Cattn Skrevet 27. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2010 Har passet min "niese" Frost i dag. Så måtte ta en liten tur ut med hun å ta noen bilder Ble dessverre ikke noe særlig med leke eller løpe bilder da jeg ikke har langlinen hennes her, og hun ikke er heelt stabil på innkalling Men bilder ble det EDIT: Jeg vet denne løsningen med båndet ikke er "lov".. Men da de glemte å sende med halsbånd og hun måtte ut for å tisse så hadde jeg ikke så veldig mye valg.. Skal ikke gjanta seg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 27. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2010 Å så nyyydelig! Boxer med dalmispatch jo Kjempefine bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 27. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2010 Å så nyyydelig! Boxer med dalmispatch jo Kjempefine bilder! Hihi ja.. Hun har masse flekker i huden under pelsen også, grådig vittig å se på når du ser hun close eller sånn.. Noen av de "flekkene" har det begynt å vokse bitte litt brune hår på også.. EDIT: Tusen takk forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 27. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2010 Så söt hon är Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 27. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2010 Så nydelig Utrolig herlig uttrykk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Lilli22 Skrevet 27. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2010 *Savn* Frost er nydelig. Og den flekken minner så utrolig om boxeren jeg hadde. De er noen nydelige klovner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 27. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2010 kjempekule tegninger da! Veldig pen ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 27. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2010 Srsly! Det ser ut som om det er kutta av kvarte hodet og øret til en rød boxer og satt inn på en hvit. Dritkult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 27. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2010 Hun var vakker. Hvor kommer hun fra? Flotte tegninger :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 27. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2010 Så stilige tegninger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 27. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2010 Så söt hon är Så nydelig Utrolig herlig uttrykk! Takk *Savn* Frost er nydelig. Og den flekken minner så utrolig om boxeren jeg hadde. De er noen nydelige klovner! Ja hun er så.. Balder var nydelig han og kjempekule tegninger da! Veldig pen ja! Srsly! Det ser ut som om det er kutta av kvarte hodet og øret til en rød boxer og satt inn på en hvit. Dritkult! Haha Du sier noe der... Hun var vakker. Hvor kommer hun fra? Flotte tegninger :-) Hun kommer fra Kennel Jabibox.. Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 27. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2010 Åhhh, så nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 27. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2010 Så UTROLIG nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 28. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2010 Kjempepen! Digga ansiktet hennes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenS Skrevet 28. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2010 Utrolig stilig boxer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 28. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2010 Hihi ja.. Hun har masse flekker i huden under pelsen også, grådig vittig å se på når du ser hun close eller sånn.. Noen av de "flekkene" har det begynt å vokse bitte litt brune hår på også.. EDIT: Tusen takk forresten Kuuult Kanskje hun holder på med hamskifte til dalmatiner, Casper er og registrert som boxer, slikt som skjer. (*flir* så teit) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saphire Skrevet 29. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2010 Så herlig hu var Godt å se at det er flere med navn Frost som er tisper. Alle trur nemlig Frost'en min er en hannhund pga navnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 29. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2010 Nyyyydelig- åh, som jeg elsker boxere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 29. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2010 *Mistret quotene* Tusen takk! Ja hun er nydelig =) Har ikke akkuratt ansiktet til en dalmis men Plutselig.. hehe Ja det er ganske mange som sier Frosti i stede... Og eg og min bror bare NEI HUN HETER FROST!! Ikke i på slutten.. Min mor feks klarer jo heller aldri å si hun, sier alltid han... Men hun e litt sånn med alt Syns frost er et sånn navn som både han og hun kan ha.. Selvom jeg nå er vandt til at det er et tispe navn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roza Skrevet 30. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2010 Utrolig herlige bilder. Likte spesielt der hun løer så ørene flaggrer. Kjønt utrykk på henne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 1. November 2010 Rapporter Share Skrevet 1. November 2010 kjempesøt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 18. Januar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2011 Er så trist å tenke på at jeg trolig aldri kommer til å få se Frost igjen! Hun er dessverre gitt vekk.. Forhåpentligvis får hun ett helt fantastisk liv der hun er kommet nå. Er hos noen som har hatt mange boxere før og slikt.. Så tror nok hun får det kjempe fint der! Uansett så kommer alltid til å være "godjenten" min.. Og vil aldri bli glemt! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Lilli22 Skrevet 18. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2011 Nei så trist! Håper hun får det bra der hun kommer da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 18. Januar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2011 Nei så trist! Håper hun får det bra der hun kommer da! Er det! Håper og tror hun vil få det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 18. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2011 Kan jeg få spørre om hvorfor hun er gitt vekk? Trenger ikke svare hvis du ikke vil da... Trist at du ikke får se henne igjen da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar