Gå til innhold
Hundesonen.no

Kruttlappen sitt B-kull

Guest Gråtass

Recommended Posts

Skrevet

Hvis noen vil komme på besøk er det bare å rope ut!

Jeg vil! Men jeg tipper huset i skogen er alt for langt østover :(

God bedring til Bror :) Gleder oss til flere bilder!

• Svar 294
  • Created
  • Siste svar
Guest Gråtass
Skrevet

bilde 1: Bly

bilde 2: Bix

Nå er snart valpene fem uker (til lørdag) så om noen er intressert i å komme på besøk og kosemose, så anbefaler jeg at det startes en planlegging, for det går veldig fort til 6. mai og da har de flyttet ut av barndomshjemmet ;)

Skrevet

Og gjett hvem som vil være med da! :D (Helt seriøst!)

Hvis det er plass i bilen og dere vil ha med en til, jeg vil! :D

Guest lijenta
Skrevet

Det jeg skrev kom da på feil plass. Men valpene blir da fine.

Skrevet

Noen til..

5411132.jpg

5411114.jpg

5411070.jpg

... og så hang photobucketen seg helt opp.. :(

Jaja, da kommer det flere i morgen.. :ahappy:

Skrevet

Og gjett hvem som vil være med da! :D (Helt seriøst!)

Hvis det er plass i bilen og dere vil ha med en til, jeg vil! :D

Jeg har toseter.

Og jeg har allerede plottet inn et besøk kombinert med andre ting, vet ikke om jeg rekker et besøk nummer to. Det blir i så fall en hverdag, det er flere av dem enn helgedagene.

Guest Gråtass
Skrevet

Bilde 1: Blu

Bilde 2: Bri

Bilde 3: Bjørk

Hverdag er fint med besøk, helg er som regel travelt.. :whistle:

I dag har valpene hatt raid utenfor kassa. La oss si det med ett enkelt ord: de er helt BANANAS :banana::banana::banana:

Jeg begynner nå å få en viss følelse av hvilke valper som kan egne seg i de forskjellige settinger. En tispe særlig som kommer til å bli kanon lydighetshund!

Skrevet

Bilde 1: Blu

Bilde 2: Bri

Bilde 3: Bjørk

Hverdag er fint med besøk, helg er som regel travelt.. :whistle:

I dag har valpene hatt raid utenfor kassa. La oss si det med ett enkelt ord: de er helt BANANAS :banana::banana::banana:

Jeg begynner nå å få en viss følelse av hvilke valper som kan egne seg i de forskjellige settinger. En tispe særlig som kommer til å bli kanon lydighetshund!

Må vel være Bri det? :wub:

Guest Gråtass
Skrevet

Må vel være Bri det? :wub:

Hehe, nei det er Bjørk. Bri og Bly blir nok helt klart gjeterhunder de. Lillebror er bare skjønn han :wub: Blu og Bix er midt på treet valpene, som kan brukes til alt :ahappy:

Gleder meg til å finne gode hjem til dem, de er jo bare så aldeles herlige alle sammen :wub:

Skrevet

Jeg har toseter.Og jeg har allerede plottet inn et besøk kombinert med andre ting, vet ikke om jeg rekker et besøk nummer to. Det blir i så fall en hverdag, det er flere av dem enn helgedagene.

Sura! :getlost: Hehe, du får kose på valepmagene fra meg. :)

Skrevet

Sura! :getlost: Hehe, du får kose på valepmagene fra meg. :)

Will do! Også skal jeg si fra om jeg skulle få tid til overs til flere besøk, men akkurat nå har jeg ikke hodet over vann...

Skrevet

Will do! Også skal jeg si fra om jeg skulle få tid til overs til flere besøk, men akkurat nå har jeg ikke hodet over vann...

*sender over en snorkel så du kan puste*

Skrevet

- og sist, og faktisk minst: Kruttlappen Bror

5411028.jpg

Se hva jeg kan `a?! :ahappy:

5411044.jpg

... og der ville ikke bøtta samarbeide mer i dag heller. Soon more to come...

Skrevet

*sender over en snorkel så du kan puste*

Hehehe, tusen takk!

