Gå til innhold
Hundesonen.no

Trondheimstreff!


Kristiin

Recommended Posts

Skrevet

Flere som skal busse? Så kunne vi slått oss sammen å tatt bussen som går 11.40?

Eg tar buss! Går på bussen før sentrum, et stykk menneske kledd i blå kjeledress pluss hypersosial svart og hvit loff ;) så kan vi rote oss bort sammen :whistle:

  • Svar 128
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg hopper på bussen etter sentrum. Har med meg en labrador og en engelsk bulldog.

Tre hunder på en buss! (skulle ønske det var plass til Fredrik på fanget...)

Skrevet

Eg tar buss! Går på bussen før sentrum, et stykk menneske kledd i blå kjeledress pluss hypersosial svart og hvit loff ;) så kan vi rote oss bort sammen :whistle:

Jeg hopper på bussen etter sentrum. Har med meg en labrador og en engelsk bulldog.

OK! Jeg kommer vel i sorte uteklær.. Eller no, så glir vel litt inn i mengden :P Har med en tursekk med litt snacks i.

Hva heter du forresten Lompelus? :P Sånn på årntli liksom? Teit å rope Lompelus hvis jeg ser deg :lol:

Skrevet

OK! Jeg kommer vel i sorte uteklær.. Eller no, så glir vel litt inn i mengden :P Har med en tursekk med litt snacks i.

Hva heter du forresten Lompelus? :P Sånn på årntli liksom? Teit å rope Lompelus hvis jeg ser deg :lol:

Ser for meg svartkledd person løper ned munkegaten og roper: Lompelus!

Navnet er Stine ;)

Skrevet

Ser for meg svartkledd person løper ned munkegaten og roper: Lompelus!

Navnet er Stine ;)

Ja det var det jeg gjorde også :lol: Hadde ikke sett helt sane ut da.. :whistle:

Skrevet

hææææ :P

ekke første april idag vel! :P

Stod regng og 8 grader der jeg leste nemlig :P

Dette er Trondheim - været kan bli omtrent hva som helst, og sannsynligvis alt på en gang :aww::getlost:

Guest Snusmumrikk
Skrevet

Dette er Trondheim - været kan bli omtrent hva som helst, og sannsynligvis alt på en gang :aww::getlost:

Hihi sant :lol:

Kanskje jeg også skal være med denne gangen. Hvor og når har dere tenkt å møtes? Eller er det avtalt lenger opp så jeg må gidde å lese en lang tråd for å finne ut av det :o

Guest Dratini
Skrevet

Har treffet vært? Evt når skal det være?

Mulig jeg tar med meg en stk Zumzum? Sambo og Junior skal visst på en eller annen butikk for å se på "leker" (fjærnstyrte biler/båter/fly osv.) Så da kan de evt ta med seg MiniTini i tillegg og jeg Zumzum...

Skrevet

Har treffet vært? Evt når skal det være?

Mulig jeg tar med meg en stk Zumzum? Sambo og Junior skal visst på en eller annen butikk for å se på "leker" (fjærnstyrte biler/båter/fly osv.) Så da kan de evt ta med seg MiniTini i tillegg og jeg Zumzum...

Lørdag 2. april! :)

kl something, på rotvoll mener jeg.

Skrevet

Ooo, det har vi lyst til også! Klokka hva?

Edit:

Nå finner jeg ikke informasjonen i tråden, men buss nr 6 fra Munkegata går til Rotvoll. Det er også parkering der.

Men vi trenger et slags klokkeslett ;)

Jeg var der nede i forigår, og det var fortsatt MYE snø, selv helt nede ved vannet.

Gangveien fra rundkjøringa ned til sjøen er blitt en relativt smal sti, og det så ut til å være tråkka opp en sti langsmed vannet. Selve Ladestien er antagelig stedvvis både glatt og sørpete, og ikke brøyta i hele vinter såvidt jeg vet.

Det kan alstå bli en skikkelig fuktig opplevelse :whistle:

Skrevet

Hvordan blir dette treffet? Frislipp eller tur i bånd?

Jeg tror det var planlagt Bånd, og evt slipp på slutten for de som ønsket det :)

Skrevet

Jeg tror det var planlagt Bånd, og evt slipp på slutten for de som ønsket det :)

Akkrobat. Kanskje jeg og Felixen kommer for en båndtur. Han er for brutal til at jeg lar han leke med hvem som helst.

Skrevet

Vi kommer mest sannsynlig også, hvis det er båndtur hvertfall.

Ellers er vi åpen for å ture når som helst ellers også med hvem det skulle være! Shensi har hvertfall ikke vondt av å sosialisere litt med vofser, både store og små :aww:

Guest Snusmumrikk
Skrevet

Vi sier båndtur da. Så får evt de som vil bryte båndtvangen og har hunder som er snille og greie i møljeleking gjøre det etterpå :)

Det ble lørdag (2.april) på Rotvoll. Møtes vi på parkeringsplassen nede ved skjøen nedenfor HIST og Steinerskolen? Hva med klokka 11?

Skrevet

Vi sier båndtur da. Så får evt de som vil bryte båndtvangen og har hunder som er snille og greie i møljeleking gjøre det etterpå :)

Det ble lørdag (2.april) på Rotvoll. Møtes vi på parkeringsplassen nede ved skjøen nedenfor HIST og Steinerskolen? Hva med klokka 11?

Hvilken buss var det som gikk dit igjen? Hilsen oss som har vært her i 3 år og er fortsatt ganske ukjente.

Guest Snusmumrikk
Skrevet

Hvilken buss var det som gikk dit igjen? Hilsen oss som har vært her i 3 år og er fortsatt ganske ukjente.

Hehe Buss 6 Munkegata - Værestrøa. Holdeplassen heter vel Rotvoll. Jeg hadde vel en mer eller mindre grei veibeskrivelse fra holdeplassen tidligere i tråden. Hvor kommer du fra?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...