MonicaT Skrevet 1. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2012 Nye bilder Amigo og Dirk Utrolig deilig at gutta går så fint sammen. Synes dette bilde er så søtt av de sammen. To slitne hunder som deler kurv etter en 3 timers skitur Vinter trening - Dirk Og Amigo Litt snø og svømmeføre. Så Toya fikk være på hytta mens vi trente. Amigo hadde et komplett fuglearbeid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 1. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2012 Jeg liker vinter, men gleder meg til sommeren Her er noen bilder fra fjellturen vår i sommer Nytt telt og Amigo sin første natt i telt (kun lavo tidligere) Ut på tur Toya Amigo Sammen Herlig å være på tur *dele opp* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 1. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2012 Foran bjørnehiet i Vassfaret Sliten Toya sover i forteltet Sliten Amigo Jenter kan også kose seg på tur Teltet vårt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 1. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2012 Breton er nydelige Husker det var en rase jeg skulle ha da jeg var liten! Husker jeg pekte på Bretonbildet i hundeboka og sa "Slik SKAL jeg ha!" Nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 1. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2012 Så herlige bilder! Ser ut som om dere er masse på tur å koser dere! Så skikkelig deilig ut i teltet også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 2. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2012 Nydelige hunder du har, og heldige som får være med på jakt! Synes det alltid er sjarmerende med eldre hunder, de har så snilt og "klokt" uttrykk, og viser preg av å hatt livserfaring og forstår så mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 2. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2012 Ufattelig vakre hunder! Og akkurat som Havanaislove skulle jeg også kommentere hvor vakre eldre hunder er, på en helt spesiell måte! Men alle tre er bare nydelige altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 2. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2012 Jeg synes det lyser verdighet og sansa fuglebikkje av Toya, hun er SÅ flott! I tillegg er det utrolig skjønt å se at Amigo og Dirk har det så bra sammen, du var jo litt betenkt for dette i begynnelsen, husker jeg. Fine gutta! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 2. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2012 Det så ut som en flott telttur! Breton er fine jakthunder, en av den finere typen jeg vet om Og dine to er bare helskjønne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 2. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2012 ÅÅÅÅÅ så koselig med skryt av Toya. Hun kommer fort i skyggen andre steder, men hun er en herlig hund. God jenta mi Hun har vært med på mye Er utrolig deilig med gutta boyz. Amigo var litt stiv, høy hale og knurring i starten, men det har de løst fint. Det er veldig deilig å se. Da kan man senke skuldrene og slappe av selv også. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 2. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2012 Flotte bilder, og nydelige hunder! Og kjente at jeg ble litt sugen på sommer og telttur nå gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 2. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2012 Åå, nå gleder jeg meg til sommeren og telting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 2. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2012 Nydelige bilder av skjønningene, ser ut som de lever et ekte fuglehundeliv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 8. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2012 Bilde av Toya, 10,5år 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 8. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2012 Verdens nydeligste Breton-dronning jo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 14. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2012 Bilder fra hytte tur i helga Toya Amigo var sååååå trøtt når vi kom hjem, så han prøvde å sove sittende ..det funker dårlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 14. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2012 De er flotte, begge to sitte og sove er kanskje ikke det mest praktiske! Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 8. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2012 Noen vinter bilder fra februar Dirk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 8. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2012 en herlig gjeng av søte voffser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 30. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. April 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2012 Flotte hunder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 18. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2012 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 22. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2012 I dag fyller Toya 11 år 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 1. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2013 Får oppdatere litt her igjen. Ser at en del av bildene er blitt borte. Du finner flere bilder på hjemmesiden min. Vi har flyttet sammen og flokken består av Dirk (4år), Toya( 11år) og Amigo (4år) Om to uker heter vi sønnen til Dirk, som skal hete Lio. Både Dirk og Lio er oppkalt etter fotballspillere da gubben er fotballfan. Lio er etter Lionell Messi. Dirk er tidligere Liverpool spiller. I høst har vi flyttet sammen, pusset opp hus og jaktet. Oktober stilte jeg Dirk på NKK Hamar og det gikk strålende. Vi fikk storcertet, ble BIR og 4 BIG Ikke så ofte Breton blir plassert i BIG, så det var gøy Nå er det vinter og masse trening mot vinter prøvene/konkurransene. Her er Amigo Toya er blitt 11,5 år men holder seg bra. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 1. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2013 Amigo er så pen! De andre to og selvsagt, men jeg er ekstra svak for Amigo! Går det bedre med han og Dirk? Lykke til med valp - det blir trivelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts