Debbie Skrevet 4. Mars 2011 Rapporter Skrevet 4. Mars 2011 Ei frøken på tre år med god humør, med en litt vill og gærn side avogtil Dere må gjerne besøke oss på bloggen vår: http://prikkeprinsessa.blogspot.com/ 1 Siter
Debbie Skrevet 15. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 15. April 2011 Nå er det vår ute, og da blir man litt våryr, og må både prate og fjolle litt Vi synger våren inn for full hals Minner meg kalveslipp Zebra ønsker alle en herlig vår 2 Siter
Debbie Skrevet 23. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 23. August 2011 Zebra nyter de siste sommerdagene i fullt monn Siter
Taz Skrevet 23. August 2011 Rapporter Skrevet 23. August 2011 Søteste prikkedyret. Veldig kult det siste bildet der. Siter
Debbie Skrevet 13. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 Slenger ut litt bilder av verdens herligste dalmisfrøken Ca 9 uker Favorittbildet mitt Første certet 10mnd gammel Zebra og Nala På badetur med bestevennen sin Zebra og Thai rigdebacken Lawa :heart: Du er dypt savnet lille piskehale som lagde blåmerker, og knuste rute Men nå er jeg og Zebra snart klar for nye eventyr uten hale, men med friskt mot 4 Siter
Lola Pagola Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 Fineste Zebraen og som jeg sa, alt kler den smukke ta et oppstillingsbilde da! Siter
Debbie Skrevet 14. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Januar 2012 Kommer etterhvert, men ho er ikke helt i form til slikt ennå. Klikkertrente igår, etter to min var ho segneferdig, stakkars lita. Siter
Debbie Skrevet 14. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Januar 2012 Ho har høy søthetsfaktor Siter
Anita F Skrevet 14. Januar 2012 Rapporter Skrevet 14. Januar 2012 Nååååå, det øverste valpebildet av Zebra var som å se Ita Hun er virkelig skjønn villdyret ditt Siter
Debbie Skrevet 14. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Januar 2012 Ja ho var en utrolig pen valp, med et skikkelig valpetryne:) Jeg suger til meg alle som synes halen hennes er pen, jeg sliter fremdeles med hennes nye utseende... Siter
Debbie Skrevet 13. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Mars 2012 Her leker hun med Chilli Her med vorstheren Bea Ho er bare herlig med fleste andre hunder, bare lek og morro Nærmeste vi kommer til oppstillingsbilde Hjelper mor med å handle Her en av være nye venner, ireren Bella klin gærn og full av futt Her med Jeppe, sjekk leketøyet Vi koser oss nå som våren kommer, og nyter å være mer ute. Spondylosen er i sjakk,og vi er klar for en aktiv vår 1 Siter
Artemis Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Skrevet 13. Mars 2012 For et vakkert prikkedyr. Hva skjedde med halen? Har litt lyst på dalmatiner en gang i fremtiden, men vet ikke om jeg orker alle de hvite hårene. Siter
Debbie Skrevet 13. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Mars 2012 Tusen takk:) Og ja det er mye hvite hår, ingen tvil- hvor de svarte blir av, aner jeg ikke:) Vi måtte amputere halen da hun knakk den for andre gang på 8mnd- da var det liksom like greit. Og jeg begynner å bli vant til stumpen Siter
ToneS Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Skrevet 13. Mars 2012 Hahaha, herlige bilder! Også så utrolig søt da Siter
Debbie Skrevet 14. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Mars 2012 Nei det er faktisk en brokkoli som noen hadde kaster fra seg. Den gikk etterhvert i fillebiter,og noe ble spist. Siter
Djervekvinnen Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Skrevet 14. Mars 2012 Så utrolig skjønn! Elsker tispene, de får så utrolig søtt uttrykk! Og syns det ble ganske bra med den stupelumpen hennes Siter
Recommended Posts