Gå til innhold
Hundesonen.no

Trondheimstreff!


Kristiin

Recommended Posts

Guest Snusmumrikk

Hvilken buss var det som gikk dit igjen? Hilsen oss som har vært her i 3 år og er fortsatt ganske ukjente.

Hehe Buss 6 Munkegata - Værestrøa. Holdeplassen heter vel Rotvoll. Jeg hadde vel en mer eller mindre grei veibeskrivelse fra holdeplassen tidligere i tråden. Hvor kommer du fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Ble det tur eller treff eller begge deler?

Jeg har en hund som har godt av å treffe andre hunder i bånd, men det var ingen suksess for oss å gå tur på det forrige treffet fordi vi ikke fikk trent noe særlig på det å være rundt andre hunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe Buss 6 Munkegata - Værestrøa. Holdeplassen heter vel Rotvoll. Jeg hadde vel en mer eller mindre grei veibeskrivelse fra holdeplassen tidligere i tråden. Hvor kommer du fra?

Vi bor på nedre singsaker bak samfundet. Så går til samfundet og tar bussen isåfall.

Jeg blir gjerne med på treff etter/før. Tar nok med meg sambo og en kamerat også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som ikke er kjent kan bare henge seg på oss. vært der mange ganger, så vet hvor det er :) Skal ta buss vi også. Bor ved samfunnet.

SD: Har samme behovet med Shensi, men det må være i bånd. Kan jo legge opp litt "trening" for dem som ønsker det? Så kan man jo snakke om det når vi møtes der? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som ikke er kjent kan bare henge seg på oss. vært der mange ganger, så vet hvor det er :) Skal ta buss vi også. Bor ved samfunnet.

SD: Har samme behovet med Shensi, men det må være i bånd. Kan jo legge opp litt "trening" for dem som ønsker det? Så kan man jo snakke om det når vi møtes der? :)

Jepp, enig i at det må være i bånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært bra og trent på det her igården også ;D Lazy bli jo bare sterkere og sterkere;) så kan jo ordne med en "trening" etter turen eller noe, så hundene er litt sliten fra før også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, enig i at det må være i bånd :)

Det er vi helt klart med på. Litt "nei du trenger ikke bort til alle hunder, for du bryr deg ikke når det kommer til stykket, du har bare en greie med det" trening :lol:

Edit: hørtes lurt ut Vima ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Kan vi ikke si bare gå vanlig båndtur da? Og så ta det derfra. Vi kan godt ta pauser innimellom så noen får trent underveis vis dere vil det, men jeg er ikke sikker på om jeg skjønte hva dere mener :icon_confused: Jeg er klar for å bare gå en tur og skravle jeg :lol: Men jeg er ganske tilpasningsdyktig altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært bra og trent på det her igården også ;D Lazy bli jo bare sterkere og sterkere;) så kan jo ordne med en "trening" etter turen eller noe, så hundene er litt sliten fra før også :)

Amiga hadde trengt litt småtrening ja :P

Er runden lang forøvrig? Overlever vi i joggesko? :whistle:

Håper bare ryggen holder seg så jeg orker å bli med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi var der sist helg var det mye snø, så tror nok ikke det egner seg særlig med joggesko Anette :P Det er et stykke å gå, men man kan jo stoppe når man vil. Benker bortover hele stien der man kan slappe av og grille eventuelt. Synd jeg ikke får blitt med denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!Som sagt over er ikke joggesko så lurt nei!Var der en tur i går i nydelig vær jeg!Det er tråkket opp på hele stien også i de "mini skogene" over stien var det litt stier.Synes det er en genial plass gå jeg da så sjelden folk der så tøtta her er løs hele tiden.

God tur til dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor møtes dere/møtes vi? Hvor gikk dere forrige gang? Frister liiiite å kave i 2 meter snø :P

Hva med å møtes i/ved rundkjøringa da? Evt. nede på parkeringsplassen om det blir mange folk og dyr. Jeg har lyst til å treffe hoppe-knuffe-bikkja di jeg, selv om gamlingen min sikkert er ferdig med henne etter en sniff eller ti *ler*

Jaja, vi kommer uansett, tar iaf. med yngstejenta, mulig hun tar med en venn med hund også :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi henger oss på vi også. På båndtur.

Men altså, det er i morgen, kl 11 på Rotvoll? Hvor på Rotvoll ble det til?

Typisk min flaks å møte opp på feil parkeringsplass, ikke finne noen og ende med å dra hjem eller gå tur alene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Kanskje vi henger oss på vi også. På båndtur.

Men altså, det er i morgen, kl 11 på Rotvoll? Hvor på Rotvoll ble det til?

Typisk min flaks å møte opp på feil parkeringsplass, ikke finne noen og ende med å dra hjem eller gå tur alene :P

Ja. Rotvoll. kl 11.00. Båndtur.

Beskrivelse på hvor står lenger opp, men kort sakt ved parkeringa nede ved sjøen nedenfor Steinerskolen og HIST.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Ble ikke til at vi kom :( Måtte ha stått opp kl 07, og det er uaktuelt når sambo først har fri, da vil vi heller tilbringe tid med ungene her ;)

Anette: kan vel kanskje kjøre meg en tur til by'n i morgen slik at du får truffet en eller to av hundene ;) Men det kan vi vel avtale på PM :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...