Gå til innhold
Hundesonen.no

Kruttlappen sitt B-kull


Guest Gråtass

Recommended Posts

Guest Gråtass

Takk søte dere! Etter dette vet jeg i hvertfall om jeg noensinne får ett snev av ringling i eggstokkene, skal jeg tenke på disse dagene, så er jeg sikker på at begrepet "mentalt kastrert" får en ny betydning. :icon_confused:

Jeg mistenker at tispa også har litt lite melk, så nå guffer vi på med litt ekstra power til henne også, så de små haiene ikke skal sulte på toppen av det hele..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 297
  • Created
  • Siste svar
Guest Gråtass

Huff, skulle ønske jeg bodde nærmere så jeg kunne avlastet deg litt, Gråtass.

Lykke til videre med de gjenværende. Mange klemmer herfra!

Tusen takk for tilbudet RTL, du er ikke den eneste som har tilbudt deg deg av både supersøte soniser og andre venner. Jeg setter umåtelig stor pris på det, men hønemor som jeg er så skal jeg ordne alt selv. Da gir det litt ekstra energi å få noen virituelle klemmer! Jeg har heldigvis en fantastisk mann og familie som stiller opp og ordner alt annet nå. Når vi lander så skal jeg sove i minst tre timer! :ahappy::blink::lol:

Takk igjen gode soniser! :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre at du mista noen små. :console:

Krysser fingre for de andre små, og håper det går bra med dere alle sammen. Det er ikke alltid like gøy å være oppderetter.

Ebba sier at mamma hunder må ha masse mat så dere får fôre på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Pyh hilser til Ebba og sier at hun syns kosten er grei nå etter at den ble lagt om. Nå blir det servert havrevelling med morsmelkerstatning, recovery og elektrolytter i vannet. Skal prøve å gi henne den blandingen ca hver 3. time første 12 timene for å øke melkeproduksjon, så ser vi. Blir det jurbetennelse pga overforing, så er det vel ikke annet å vente med den flaksen vi har hatt til nå... :console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pyh hilser til Ebba og sier at hun syns kosten er grei nå etter at den ble lagt om. Nå blir det servert havrevelling med morsmelkerstatning, recovery og elektrolytter i vannet. Skal prøve å gi henne den blandingen ca hver 3. time første 12 timene for å øke melkeproduksjon, så ser vi. Blir det jurbetennelse pga overforing, så er det vel ikke annet å vente med den flaksen vi har hatt til nå... :P

Neineinei, uflaksen er ferdig nå! Seriøst! :P Vi krysser jo fingre som bare rakkern, jente. :console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Powermixen har gitt utslag, nå er det tilstrekkelig med melk ser det ut til. Alle lever fortsatt, ingen vet besøk siste 24 timer og det liker vi! :console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Powermixen har gitt utslag, nå er det tilstrekkelig med melk ser det ut til. Alle lever fortsatt, ingen vet besøk siste 24 timer og det liker vi! :console:

Åhhh så bra :P:):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Dagens lille gledeshyl: Lillebror har lagt på seg over 100g siden fødselen!! Nå tror jeg at jeg kan puste ut og si at jeg håper og tror at alle klarer seg, om ikke noe annet uforutsett sjit skulle oppstå. Men så langt ser det hvertfall bra ut. Lillebror hadde forstoppelse i går, men en liten dose microlax fikset den saken, så nå er han glad gutt igjen :hmm:

Målet er jo at de skal fordoble fødselsvekta si på 10 dager, det tror jeg at de skal greie alle sammen. Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens lille gledeshyl: Lillebror har lagt på seg over 100g siden fødselen! Nå tror jeg at jeg kan puste ut og si at jeg håper og tror at alle klarer seg, om ikke noe annet uforutsett sjit skulle oppstå. Men så langt ser det hvertfall bra ut. Lillebror hadde forstoppelse i går, men en liten dose microlax fikset den saken, så nå er han glad gutt igjen :(

Målet er jo at de skal fordoble fødselsvekta si på 10 dager, det tror jeg at de skal greie alle sammen. Hurra!

Så flott, sånt liker vi! :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens lille gledeshyl: Lillebror har lagt på seg over 100g siden fødselen! Nå tror jeg at jeg kan puste ut og si at jeg håper og tror at alle klarer seg, om ikke noe annet uforutsett sjit skulle oppstå. Men så langt ser det hvertfall bra ut. Lillebror hadde forstoppelse i går, men en liten dose microlax fikset den saken, så nå er han glad gutt igjen :hmm:

Målet er jo at de skal fordoble fødselsvekta si på 10 dager, det tror jeg at de skal greie alle sammen. Hurra!

Kjempebra! Nå håper jeg dere får noen virkelig gode uker med fleeceballene fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...