Og de valpene virker så søøøøte! Gleder meg til å hilse på :ahappy:

Skrevet

Jeg bare hiver ut noen random, jeg, nå som jeg har en ledig stund og photobucket er litt samarbeidsvillig.

5411096.jpg

5411093.jpg

5411085.jpg

5411068.jpg

5411050.jpg

5411015.jpg

5411014.jpg

5411177.jpg

5411177.jpg

5411168.jpg

5411025.jpg

5411057.jpg

5411049.jpg

5411032.jpg

5411160.jpg

Skrevet

Ååh, de er helt fantastisk søte. :wub: Det er nesten så jeg burde tatt meg en tur for å hilse på dem, men jeg tror det kunne blitt veldig vanskelig uten å ta med en hjem igjen...

Skrevet

Blir helt forelsket jeg! og så Bri da <3

Godt hun ikke skal noe sted, dessuten så hadde du nok aldri gått med på å gi meg en av dine hunder uansett :P

Skrevet

Hehe, jeg syns du burde tenke på å få deg en sånn en jeg Invild ;)

Nydelige valper Gråtass, og lillebror er en skikkelig kjekkas :wub:

Guest Gråtass
Skrevet

Ååh, de er helt fantastisk søte. :wub: Det er nesten så jeg burde tatt meg en tur for å hilse på dem, men jeg tror det kunne blitt veldig vanskelig uten å ta med en hjem igjen...

Bare å komme ingvild, du får forte deg før de er leveringsklare :D Nå er de fantastisk morsomme, spinner rundt her som gale.

Blir helt forelsket jeg! og så Bri da <3

Godt hun ikke skal noe sted, dessuten så hadde du nok aldri gått med på å gi meg en av dine hunder uansett :P

Hehe! Jeg gir ikke bort noe jeg, de må kjøpes ;)

Hehe, jeg syns du burde tenke på å få deg en sånn en jeg Invild ;)

Nydelige valper Gråtass, og lillebror er en skikkelig kjekkas :wub:

Jeg er helt enig med deg at Ingvild burde ha bc, det har jeg sagt for lenge siden, jeg.

Seff er jeg helt enig med deg at de er både kjekke og nydelige. Lillebror er bare helt :wub: Godt han har en super kjøper ellers hadde jeg hatt vanskelig med å sende han fra meg.

Skrevet

Hehe! Jeg gir ikke bort noe jeg, de må kjøpes ;)

Tviler på du hadde SOLGT en til meg da ;) hihi :) Nei, BC er nok ikke for meg med denne sykdommen gitt, men pokker så nydelige de er! :D

Guest Gråtass
Skrevet

Tviler på du hadde SOLGT en til meg da ;) hihi :) Nei, BC er nok ikke for meg med denne sykdommen gitt, men pokker så nydelige de er! :D

Jeg selger valper til hundeeiere som ønsker å ha et aktivt hundeliv utover det å ha en familiehund. Om man føler at man går innunder den kategorien så er det bare å komme på valpebesøk, så vurderer jeg alle potensielle kjøpere jeg. Men jeg personlig tror ikke at det er rasen for deg utifra det inntrykket jeg har fått av deg på nett. Men jeg kjenner deg ikke og kan godt tenkes jeg tar feil :)

Skrevet

Jeg selger valper til hundeeiere som ønsker å ha et aktivt hundeliv utover det å ha en familiehund. Om man føler at man går innunder den kategorien så er det bare å komme på valpebesøk, så vurderer jeg alle potensielle kjøpere jeg. Men jeg personlig tror ikke at det er rasen for deg utifra det inntrykket jeg har fått av deg på nett. Men jeg kjenner deg ikke og kan godt tenkes jeg tar feil :)

BC hadde vært perfekt for meg, om jeg var sykdomsfri, noe jeg dessverre ikke er. Og da må man gå på andre raser :) Men en gang så kanskje jeg kan ha BC, om jeg er i et stabilt forhold med en hundeinteressert mann :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
    • Når dere er med andre valper, har dere gått litt tur sammen først uten å hilse, eller bare sluppet de sammen for lek? Det er ofte litt voldsomt for dem, og bedre om de får bli vant til hverandre på trygg avstand og tid til å lese hverandre først, før de leker.  Ellers er det nok bare å være konsekvent og holde ut, siden tannfellingen knapt har startet.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...