Taz Skrevet 9. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2011 Får vel lage en tråd til lille Kiwi også da. Hun er en skotte på 9 uker (snart 10) som er det nye håpet mitt om å få en frisk og trygg hund. Hun har ikke noe valg, hun skal være frisk. Til nå er hun en fantastisk liten valp som er trygg, sosial og elsker lek. Hun er den første hunden jeg har hatt hvor jeg faktisk kan bruke lek som belønning. Her er noen bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 9. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2011 nydelig vofs og lykke til fremover med henne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 9. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2011 Utrooooolig herlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 9. Februar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2011 Takk takk og jeg er selvsagt helt enig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgaine Skrevet 9. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2011 Hun var jo bare nydelig. Truer sambo med at når vi blir gamle og grå skal vi ha en flokk med skotske terriere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 9. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2011 Ååååh, så kul! Gratulerer, og lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 9. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2011 Så nydelig da. Og det er absolutt ikke den type hund jeg hadde forventet deg med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 9. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2011 Kul hund, kult navn! Jeg kjenner en basenji som heter Kiwi. Eieren fortalte om en gang de hadde vært ute på tur, og bikkja stakk av. Hun sattei å rope "KIWI! KIWI!"" Og stusset på at folk så merkelig på henne fram til gubben gikk bort til henne og gjorde henne oppmerksom på at hun stod rett utenfor en "kiwi" butikk og gaula. Hva er tiltenkt bruk? Ser vi dere i ringene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 9. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2011 nåh! Der var hun jo. Nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 9. Februar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2011 Takk takk alle sammen. Gøy å høre at dere liker bartedyret. hehe. Truer sambo med at når vi blir gamle og grå skal vi ha en flokk med skotske terriere. Trenger da ikke være gammel for å ha en skotte. Så nydelig da. Og det er absolutt ikke den type hund jeg hadde forventet deg med. Hvilken type hund du forventet meg med da? Kul hund, kult navn! Jeg kjenner en basenji som heter Kiwi. Eieren fortalte om en gang de hadde vært ute på tur, og bikkja stakk av. Hun sattei å rope "KIWI! KIWI!"" Og stusset på at folk så merkelig på henne fram til gubben gikk bort til henne og gjorde henne oppmerksom på at hun stod rett utenfor en "kiwi" butikk og gaula. Hva er tiltenkt bruk? Ser vi dere i ringene? Kul hund må ha kult navn. Tror jeg skal prøve å ikke rope Kiwi utenfor en Kiwi butikk. Tiltenkt bruk, la oss se, muligens blodspor. Vet ikke helt enda, begynner med valpekurs også tar vi det derfra. Melder oss vel på ett par kurs, så ser vi hva bikkja liker. Vi skal kanskje i ringen også, men det avhenger av om jeg orker/klarer utstillingsklippen og om jeg tørr å gå inn i ringen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 9. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2011 Kul hund, kult navn! Jeg kjenner en basenji som heter Kiwi. Eieren fortalte om en gang de hadde vært ute på tur, og bikkja stakk av. Hun sattei å rope "KIWI! KIWI!"" Og stusset på at folk så merkelig på henne fram til gubben gikk bort til henne og gjorde henne oppmerksom på at hun stod rett utenfor en "kiwi" butikk og gaula. Hva er tiltenkt bruk? Ser vi dere i ringene? Hvilken type hund du forventet meg med da? Tja, ikke så LITEN hund iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgaine Skrevet 9. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2011 Takk takk alle sammen. Gøy å høre at dere liker bartedyret. hehe. Trenger da ikke være gammel for å ha en skotte. Hehe..jo det er jo noe alle vet. Her blir det nok store hunder så lenge jeg klarer å holde følge med dem. Så for meg er små hunder noe for mine eldre dager når hoftene mine ikke klarer å overleve en ny "lære den hoppende høysåtten å gå fint i bånd" periode. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 9. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2011 For en utrolig skjønn liten skapning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 9. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2011 En herlig søt liten sak Hadde nok vurdert det selv om ikke ryggen var såpass lang, men fantastisk sjarmerende hunder. Og såklart hun skal være frisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 9. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2011 Åhhh terrier! Skjønn liten skapning du har fått deg der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 9. Februar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2011 Tja, ikke så LITEN hund iallefall. Fant ut at jeg ville ha en liten, røytefri skapning som tåler en trøkk. Og en skotte tåler virkelig en trøkk. Det holder med en stor hund akkurat nå. hehe Hehe..jo det er jo noe alle vet. Her blir det nok store hunder så lenge jeg klarer å holde følge med dem. Så for meg er små hunder noe for mine eldre dager når hoftene mine ikke klarer å overleve en ny "lære den hoppende høysåtten å gå fint i bånd" periode. *fornærma* For å si det sånn, den store hunden min er 10 ganger så rolig som en skotte. Så jeg ville ha en hund med litt mer liv i, i en praktisk forpakning. For en utrolig skjønn liten skapning Hun er virkelig en skjønn liten skapning, en jævel, men en søt liten skapning. En herlig søt liten sak Hadde nok vurdert det selv om ikke ryggen var såpass lang, men fantastisk sjarmerende hunder. Og såklart hun skal være frisk Lang rygg? De har jo bare korte ben, ryggen er ikke særlig lang. Quote rasestandard "Ryggen skall vara förhållandevis kort och mycket muskulös." Og de er fantastisk sjarmerende hunder. Hun SKAL være frisk. Åhhh terrier! Skjønn liten skapning du har fått deg der.. Takk takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 9. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2011 Lang rygg? De har jo bare korte ben, ryggen er ikke særlig lang. Joda, ser den - men den ser jo litt lengre ut enn den er kanskje siden beina er såpass korte? Man kan vel skjønne av mitt rasevalg at jeg foretrekker de mer kvadratiske Übersøt er hun i alle fall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 9. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2011 Fantastisk nydelig skapning Masse med lykke til, klart den holder seg frisk! Håper du tør å begi deg utpå litt utstillingsnapping, det er for få skotter på utstillinger Sleng gjerne ut fler bilder av terrierterroren...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 9. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2011 Åh, nydelig! Rasen er jo bare herlig da! Lykke til med henne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 9. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2011 Så søt! Og herlige bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 9. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2011 Nhåå så søt. Det er vel ingen andre med den rasen her på forumet? Lykke til videre! Blir moro å følge med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts