vet du om oppdretteren/eieren har hjemmeside? Men beste vorstehhund hadde mer pointerhode... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar