Gå til innhold
Hundesonen.no

Gode TVserier


Nirm

Recommended Posts

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Takker for mange svar. Skal sjekke ut de forskjellige. V har jeg forresten 80-talls versjonen av. Alle filmene + serien (jeg trur jeg kan de utenat), så jeg skal ha den nye også etterhvert (jeg venter alltid til de kommer på billigsalg til 200 kr. :wub: )

Carina: Tudors er virkelig verdt pengene. Utrolig flott serie. Heros grep meg ikke med en gang slik som Rome eller Tudors, men jeg liker den. Har bare blitt nedprioritert for å hamstre CSI sesonger på billigsalg i Sverige. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår Oz om du ikke har fobi mot å få mannlige kjønnsdeler slengt i trynet med ujevne mellomrom :P Klarer man å se bort fra det er serien utrolig bra!

Er det den fengselsserien? Om det er den, så var de få episodene jeg så for maange år siden j@vla bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår Oz om du ikke har fobi mot å få mannlige kjønnsdeler slengt i trynet med ujevne mellomrom :hmm: Klarer man å se bort fra det er serien utrolig bra!

slenger meg på her jeg, OZ er den fengselsserien ja, og den er GENIAL!!

Nå får du kjøpt alle 6 sesongene for 500 kr inkl frakt :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes The Event er veldig spennande :lol: (men den går nå i USA)

Den går på mandagenskveldene på tv3, og reprisen søndagskveldene ;)

Sånn som du gjorde nå? Avhengighetskapende er vel ikke informativt det heller, frøken :D

Hihi, jeg vill da ikke være den første med info :blink: Var egentlig litt redd for at jeg skulle beskrive den for dårlig, så ingen gidder å se den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...