Gå til innhold
Hundesonen.no

Kruttlappen sitt B-kull


Guest Gråtass

Recommended Posts

  • Svar 297
  • Created
  • Siste svar

Beklager forsinkelser, jeg har en hel bråta med bilder av knalle valpiser, men jeg er rett og slett for sliten til å sitte med det. Men legger ut ett par nå, så kommer resten forhåpentligvis i morgen kveld.. :)

5411148.jpg

5411097.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

bilde 1: Bly

bilde 2: Bix

Nå er snart valpene fem uker (til lørdag) så om noen er intressert i å komme på besøk og kosemose, så anbefaler jeg at det startes en planlegging, for det går veldig fort til 6. mai og da har de flyttet ut av barndomshjemmet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og gjett hvem som vil være med da! :D (Helt seriøst!)

Hvis det er plass i bilen og dere vil ha med en til, jeg vil! :D

Jeg har toseter.

Og jeg har allerede plottet inn et besøk kombinert med andre ting, vet ikke om jeg rekker et besøk nummer to. Det blir i så fall en hverdag, det er flere av dem enn helgedagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Bilde 1: Blu

Bilde 2: Bri

Bilde 3: Bjørk

Hverdag er fint med besøk, helg er som regel travelt.. :whistle:

I dag har valpene hatt raid utenfor kassa. La oss si det med ett enkelt ord: de er helt BANANAS :banana::banana::banana:

Jeg begynner nå å få en viss følelse av hvilke valper som kan egne seg i de forskjellige settinger. En tispe særlig som kommer til å bli kanon lydighetshund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde 1: Blu

Bilde 2: Bri

Bilde 3: Bjørk

Hverdag er fint med besøk, helg er som regel travelt.. :whistle:

I dag har valpene hatt raid utenfor kassa. La oss si det med ett enkelt ord: de er helt BANANAS :banana::banana::banana:

Jeg begynner nå å få en viss følelse av hvilke valper som kan egne seg i de forskjellige settinger. En tispe særlig som kommer til å bli kanon lydighetshund!

Må vel være Bri det? :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Må vel være Bri det? :wub:

Hehe, nei det er Bjørk. Bri og Bly blir nok helt klart gjeterhunder de. Lillebror er bare skjønn han :wub: Blu og Bix er midt på treet valpene, som kan brukes til alt :ahappy:

Gleder meg til å finne gode hjem til dem, de er jo bare så aldeles herlige alle sammen :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Ååh, de er helt fantastisk søte. :wub: Det er nesten så jeg burde tatt meg en tur for å hilse på dem, men jeg tror det kunne blitt veldig vanskelig uten å ta med en hjem igjen...

Bare å komme ingvild, du får forte deg før de er leveringsklare :D Nå er de fantastisk morsomme, spinner rundt her som gale.

Blir helt forelsket jeg! og så Bri da <3

Godt hun ikke skal noe sted, dessuten så hadde du nok aldri gått med på å gi meg en av dine hunder uansett :P

Hehe! Jeg gir ikke bort noe jeg, de må kjøpes ;)

Hehe, jeg syns du burde tenke på å få deg en sånn en jeg Invild ;)

Nydelige valper Gråtass, og lillebror er en skikkelig kjekkas :wub:

Jeg er helt enig med deg at Ingvild burde ha bc, det har jeg sagt for lenge siden, jeg.

Seff er jeg helt enig med deg at de er både kjekke og nydelige. Lillebror er bare helt :wub: Godt han har en super kjøper ellers hadde jeg hatt vanskelig med å sende han fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...