Jump to content
Hundesonen.no

NKK Bø

MegaMarie

Recommended Posts

Jeg kan starte med å si, hvem skal?

Jeg lager denne tråden litt tidlig da jeg ikke har peiling på hvordan det er med overnatting og transportmuligheter dit. Jeg har planer om å dra og sitter nå å titter på hotell. Men hvor skal utstillingen ligge? Eller hvilket av disse hotellene er nærmest utstillingen? Eller har folk andre tips :ahappy:

• Replies 313
  • Created
  • Last Reply

Drar ikke, både fordi det er for langt unna og fordi dommeren ikke liker den typen hund vi har :blink:

Det syns jeg du skal drite i, for jeg skal :) Konkurrere med Java i kl.2 :ahappy: Håper jeg får debutert før det da :ahappy:

Stiller ikke beardis, men Moxy er jo gammel nok til å entre de "stores" rekker - hun er 9 mndr og et par/tre uker...

Vi som "alltid" overnatter der nede... Lurer på om man skal gidde det denne gangen også? Ved tidlig møtetid er det jo ukristelig tidlig å stå opp når man har nesten tre timers reisetid... Huff!

Susanne

Drar ikke, både fordi det er for langt unna og fordi dommeren ikke liker den typen hund vi har :ahappy:

Sjæl, på dommergreia altså :blink: Vvurderer å melde meg til å skrive, eventuelt reise for å stille noen andre hunder. Påmeldingen til Aris kan vi i hvertfall spare oss :ahappy:

Har faktisk veldig lyst til å reise til Bø til neste år også. Men det avhenger av at jeg enten har lært å stille Cane selv, eller at noen kan stille han for meg. :ahappy: Tror neppe vi har neseprøven i boks til da, så noen LP er vel kanskje liten vits i.

Avalon er en uke for ung :ahappy:

Pfffft... slutt å syt - Willy var 1 DAG for ung i fjor :blink:.

Tror vel muligens jeg stiller Willy - vi må jo forsøke å hanke inn litt CACIB's - også tror jeg kanskje ikke Boss skal, så... :ahappy:

Da skal jeg se dere i LP-ringen altså! :blink:

:ahappy: Ikke ha noen forhåpninger til noen wow-faktor fra oss. Dette blir trolig debuten i klasse 3, for å sjekke ut hvordan vi ligger an og finne ut hva vi må fokusere på i treningen. Har mye å få på plass, og, og, og *panikk* :ahappy: *kjenne dypt og inderlig på konkurransenervene*

Edit: Men det hadde vært veldig koselig å hilse på deg :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...