Gå til innhold
Hundesonen.no

Trondheimstreff!


Kristiin

Recommended Posts

  • Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Øhm, kanskje vi bare kan gå tur begge datoene? Da får de som har tid begge gangene mulighet til å møte "alle", de som bare kan være med en gang er garantert å få være med, vi blir kanskje litt færre per gang, og hundene får mer trening i gå tå møljetur :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhm, kanskje vi bare kan gå tur begge datoene? Da får de som har tid begge gangene mulighet til å møte "alle", de som bare kan være med en gang er garantert å få være med, vi blir kanskje litt færre per gang, og hundene får mer trening i gå tå møljetur :P

Enig med du :) Det er mange dager som vi kan møtes på, noen ganger kan ikke alltid alt klaffe, så da får de som kan møtes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhm, kanskje vi bare kan gå tur begge datoene? Da får de som har tid begge gangene mulighet til å møte "alle", de som bare kan være med en gang er garantert å få være med, vi blir kanskje litt færre per gang, og hundene får mer trening i gå tå møljetur :P

Signerer denne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det ser ut til å bli trening på søndag, foreslår jeg at de som ønsker det møtes på lørdag formiddag, ved et av busstoppene til rute 3 (mot Lade, på lørdag går bussen fra Munkegate M5 en gang i halvtimen; fem over hel og fem over halv. Tre minutter senere passerer bussen sentralbansestasjonen. Eksempel: Munkegata kl 11.35, sentralbanestasjonen kl 11.38 - mer detaljer på atb.no naturligvis). Det er enkelt å komme seg til Munkegata med buss :ahappy:

Hvilket av stoppene man skal møtes på, bør kanskje bli bestemt av noen som er bedre kjent i området enn meg :icon_redface: Men supert om det er mulighet for å parkere bil der også (Ringve vdg skole? Eller finnes det et stopp nærmere stien hvor det også går å parkere?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil møtes uti uka eller neste helg også? Siden jeg lander på søndag kveld :getlost:

Samme hvilken dag for meg.

Gjenta turen lørdag 2. april, feks? ;) Ellers turer vi gjerne på *tenke* tirsdag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ture begge dagene jeg :P

Ok, da turer vi på tirsdag! :D Jeg drar fra gløs sånn i halv fire-tida, kanskje vi kan møtes på samfundet kvart på fire og ta åttern sammen og dra til skogs? Bor oppi skauen der, så da jeg kan bare stikke hjemom og hente pelsballen :aww:

Vi er med! :D

:cheer:

Får dere transportert dere opp til skauen? Vi kan selvsagt møtes et anna sted også, men jeg har for tida ikke mulighet til turing før fire og utover pga prosjektinnspurt.

Edit: oi! dobbelpost! Ynnskyld, moderatorer :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da turer vi på tirsdag! :D Jeg drar fra gløs sånn i halv fire-tida, kanskje vi kan møtes på samfundet kvart på fire og ta åttern sammen og dra til skogs? Bor oppi skauen der, så da jeg kan bare stikke hjemom og hente pelsballen :aww:

:cheer:

Får dere transportert dere opp til skauen? Vi kan selvsagt møtes et anna sted også, men jeg har for tida ikke mulighet til turing før fire og utover pga prosjektinnspurt.

Edit: oi! dobbelpost! Ynnskyld, moderatorer :hmm:

Skogen oppe med dere tirsdag etter 4? Vi busser vi;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det blir en tur nå på lørdag og enda en tur lørdag 2.april? og en tur nå på tirsdag? Mulig jeg lusker meg med nå på lørdag hvis det blir tur da. Og så trening søndag. Men da hadde det vært greit å møttes i munkegata eller noe, for jeg er ikke kjent med buss nr. 3 :icon_redface: Og jeg vil gjerne hilse på en stykk dimling! :ahappy:

Hadde det vært noe å tatt med seg mat og kakao osv? Så kunne vi gått et stykke, for så å finne en nisteplass? Sier ikke neitakk til grilling heller.. :whistle: Så lenge været blir greit da så vi ikke blåser, regner og snørbort! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da turer vi på tirsdag! :D Jeg drar fra gløs sånn i halv fire-tida, kanskje vi kan møtes på samfundet kvart på fire og ta åttern sammen og dra til skogs? Bor oppi skauen der, så da jeg kan bare stikke hjemom og hente pelsballen :aww:

Den er grei :ahappy:

Bare pek meg på riktig buss hjem igjen, Jeg bor jo på veien ned fra gløs (nedre singsaker studentbyen )

Sender deg tlf nummeret mitt jeg, sånn i tilfelle. Iallefall så står jeg kl kvart på fire der! Får ninja busskort av sambo eller fylle på mitt gamle kanskje, blir litt billigere å reise :D

Er det veldig lang tur, trenger jeg sekk og drikke til hund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det ikke buss nr 4 som stopper med ringve skole? Eller er det flere skoler der? :icon_confused:

Jeg aner ikke :icon_redface: Aldri dratt i det området før jeg. Men blir det tur bare på tirsdag så kan jeg ikke bli med. Skole helt til kl. 17.00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grei :ahappy:

Bare pek meg på riktig buss hjem igjen, Jeg bor jo på veien ned fra gløs (nedre singsaker studentbyen )

Sender deg tlf nummeret mitt jeg, sånn i tilfelle. Iallefall så står jeg kl kvart på fire der! Får ninja busskort av sambo eller fylle på mitt gamle kanskje, blir litt billigere å reise :D

Er det veldig lang tur, trenger jeg sekk og drikke til hund?

Skal klare å putte dere på bussen igjen :) Jeg tenker sånn 1-2 timer?

Jeg aner ikke :icon_redface: Aldri dratt i det området før jeg. Men blir det tur bare på tirsdag så kan jeg ikke bli med. Skole helt til kl. 17.00

Det er buss nr. 4, Munkegata M5 starter den på, eller også togstasjonen. Ganske enkelt :) Men jeg kommer sikkert til å kjøre, og du kan nok sitte på (er bare mulig du må dele plassen med hr. Fredriksen, da :aww:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal klare å putte dere på bussen igjen :) Jeg tenker sånn 1-2 timer?

Det er buss nr. 4, Munkegata M5 starter den på, eller også togstasjonen. Ganske enkelt :) Men jeg kommer sikkert til å kjøre, og du kan nok sitte på (er bare mulig du må dele plassen med hr. Fredriksen, da :aww:)

Lover Fredriksen kommer til å dele all sin kjærlighet med deg, samt litt slev og, ifølge vims, bite deg bare litte grann i øret :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er buss nr. 4, Munkegata M5 starter den på, eller også togstasjonen. Ganske enkelt :) Men jeg kommer sikkert til å kjøre, og du kan nok sitte på (er bare mulig du må dele plassen med hr. Fredriksen, da :aww:)

Hehe^^ Ja kan jo isåfall møte dere ett sted. Hvis ikke tar jeg bare buss nr. 4 og går av der dere er. Går bra det så lenge jeg vet hvor jeg skal av liksom. Men hvilken dag er dette snakk om? :P Ble det noe på lørdag eller er det bare tirsdag og neste helg. Ble litt forvirret her :P

Lover Fredriksen kommer til å dele all sin kjærlighet med deg, samt litt slev og, ifølge vims, bite deg bare litte grann i øret :whistle:

Haha, tviler ikke på det :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...