Gå til innhold
Hundesonen.no

Kruttlappen sitt B-kull


Guest Gråtass

Recommended Posts

Guest Gråtass

B-gjengen er 2 uker i dag! De har feiret dagen med kloklipp, markkur og "kattevask". Ikke til deres store glede akkurat :ahappy:

Alle er friske og sterke og jeg gleder meg til vi får tatt noen bilder av de skjønneste. Alle har åpnet øynene også, de lærer seg å gå, ikke bare kravle rundt. Når de har spist så velter de rundt på ryggen og man klarer ikke motstå å kose den lille trinne valpemagen :wub:

Jeg innrømmer det glatt, jeg har fått en ny livsforelskelse i 6 små nurk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 297
  • Created
  • Siste svar
Guest Gråtass

Men men men! Det skulle jo være bilder her nå :(

JA, men AnitaW er på kurs i helga, så hun må nesten få lov til å bli ferdig med det, før hun redigerer og legger ut bildene hun tok i går. Tålmodighet tålmodighet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, men AnitaW er på kurs i helga, så hun må nesten få lov til å bli ferdig med det, før hun redigerer og legger ut bildene hun tok i går. Tålmodighet tålmodighet :D

VIL IKKE VÆRE TÅLMODIG :jump::frantics:

Men da har vi ihvertfall en forklaring på hvorfor bildene ikke er her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nå jeg skal si jeg skal legge ut bilder når jeg er uthvilt etter helgens kurs, i morgen kveld eller så? :whistle:

Neida, jeg føler presset og legger ut de som ikke ble helt drept av dårlig belysning.

Jeg husker ikke navn, så det får Gråtassen gjørra sjæl.. Det var forøvrig en valp vi ikke tok bilde av, ser jeg nå. Men de var gooooossine og temmelig kvikke og raske til å være bare sånne småttiser. Og jeg gleder meg til å få bedre lysbetingelser og spamme dere med bållekållibilder etterhvert.. :ahappy:

1.jpg

lillebror.jpg

32.jpg

3.jpg

31.jpg

4.jpg

2.jpg

ligg.jpg

to5.jpg

to4.jpg

to3.jpg

to2.jpg

to1.jpg

to.jpg

sultne.jpg

sta.jpg

lillebror2.jpg

to6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger bilde av begge foreldrene på første siden.. :)

Syns jeg husket det bare var bildet av en av dem. Må ha vært en annen tråd det.

Mamma har jo en del, men pappa har jo ikke så mye. Ligger det noe bak dem kanskje, Gråtass? Vet ikke om du vet så mye om det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Er det nå jeg skal si jeg skal legge ut bilder når jeg er uthvilt etter helgens kurs, i morgen kveld eller så? :whistle:

Neida, jeg føler presset og legger ut de som ikke ble helt drept av dårlig belysning.

Jeg husker ikke navn, så det får Gråtassen gjørra sjæl.. Det var forøvrig en valp vi ikke tok bilde av, ser jeg nå. Men de var gooooossine og temmelig kvikke og raske til å være bare sånne småttiser. Og jeg gleder meg til å få bedre lysbetingelser og spamme dere med bållekållibilder etterhvert.. :ahappy:

1.jpg

Kruttlappen Bly

lillebror.jpg

Kruttlappen Bror

32.jpg

Kruttlappen Bri

3.jpg

Kruttlappen Bri

31.jpg

Kruttlappen Bri

4.jpg

Kruttlappen Blu

2.jpg

Kruttlappen Bix

ligg.jpg

Kruttlappen Bjørk

sta.jpg

Kruttlappen Bjørk

Det var alle det Anita :) Tror jeg, Blu og Bix er ganske like i ansiktet, men Bix har ikke full hvit krage som Blu. Troooor det er ett av hver, hvis ikke så er begge bildene av Blu og hun må ha fått betraktelig smalere bliss siden i går... :icon_confused:

Mor er sannsynligvis bærer av noe hvitt, da hun har fått det i begge kullene sine. Men disse er bretraktelig mørkere enn forrige kull. Ingen her er feiltegnet, Bjørk er nok akkurat på grensen. De har bliss og dobbelt maske med unntak av Bri (sjørøveren vår), så jeg syns ikke det er mye hvitt på dem :)

Tusen takk AnitaW for flotte bilder :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...