Gå til innhold
Hundesonen.no

Fast fellestrening på Skeidbanen

Martine

Recommended Posts

• Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Begynner dere å trene ca kl17. Sist så jeg at folk var på vei hjem da jeg var på vei til ringtrening, kanskje jeg rekker begge deler denne gangen :-)

Ja, vi begynner å trene kl 17. :) Hvor er ringtreningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det har blitt såpass kaldt ute nå så er det mulig det blir sprøytet der i morgen. Da kan vi i så fall trene på asfalten utenfor klubbhuset, rundt banene eller på den lille hockeybanen som er der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lover du? :P For du har sagt at du skal komme ganske mange måneder nå :P

Phø.. Og jada, for nå har jeg ikke vet.time, hundeløp, massasjetime, fysioterapauttime eller prøve på torsdag. Altså ingen unnskyldninger igjen, og jeg kommer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelig trening idag!

Jeg var jo litt uhøfflig og ikke hilste, skjønte først etterpå at du med shih tzu var Iner :hmm:

Hunden din hilste iallefall på welshen min.

Også fikk jeg ikke sagt hadet til Ingvild og Doffegutten, var tydeligvis helt i min egen verden idag jeg :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fin trening, ja!

Beklager bråket til bikkja altså, han er "litt" mammadalt og er ikke spesielt glad i å bli bundet fast borte fra meg! :ahappy: Også tror jeg han ble litt forelsket i Ellie, men han var usikker på om han skulle vise det... Han så i hvert fall etter henne hele tiden! :hmm:

Vet at jeg skal ønske meg mer varme klær til jul, altså.. Ble litt kjølig etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var hyggelig å få sett og hilst på dere:-)

Selv jeg med shih tzu må nok investere i varmedekken, denne vinteren skal vist bli kald.

Jeg kan dessverre ikke komme nestegang fordi det er møte på jobben. Folka på ringtreningen bestemte seg i dag for å fortsette tre ganger til, men jeg tror jeg heller trener med dere om to onsdager, jeg trenger å få trent en del uka før den 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
    • Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet får han i løpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fått både tur og aktivitet, håper jeg? Hodearbeid, søk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt måltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemøter og andre stressede situasjoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...