tulip Skrevet 26. Januar 2011 Rapporter Skrevet 26. Januar 2011 Hun har innførselsforbud... Yeah right! Det blir nok ikke flere hunder/katter, men det skulle ikke forundre meg om det dukket opp en geit eller lama, for å si det sånn
Raksha Skrevet 26. Januar 2011 Rapporter Skrevet 26. Januar 2011 Nei nei nei nei! Nei! Nei! Sa jeg. Eneste tilskudet som kan komme er flere høns, og de blir vel i såfall produserte her.
Argyr Skrevet 26. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Januar 2011 Yeah right! Det blir nok ikke flere hunder/katter, men det skulle ikke forundre meg om det dukket opp en geit eller lama, for å si det sånn
Raksha Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Skrevet 27. Januar 2011 Forresten: Skulle ikke/skal ikke Dyrebeskyttelsen hente kattungene "dine" når de ble/blir gamle nok? :D De flytter når de får nye hjem.
Raksha Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Skrevet 27. Januar 2011 Bestas ønsker seg en lama sier han. Kanskje det hadde vært noe...
Tøfflus Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Skrevet 27. Januar 2011 Kutt ut lyset, damen! Den der er innmari søt altså Men de er fine de andre også og det gleder meg STORT å se Raksha på hesteryggen Ane: Tror oppdretter tar turen ens æren til rena for å myrde meg om jeg klipper øra til Lupin Kanskje ikke myrde deg, men innmari ....
Argyr Skrevet 27. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Januar 2011 Her kommer runde to! Litt hulter til bulter, orker ikke pirke. Ingen gikk opp på hestene i dag, jeg tror det var en lur avgjørelse. Man var bare litt heit i toppen i dag, liksom.. *dele opp*
Argyr Skrevet 27. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Januar 2011 Fiine hestene Bustebartetroll Lokal salt/pepper? Lupin klager på mangelen på hundeseng Og ville ikke stilles opp, bare ligge i esken sin Inni der skjer det magiske ting som lager varme!
Tøfflus Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Skrevet 27. Januar 2011 En PAPPESKE faktisk!! Hva er det jeg har utsatt den stakkars lukisen for..Myke puter med silkelaken skal den ha. HØRER DU RAKSHA
Raksha Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Skrevet 27. Januar 2011 En PAPPESKE faktisk! Hva er det jeg har utsatt den stakkars lukisen for..Myke puter med silkelaken skal den ha. HØRER DU RAKSHA Yep! Sånn går det når du lar han flytte til en fattigrotte! Din feil!
Sissi Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Skrevet 27. Januar 2011 hehe så herlige bilder igjen! nydelige voffene og NYDELIGE langbeinte dyret! Hilser fra doffen som minnes og sovet i pappesker han også i sin ungdom ( mye pga han spiste opp alt annet når han var teit valp ) Fine pusene! lyst på en pus til her vi snart, bare finne den rette
Gjest Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Skrevet 27. Januar 2011 Ååh så fine , kan jeg stjele bilder av hestene? Gleder meg til Lørdag! En PAPPESKE faktisk! Hva er det jeg har utsatt den stakkars lukisen for..Myke puter med silkelaken skal den ha. HØRER DU RAKSHA
Marianne&Java Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Skrevet 27. Januar 2011 Så koselige bilder Herlighet så langbeint Lupin har blitt Den hunden altså... Utrolig nydelig Og de andre dyra også selvfølgelig!
Argyr Skrevet 27. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Januar 2011 Ååh så fine , kan jeg stjele bilder av hestene?
Gjest Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Skrevet 27. Januar 2011 Takk! Og; svarte ikke bra nok første gangen - nytt svar!: FOR noen nyydelige bilder av hestene! Elsket de to bildene der Bestas og Lady løp alene inn i kameraet Nå gjorde hjertet og gledesegsommerfugler til Lørdag et kjempehopp her! Fineste Bestas, så godt å se hvor bra han har det!
Raksha Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Skrevet 27. Januar 2011 Takk! Og; svarte ikke bra nok første gangen - nytt svar!: FOR noen nyydelige bilder av hestene! Elsket de to bildene der Bestas og Lady løp alene inn i kameraet Nå gjorde hjertet og gledesegsommerfugler til Lørdag et kjempehopp her! Fineste Bestas, så godt å se hvor bra han har det! Veldig glad for å lese det! Gleder meg også til lørdag.
tulip Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Skrevet 27. Januar 2011 Så voksen Kasko har blitt på bare tre måneder Og Lupin er bare verdens skjønneste langbein, nest etter Valpis
SFX Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Skrevet 27. Januar 2011 Så mange fine bilder! Ser ut som et fint sted å være både hest og fugl og hund og katt og menneske
Arkan Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Skrevet 27. Januar 2011 Så koselige bilder. Mere? Så tror jeg byrehagen kommer til å øke, for det er liksom bare sånn det er.
Toril Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Skrevet 27. Januar 2011 Nydelige bilder av nydelige motiver.Jeg tror det er et sted det er godt å være både for kropper og sjeler jeg
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar