Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonens Julekrim

Julenissen

Recommended Posts

Liker ikke Soppen, ikke glad i Soppen, Soppen er teit...

*har en svart side og hemlig drøm om å få gå amok som økseblodigknivparterenderøskeutinnvoller-morder, kanskje det blir MEG*

**flirer ONDT**

Da vet jeg ikke om jeg tør å la deg komme å hente kobbele ditt her! :lol: Ihvertfall ikke med Tinka tilstede.. da får jeg heller ofre meg selv :lol:

Grøsse grøsse, dette blir bare bedre og bedre, eneste kjipet med å lese det nå, er at nå får jeg ikke lest noe imorgen :S :) Om jeg i det hele tatt for lagt meg ikveld, kan jo være denne morderen kommer seg inn i drømmen min :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 787
  • Created
  • Siste svar

Hmm...kanskje det er noen som planlegger noen litt eksotiske matopplevelser. Ape hjerner skal jo være en delikatesse så hvorfor ikke prøve ut sonis hjerne :lol:

Og brått tror jeg muligens JEG tar en skitur mens resten av forsamlingen spiser middag :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og brått tror jeg muligens JEG tar en skitur mens resten av forsamlingen spiser middag :lol:

Hehe...husker at jeg så ape hjerne stod på menyen i clue (definetivt en av mine favoritt tim curry filmer) og tenkte hmm lurer på hvordan teksturen er. Dumme nyskjerighet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Lurer på hva du egentlig har tatt bilde av ;)

Men nå begynner det å bli skummelt! :P Er det aldersgrense på denne krimmen?

Hahaha, var det ikke noen som påpekte at labbis ikke har gitt fra seg livstegn i denne tråden, daaaa? :lol::lol:

Det er igrunn ikke aldersgrense, men kanskje det bør være det? :P Det er jo en krim, da! Folk dør. Er ikke min feil hvis dere ser det veldig levende foran dere, det ER ikke en film det her.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt noen var oppvakte nok til å merke at Labbis var forsvunnet! Selv om jeg egentlig er helt sikker på at hun bare har vært galskapsmorgenfugl og tatt seg en laang skitur med sikkert halvparten av sonens hunder. Kan jo ikke vente med sånt til etter frokost :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Lurer på hva du egentlig har tatt bilde av :P Men nå begynner det å bli skummelt! :) Er det aldersgrense på denne krimmen?

Det burde det være - OGSÅ OPPAD :P

Hahaha, var det ikke noen som påpekte at labbis ikke har gitt fra seg livstegn i denne tråden, daaaa? :lol::lol:

:P:P;)

Godt noen var oppvakte nok til å merke at Labbis var forsvunnet! Selv om jeg egentlig er helt sikker på at hun bare har vært galskapsmorgenfugl og tatt seg en laang skitur med sikkert halvparten av sonens hunder. Kan jo ikke vente med sånt til etter frokost :P

Krysser fingrene for at du har rett !! *men jeg kjenner at jeg ikke er helt overbevist - kanskje det er Cita som har blitt rabiesinfisert, har bitt ihjel Labbis og dratt med seg hjernen tilbake ??? :P *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det muligens a demre for meg.... TonjeM's lille basenji har ikke glemt gamle kunster, og har i løpet av natta SPIST OPP Labbis sin underbukse! Dermed har Labbis søkt tilflukt, for med så mange sniffende snuter rundt omkring kan truseløs vandring umulig gå ubemerket hen.

Lille basenji (som fortærte trusen som en presang på sin egen 12 års dag) syntes dog trusen ble litt for mektig kost, og kastet den derfor opp igjen- og den ligner mistenkelig på hjernemasse. Det var selvsagt meningen.

Men hva med Tøfflus???? :lol: :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig bilde 3 desember :lol:

Jeg og.. Sitter å funderer over hva det kan være som faktisk ligger i snøen på bildet :P Haha...

Hahahahahahahaha! Gled dere til i kveeeld. :P

Weee...!!

Hahaha, var det ikke noen som påpekte at labbis ikke har gitt fra seg livstegn i denne tråden, daaaa? :P:lol:

Det er igrunn ikke aldersgrense, men kanskje det bør være det? :P Det er jo en krim, da! Folk dør. Er ikke min feil hvis dere ser det veldig levende foran dere, det ER ikke en film det her.. :P

*Ser for meg de sykeste ting og de sykeste scenene* :);)

I see dead people! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...