Gå til innhold
Hundesonen.no

Kasko og kattene


Raksha

Recommended Posts

For noe herlige bilder av puser og basenji :)

Silva:

5486776899_332093ce78_z.jpg

:P:P:)

Takk takk!

Sissi: Mio har hjem som venter på seg, men Fanta, Solo, Lillemy og Silva venter på nye hjem. Kom og hent? :P

Sende til Tønsberg :)

Eller kanskje bare nei. Da tror jeg at jeg hadde måtte fylle ut flyttemelding :lol: , men den pusen var helt nydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempepene kattedyr du hadde da! :P Kasko er sjarmør han også da :) Likte det sjenerte bilde av ham.

Ja, liker også det kjempegodt. :P Kasko er herlig, enkel å samarbeide med - ba han bare bli i hylla jeg så ble han. Og bildene laget seg selv. :P

MIN pus :)

Yep! Din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk vakre katter! :icon_redface:

Skulle tro du var oppdretter av en spesielt vakker rase, istedet for å hjelpe dyrebeskyttelsen. :icon_redface:

Og Kasko da... :icon_cry: Man kan skikkelig se kattetrekkene i basenjien! :icecream:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja! :icecream: så nydelige dem er! mio var jo bare kjempe søt da :flowers::console:

Og Kodak er vakker med stor V, er så begeistert for brun tabby/spottet katter.

Kodak skal eeegentlig bli her, men til riktig hjem så er hun flyttbar. Hun er en fantastisk herlig kosepus. :pinch:

Så fantastisk vakre katter! :huh:

Skulle tro du var oppdretter av en spesielt vakker rase, istedet for å hjelpe dyrebeskyttelsen. :icon_redface:

Og Kasko da... :aww: Man kan skikkelig se kattetrekkene i basenjien! :lol:

Takk! :icon_redface: Jeg er helt enig i at de er usansynlig pene. Og basenjien er jo rå da. :no: Faaarlige udresserbare urhunden min. Plasser han i en gjeng med katter og be han være snill. :hug:

Tusen takk for skryt av Kassebass og pusene "mine" :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...