Argyr Skrevet 25. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2011 Her kommer første runde med bilder! Det kommer mer senere av hunder, katter og sikkert hester og høns også. Svette bøllehester som har vært på heisatur Lady longeres Og ris Og koses Bestas er ferdig og står og følger med Finingen! Bestas er blitt en elg? Kan jo ikke ha med bare hester, så da får dere b-vare andre bilder. Kutt ut lyset, damen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 25. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2011 hahaha. siste bildet var jo herlig oh noes, snuser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 25. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2011 1. jeg ser "någet" innbitt ut på hesteryggen. 2. FOR et tryne på Lupin 3: staaaakars Fujisen. Peeeneste dyra mine det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2011 ... magen til Lady har vokst! Ellers så det riktig så flott ut, fine steg på damen! Også Bestasen da, takk for at dere tok bilde av kosemulen *savne* Han så i kjempefint hold ut nå Nyyydelige bilder av kattene! Og fine gutter som vanlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 25. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2011 ... magen til Lady har vokst! *lukke øya og tralle høyt for seg selv* (Vi satser på at det blir bedre nå som jeg får til, og tør, litt mer... ) Ellers så det riktig så flott ut, fine steg på damen! Jaaaaaa, hun kan når hun vil! Også Bestasen da, takk for at dere tok bilde av kosemulen *savne* Han så i kjempefint hold ut nå Hurra! :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 25. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2011 Fiine Jeg savner hest jeg! *minne Marie på å rope høyt om hun vil ha selskap på Rena-tur * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 25. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2011 Massse fine bilder! Men Kasko er finest Minner jo om min lille sorte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 25. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2011 Mio De er fiiine de andre dyra også, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banshee Skrevet 25. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2011 Herlige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2011 Fiine Jeg savner hest jeg! *minne Marie på å rope høyt om hun vil ha selskap på Rena-tur * Åh, så bra Maria ! Bare å finne dag det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 25. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2011 Mio De er fiiine de andre dyra også, altså! Ja, når kommer du og henter han? Takk for skryt av dyrehagen! Fotograf er Argyros så hun får ta skryten for fine bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 26. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2011 Herlige bilder av noen flotte dyr skulle ønske jeg kunne ha en liten dyrehage for meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 26. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2011 Fine dyrehagen! Tror jeg må finne en helg snart og ramle innom Pusene har jo blitt riktig så store jo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 26. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2011 Rampehester! Men er det noe lekrere enn en myk hestemule? (Det er mye som er like lekkert, men neppe lekrere mener jeg..) Morsomme bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 26. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2011 Massse fine bilder! Men Kasko er finest Minner jo om min lille sorte Ja, synes også Cosmo & Kasko har mange eksteriøre likheter Flotteste bildene av dyrehagen! (Sonens egne besøksgård! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 26. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2011 Fine bilder! Den beige katten er heeelt lik på katten min når han var liten! Vittig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 26. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2011 Åh, så bra Maria ! Bare å finne dag det Så lenge det ikke grasjer med VM eller valpeshow, så kan jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 26. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2011 Naw! Åh, Lupin ser så fin ut med busteørene sine - jeg savner nesten Pøbel sine, hihi. Men jeg klipte de jo bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 26. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2011 Sonens egen besøksgård. Ane: Tror oppdretter tar turen ens æren til rena for å myrde meg om jeg klipper øra til Lupin Tuuusen takk for skryt av goingene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 26. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2011 Kjempe fine hester og koselige bilder Men RAKSHA! Hvordan jakke er det du har??? Ble helt forelsket i den jeg, ser så varm og god ut, og den pelsen på kraven(?) så helt fortryllende deilig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 26. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2011 Ja, når kommer du og henter han? Takk for skryt av dyrehagen! Fotograf er Argyros så hun får ta skryten for fine bilder. Når/om jeg får nytt sted å bo... Gud han er herlig! Og resten av dyrehagen er flott den også, jeg bare lurer på hva du kommer til å tilføre den neste gang Flinke Argyros som tar bilder *klikk og sjokobit* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 26. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2011 Fine bilder av vakre dyra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 26. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2011 Herlige bilder! Og jeg kan ikke se en hest uten og tenke at jeg bør begynne og ri igjen.. 7 år siden eller no siden sist liksom Kjempe flink som har kommet deg på hesteryggen igjen ! * venter spent på flere bilder* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 26. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2011 Er det den lyse som holdt på å bli "Enebakk-gutt hei, Enebakk-gutt hei, Enebakk-gutt heiheihei?" *kamp-rop* Skikkelig ekkel liten slamp "Holdt på." Jeg mener "holdt på." Edit: Gratulerer så mye med dagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 26. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2011 Kjempe fine hester og koselige bilder Men RAKSHA! Hvordan jakke er det du har??? Ble helt forelsket i den jeg, ser så varm og god ut, og den pelsen på kraven(?) så helt fortryllende deilig ut Den jakka er genial! Varm og god. Men syns ikke den er særlig vakker da. Jeg kan desverre ikke gi så mye mer info - den ble kjøpt for flere årsiden på salg, type nedsatt på nedsatt på nedsatt pris. Elsker den! Og er juksepels på kraven. Tulip: Jaaa - men skynte seg å få ny bolig. *nikke* Madam mim: Yep - nå kan du angre nå! Lene: Jaa - veldig glad jeg kom meg oppå igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar