Gå til innhold
Hundesonen.no

Fast fellestrening på Skeidbanen

Martine

Recommended Posts

• Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Begynner dere å trene ca kl17. Sist så jeg at folk var på vei hjem da jeg var på vei til ringtrening, kanskje jeg rekker begge deler denne gangen :-)

Ja, vi begynner å trene kl 17. :) Hvor er ringtreningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det har blitt såpass kaldt ute nå så er det mulig det blir sprøytet der i morgen. Da kan vi i så fall trene på asfalten utenfor klubbhuset, rundt banene eller på den lille hockeybanen som er der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lover du? :P For du har sagt at du skal komme ganske mange måneder nå :P

Phø.. Og jada, for nå har jeg ikke vet.time, hundeløp, massasjetime, fysioterapauttime eller prøve på torsdag. Altså ingen unnskyldninger igjen, og jeg kommer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelig trening idag!

Jeg var jo litt uhøfflig og ikke hilste, skjønte først etterpå at du med shih tzu var Iner :hmm:

Hunden din hilste iallefall på welshen min.

Også fikk jeg ikke sagt hadet til Ingvild og Doffegutten, var tydeligvis helt i min egen verden idag jeg :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fin trening, ja!

Beklager bråket til bikkja altså, han er "litt" mammadalt og er ikke spesielt glad i å bli bundet fast borte fra meg! :ahappy: Også tror jeg han ble litt forelsket i Ellie, men han var usikker på om han skulle vise det... Han så i hvert fall etter henne hele tiden! :hmm:

Vet at jeg skal ønske meg mer varme klær til jul, altså.. Ble litt kjølig etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var hyggelig å få sett og hilst på dere:-)

Selv jeg med shih tzu må nok investere i varmedekken, denne vinteren skal vist bli kald.

Jeg kan dessverre ikke komme nestegang fordi det er møte på jobben. Folka på ringtreningen bestemte seg i dag for å fortsette tre ganger til, men jeg tror jeg heller trener med dere om to onsdager, jeg trenger å få trent en del uka før den 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...