Gå til innhold
Hundesonen.no

Trondheimstreff!


Kristiin

Recommended Posts

  • Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Jeg blir gjerne med på tur/treff lørdag 26.mars og 2.april, men kommer med buss. Noen som vet hvilket busstopp jeg skal gå av på?

Edit: la til en dato.

Stoppet heter Ringve skole :)

kanskje man skal ta med hybelkaninene for litt sosialisering da..? *tenke på saken*

Jaaa! Hybelkaniner :wub: :wub:

jaaaa!

Kan vi ikke ta grilling og litt tur lørdag 2.april? Også sosialisering av hybelkaniner :innocent:

:yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg absolutt du skal :D

jaaaa!

Kan vi ikke ta grilling og litt tur lørdag 2.april? Også sosialisering av hybelkaniner :innocent:

Jaaa! Hybelkaniner :wub: :wub:

Hihi :) Ja kanskje vi kjører en tur! Jeg er ikke veldig god på planlegging, og klarer aldri å bestemme meg før samme morgen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal vi gå fra ringe vgs? (er ikke det midt i noe ala boligfelt? )

Vi kunne ha grillet noe i djupvika :-)

...er det? :icon_redface:

Jeg SA jo at noen som var bedre kjent der skulle bestemme, men ingen bestemte, så da bestemte jeg et sted jeg visste om! :lol:

...bestem noe du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig å parkere der ja.. Men tror ikke det er buss ditt..Hva med og møtes i djupvika ? Men der er det ikke noe store muligheter til tur, tror jeg ? Eller går ladestien der? haha, å finne en passelig plass skal jammen ikke være enkelt :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Det går buss til Rotvoll. På hverdager går det noen busser helt ned til høgskolen/steinerskolen, men det går ihvertfall ofte buss forbi. Da er det kanskje 3 minutter å gå til høgskolen/steinerskolen og to minutter til så er du nede i fjera. Er veldig greit å gå tur flere sammen på den grusstien langs vannet der da :) Og det er bart der. Eller, var ihvertfall det helt til i dag... nå snør det jo igjen.

Mulig jeg blir med, vi får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte litt sånn mer her jeg da ... :whistle:GOOGLE MAP

Der er det en liten parkeringsplass og en stor strand ned til vannet.

Men det ser ikke ut til at det er helt sikkert jeg kan i morgen..

edit: kartendringa mi virket ikke . :getlost:

Men du følger arkitekts ebbells veg framover, fordi steinerskolen, rotvoll alle, og der kommer det en rundkjøring. Er en nedkjøring fra den rundkjøringen. Der er plassen jeg snakket om. Noen som skjønner ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Buss 6 Munkegata - Værestrøa går forbi der Kristiin beskriver. Gå av på Rotvoll, gå over veien og mot noen store, gamle, gule bygninger (HIST), så går du videre ned denne veien (forbi en "låva") til rundkjøringa/snuplassen og parkeringa Kriistin skrev om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte litt sånn mer her jeg da ... :whistle:GOOGLE MAP

Der er det en liten parkeringsplass og en stor strand ned til vannet.

Men det ser ikke ut til at det er helt sikkert jeg kan i morgen..

edit: kartendringa mi virket ikke . :getlost:

Men du følger arkitekts ebbells veg framover, fordi steinerskolen, rotvoll alle, og der kommer det en rundkjøring. Er en nedkjøring fra den rundkjøringen. Der er plassen jeg snakket om. Noen som skjønner ?

Hihi, nei. Aldri vært på den kanten før, og aner ikke hvor steinerskolen (eller noe annet) er :P Jeg vet hvor Ikea er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buss 6 Munkegata - Værestrøa går forbi der Kristiin beskriver. Gå av på Rotvoll, gå over veien og mot noen store, gamle, gule bygninger (HIST), så går du videre ned denne veien (forbi en "låva") til rundkjøringa/snuplassen og parkeringa Kriistin skrev om.

Aha! Takk for detaljert beskrivelse med bussavgang osv ;) Får se om jeg kommer en tur, så lenge været ikke er helt vilt. Aldri vært der før tror jeg så det blir spenennde :P

Ble det noe av grilling osv? Igjen, hvis været er OK. Og tidspunkt? Ble d kl. 12? :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...