Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bø


MegaMarie

Recommended Posts

  • Svar 313
  • Created
  • Siste svar

:ahappy: Ikke ha noen forhåpninger til noen wow-faktor fra oss. Dette blir trolig debuten i klasse 3, for å sjekke ut hvordan vi ligger an og finne ut hva vi må fokusere på i treningen. Har mye å få på plass, og, og, og *panikk* :ahappy: *kjenne dypt og inderlig på konkurransenervene*

Edit: Men det hadde vært veldig koselig å hilse på deg :)

Hihih! Det blir nok gøy å se dere enten dere kommer sist eller først uansett! :D Mulig jeg og Java tar vår kl.2 debut den helga (om vi ikke tar den før), så skjønner åssen du har det :blink: Hvis jeg ser dere så skal jeg prøve å tørre å gå bort å si hei :D Jeg blir alltid så teit, ser at det er sonenfolk på avstand men tør aldri å gå bort :( Noen har fått sånne små hilsesmil fra meg på tidligere utstillinger, men de skjønner nok ikke at det er meg, så.. Jadda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfffft... slutt å syt - Willy var 1 DAG for ung i fjor :blink:.

Tror vel muligens jeg stiller Willy - vi må jo forsøke å hanke inn litt CACIB's - også tror jeg kanskje ikke Boss skal, så... :ahappy:

Skrik ut hvis du vil ha selskap den helgen :ahappy: Jeg vil ha stoooorcert på fisken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan starte med å si, hvem skal?

Jeg lager denne tråden litt tidlig da jeg ikke har peiling på hvordan det er med overnatting og transportmuligheter dit. Jeg har planer om å dra og sitter nå å titter på hotell. Men hvor skal utstillingen ligge? Eller hvilket av disse hotellene er nærmest utstillingen? Eller har folk andre tips :(

På overnattingsfronten så har en hvertfall Bø hotell, Bø camping, Beveræya camping, Lifjell tunet, Solstua, Og her er link med mange overnattinger i nærheten http://www.midt-telemark.com/index.php?c=22&kat=Overnatting Nærmeste overnatting er Bø Camping. Det er ikke alle steder som har vinteråpent.

Bø hotell er det nærmeste hotellet. Det går tog til Bø også kan en ha med hund på Telemarksekspressen(Torp-Seljord). Eller kjøre bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk veldig lyst til å reise til Bø til neste år også. Men det avhenger av at jeg enten har lært å stille Cane selv, eller at noen kan stille han for meg. :( Tror neppe vi har neseprøven i boks til da, så noen LP er vel kanskje liten vits i.

Jeg kan stille om jeg er der den dagen og om det ikke krasjer med egen hund :(

Takk for tips om overnatting,lijente :( Jeg får vurdere om jeg tørr å kjøre over fjellet, om ikke så må jeg vell bestille togbillett eller noe slikt. Bil hadde nok vært greiest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips om overnatting,lijente :( Jeg får vurdere om jeg tørr å kjøre over fjellet, om ikke så må jeg vell bestille togbillett eller noe slikt. Bil hadde nok vært greiest.

Om du skal kjøre, og er interessert i besøk, (og jeg skal nedover) si ifra! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skal kjøre, og er interessert i besøk, (og jeg skal nedover) si ifra! :)

Gjerne! Kjæresten kunne ikke være med, og om jeg kjører så vil jeg gjerne ha med meg moralsk støtte på vinterføre :) Tenkte å planlegge litt mer nøyaktig etter nyttår hvordan jeg gjør det, så gir jeg deg en lyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerne! Kjæresten kunne ikke være med, og om jeg kjører så vil jeg gjerne ha med meg moralsk støtte på vinterføre :lol: Tenkte å planlegge litt mer nøyaktig etter nyttår hvordan jeg gjør det, så gir jeg deg en lyd :)

Gjør det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer. Antakeligvis blir vi kasta ut med blå.. Men ...

Noen som vet hvordan det er med tog den veien ?

(tønsberg /bø).. Eller finnes det noen som kanskje har plass til oss? :ahappy:

Tåg går det.

Enkleste vegen er Tønsberg, Drammen, Bø. Eller ta en langtur Tønsberg,Skien,Noragutu Bø. Første har et bytte andre har tre bytter hvis det stopper som i gamle dager.

Du kan også sjekke Telemarksekspressen for noen avganger kjører buss for tog og på de avgangene er det da lov med hund hvis ikke andre passasjerer er allergiske eller annet som gjør at dem kan kaste deg av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...