Gå til innhold
Hundesonen.no

Trondheimstreff!


Kristiin

Recommended Posts

Flere som skal busse? Så kunne vi slått oss sammen å tatt bussen som går 11.40?

Eg tar buss! Går på bussen før sentrum, et stykk menneske kledd i blå kjeledress pluss hypersosial svart og hvit loff ;) så kan vi rote oss bort sammen :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Eg tar buss! Går på bussen før sentrum, et stykk menneske kledd i blå kjeledress pluss hypersosial svart og hvit loff ;) så kan vi rote oss bort sammen :whistle:

Jeg hopper på bussen etter sentrum. Har med meg en labrador og en engelsk bulldog.

OK! Jeg kommer vel i sorte uteklær.. Eller no, så glir vel litt inn i mengden :P Har med en tursekk med litt snacks i.

Hva heter du forresten Lompelus? :P Sånn på årntli liksom? Teit å rope Lompelus hvis jeg ser deg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK! Jeg kommer vel i sorte uteklær.. Eller no, så glir vel litt inn i mengden :P Har med en tursekk med litt snacks i.

Hva heter du forresten Lompelus? :P Sånn på årntli liksom? Teit å rope Lompelus hvis jeg ser deg :lol:

Ser for meg svartkledd person løper ned munkegaten og roper: Lompelus!

Navnet er Stine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hææææ :P

ekke første april idag vel! :P

Stod regng og 8 grader der jeg leste nemlig :P

Dette er Trondheim - været kan bli omtrent hva som helst, og sannsynligvis alt på en gang :aww::getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Dette er Trondheim - været kan bli omtrent hva som helst, og sannsynligvis alt på en gang :aww::getlost:

Hihi sant :lol:

Kanskje jeg også skal være med denne gangen. Hvor og når har dere tenkt å møtes? Eller er det avtalt lenger opp så jeg må gidde å lese en lang tråd for å finne ut av det :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Har treffet vært? Evt når skal det være?

Mulig jeg tar med meg en stk Zumzum? Sambo og Junior skal visst på en eller annen butikk for å se på "leker" (fjærnstyrte biler/båter/fly osv.) Så da kan de evt ta med seg MiniTini i tillegg og jeg Zumzum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har treffet vært? Evt når skal det være?

Mulig jeg tar med meg en stk Zumzum? Sambo og Junior skal visst på en eller annen butikk for å se på "leker" (fjærnstyrte biler/båter/fly osv.) Så da kan de evt ta med seg MiniTini i tillegg og jeg Zumzum...

Lørdag 2. april! :)

kl something, på rotvoll mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooo, det har vi lyst til også! Klokka hva?

Edit:

Nå finner jeg ikke informasjonen i tråden, men buss nr 6 fra Munkegata går til Rotvoll. Det er også parkering der.

Men vi trenger et slags klokkeslett ;)

Jeg var der nede i forigår, og det var fortsatt MYE snø, selv helt nede ved vannet.

Gangveien fra rundkjøringa ned til sjøen er blitt en relativt smal sti, og det så ut til å være tråkka opp en sti langsmed vannet. Selve Ladestien er antagelig stedvvis både glatt og sørpete, og ikke brøyta i hele vinter såvidt jeg vet.

Det kan alstå bli en skikkelig fuktig opplevelse :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det var planlagt Bånd, og evt slipp på slutten for de som ønsket det :)

Akkrobat. Kanskje jeg og Felixen kommer for en båndtur. Han er for brutal til at jeg lar han leke med hvem som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer mest sannsynlig også, hvis det er båndtur hvertfall.

Ellers er vi åpen for å ture når som helst ellers også med hvem det skulle være! Shensi har hvertfall ikke vondt av å sosialisere litt med vofser, både store og små :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Vi sier båndtur da. Så får evt de som vil bryte båndtvangen og har hunder som er snille og greie i møljeleking gjøre det etterpå :)

Det ble lørdag (2.april) på Rotvoll. Møtes vi på parkeringsplassen nede ved skjøen nedenfor HIST og Steinerskolen? Hva med klokka 11?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sier båndtur da. Så får evt de som vil bryte båndtvangen og har hunder som er snille og greie i møljeleking gjøre det etterpå :)

Det ble lørdag (2.april) på Rotvoll. Møtes vi på parkeringsplassen nede ved skjøen nedenfor HIST og Steinerskolen? Hva med klokka 11?

Hvilken buss var det som gikk dit igjen? Hilsen oss som har vært her i 3 år og er fortsatt ganske ukjente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...