Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva kjøper du på ebay?


Recommended Posts

Kjøper vel det meste egentlig.

-Jeg har kjøpt baksete trekk i god kvalitet. Bruker det fortsatt etter mange år.

-Diverse halsbånd (5-6 stk)

-Flexibånd

-Gentle leader (grime)

-Kobbel

-Id merker med navn

-Rase effekter (nål)

-Kong stuff a ball Large

-Petsal clean

-Furminator (til noen andre)

-Rase Skilt til huset

-Klistermerker til bil

Det jeg kommer på i farta.

Ellers har jeg kjøpt t-skjorter, cder, hudpleie, smykker, samleobjekter osv.

Jeg sjekker ALLTID ut ebay før jeg kjøper noe, og jeg finner somregel alltid det billigst der.

Det nærmer seg mitt 100 ende kjøp der, så begynner å få litt erfaring med handling derifra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også blant dem som sjekker Ebay først når det er noe jeg skal kjøpe.

Jeg har kjøpt:

Puppia seler

Hundeleker

Shampo, balsam + hårkurer til hunden ja ;)

Karder, kam o.l

Kobbel

Flexibånd

Biologisk nedbrytbare blå bæsjeposer - mye billigere på Ebay :)

osv osv

:ahappy: Ebay :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med å få registrert meg ferdig på paypal for å bruke e-bay. Paypal maser hele tiden om at jeg må sende inn ditt og datt for å gjøre kontoen min brukbar... Jeg skjønner bare ikke HVA DE VIL at jeg skal sende inn, og hvordan jeg kan sende det. Jeg gidder ikke sende noe brevpost med personlig informasjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha en kode som du finner i nettbanken etter at du har registrert deg første gang. Da trekkes det 15 kr til paypal og koden finner du i nettbanken. den kopierer du og skriver inn på paypal og du vil få de 15 kr tilbake igjen. Det er nok en test for å registrere at kontonummeret er gyldig mot paypal kontoen. Alt skal stå der på paypal siden(eller om man fikk mail) husker ikke eksakt. dette må gjøres før den kan brukes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha en kode som du finner i nettbanken etter at du har registrert deg første gang. Da trekkes det 15 kr til paypal og koden finner du i nettbanken. den kopierer du og skriver inn på paypal og du vil få de 15 kr tilbake igjen. Det er nok en test for å registrere at kontonummeret er gyldig mot paypal kontoen. Alt skal stå der på paypal siden(eller om man fikk mail) husker ikke eksakt. dette må gjøres før den kan brukes.

Det gjorde jeg (etter mye om og men :ahappy:) men det funker enda ikke. Nå maser de om noe adresse-greier tror jeg ? At jeg må registrere adressen min på et eller annet vis. Det spør de om, og ID av noe slag. Jeg tenkte jeg kunne sende bilde av VISAkortet, men... Jeg blir jo ikke klok på paypal.

Andre som har registrert seg på paypal i det siste og som har fått det til? Mistenker at det er flere sikkerhetsgreier de vil at man skal gjennomføre nå enn det var da du registrerte deg, Djervekvinnen. De har sikkert skrudd opp sikkerheten >_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg stresset sykt med Paypal. La det bort ganske lenge før jeg fant noe jeg bare måtte ha. Hvis du legger opp screenshots av problemet, Aussieglis, så tipper jeg vi klarer å hjelpe deg. Sensurer sensitiv informasjon seff.

Jeg fant noe jeg "måtte" ha (noe så teit som en app til android som jeg ikke klarer meg uten nå etter å ha brukt den) men fikk aldri kjøpt den på lovlig vis pga paypals vanskelige måte å være på. Men nå irriterer det meg at jeg ikke kan bruke e-bay.

Jeg prøvde å få hjelp hos kundeservice hos PP. Da fikk jeg endelig koden jeg hadde prøvd å bestille 3 ganger, og jeg fikk godkjent VISAkortet mitt. (brukte vel 5mnd på dette eller mer, er det rart man blir rådløs...)

SÅ skulle de forklare meg hva jeg måtte gjøre mer. Men så fikk jeg en mail etter å ha godkjent kortet, som sa at nå kunne jeg bruke paypal osv. Men kundeservice sier jeg må registreres/godkjennes mer (tror det har med adresse å gjøre? eller ID)

Da ga jeg helt opp... Men jeg vil enda bruke e-bay *hirr*

EDIT; Fant mail! De vil ha noe jeg ikke har til og med... Pass eller førerkort (kopi av det åffkårs). Jeg har aldri reist lengre enn til sverige, så jeg har ikke pass. Førerkort har jeg ikke heller.

Hello,

We're sorry, but we cannot restore full access to your account until we

receive additional information. Please provide a copy of each of the

following items:

- Your monthly statement for the credit card. The statement

must show your name, address, and account number exactly as they appear in

your PayPal account.

- Your driver's license or passport. Please make the copy as large and as

light as possible.

Og hvordan skal jeg få sendt dem min "monthly statement for the creditcard" når jeg ikke får det i posten, bare har det på nettbanken. Har ikke skriver (....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har kjøpt skreddersydde halsbånd og klær, potesokker, pelspleieprodukter, børster/kammer, puppia-seler, utstillingskobbel, hundeleker, hundebøker, id-tag, bilklistremerker og tispetruser på Ebay. Storfornøyd med alt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med å få registrert meg ferdig på paypal for å bruke e-bay. Paypal maser hele tiden om at jeg må sende inn ditt og datt for å gjøre kontoen min brukbar... Jeg skjønner bare ikke HVA DE VIL at jeg skal sende inn, og hvordan jeg kan sende det. Jeg gidder ikke sende noe brevpost med personlig informasjon...

Det gjorde jeg (etter mye om og men :hmm:) men det funker enda ikke. Nå maser de om noe adresse-greier tror jeg ? At jeg må registrere adressen min på et eller annet vis. Det spør de om, og ID av noe slag. Jeg tenkte jeg kunne sende bilde av VISAkortet, men... Jeg blir jo ikke klok på paypal.

Andre som har registrert seg på paypal i det siste og som har fått det til? Mistenker at det er flere sikkerhetsgreier de vil at man skal gjennomføre nå enn det var da du registrerte deg, Djervekvinnen. De har sikkert skrudd opp sikkerheten >_<

Jeg også måtte det. Er for å passe på at ingen utgir seg for å være deg. at du er den du er.

Jeg sendte kopi av førerkort, det burde holde å sende bankkort.

Så sendte jeg kopi av strømregningen (utility bill)

Og kopi av nettbanken min.

Så gikk alt i orden og nå har jeg shoppet som en gal på ebay *hekta*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere shopper der , bruker dere siden ebay.no el Com da ?.

Toll opplegget fra utlandet ..(under 200kr så går det greit)

Spør sikkert "dumt" men handler som regel bare på nett i norge så er litt usikker på disse "reglene" utenlands.

Syns det er mye fint men har enda ikke handlet noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...