Gå til innhold
Hundesonen.no

Trondheimstreff!


Kristiin

Recommended Posts

  • Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Jupp, kanskje det er litt mer vårlig til da og :) Hvilke dager er det? Hvilken dag passer for deg?

akkurat det samme for meg, jeg er der hele uka og har ingenting fore annet enn ferie :)

Jeg har ikke bil så om vi skal steder bussen ikke går hadde jeg satt pris på å bli plukket opp ved samfundet :)

Spørsmålet er jo om folk kan på en ukedag, eller om vi skal ture ut lørdag 2. april f.ex ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med vi også, hvis vi har tid :) Shensi kan bli grinete hvis den andre hunden er "brutal", men det er jo ikke noe prob å dele opp/gå tur/ha i bånd osv. Alt av møte med andre hunder under kontroll er jo fornuftig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er med på båndtur! :ahappy: Syns det er mye greiere, så kan alle få være med og man unngår kluss. Også kan heller de som har hunder som går fint overens avtale løstur seg imellom :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Båndtur er vi absolutt med på, da dette er det beste alternativet for oss^^ Synes det var et veldig godt forslag altså. Så kan kanskje de som vil slippe hundene, bli igjen etterpå? :icon_confused:

Vi er uansett med, med Shensi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om vi tar ei helg da? er vel mange i trondheim som studerer her, eller har jobb. for meg passer alle dager, untatt fredag grunnen frivillig arbeid hos DB, men lørdag og søndag funker :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres lurt ut, det :) Vi er sjelden på den kanten av byen, hadde vært fint å gå et sted vi ikke så ofte er, og et sted som er lett å komme til for de som ikke har bil... Men når blir det? Siste helga i mars - eller første helga i april? Eller begge deler? :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres lurt ut, det :) Vi er sjelden på den kanten av byen, hadde vært fint å gå et sted vi ikke så ofte er, og et sted som er lett å komme til for de som ikke har bil... Men når blir det? Siste helga i mars - eller første helga i april? Eller begge deler? :ahappy:

Bare si hvilken buss og bussstopp jeg må på :P Kan hende jeg drar med sambo og en kamerat om de tørr, de mener hundedamer biter... :rolleyes2: Så kan hende jeg dumper de ved TV-en og drar gitt :P

Jeg kan bare siste helga, but Im in! :D

(eller går det ikke buss dit? :o da må vi haike :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare si hvilken buss og bussstopp jeg må på :P Kan hende jeg drar med sambo og en kamerat om de tørr, de mener hundedamer biter... :rolleyes2: Så kan hende jeg dumper de ved TV-en og drar gitt :P

Jeg kan bare siste helga, but Im in! :D

(eller går det ikke buss dit? :o da må vi haike :P )

Hvorfra? Det spørs jo hvor vi skal møtes, men vi kan vel bare møtes i rimelig nærhet til et busstopp :) Tror både buss 3 & 4 går borti der, vi må bare finne ut hvilken ende vi skal starte i :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfra? Det spørs jo hvor vi skal møtes, men vi kan vel bare møtes i rimelig nærhet til et busstopp :) Tror både buss 3 & 4 går borti der, vi må bare finne ut hvilken ende vi skal starte i :P

Bor på nedre singsaker (så vollabakken bussstopp eller samfundet sitt) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...