SandyEyeCandy Skrevet 8. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Oktober 2010 Hehe, Aiko er jo ei trollbolle, og Imouto er forløpig ei rynkepadde. Forhåpentligvis blir hun litt penere med tida... Og ja, jeg håper også at Aiko lever til hun er 16. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 14. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Oktober 2010 Kliner med broren sin, snart 3 uker gammel: Han ville heller smake på øret hennes: Siter
Ingvild Skrevet 14. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2010 Nåmmin, nå begynner de jo nesten å ligne på hunder! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 15. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Oktober 2010 Har akkurat fått beskjed fra oppdretter om at første valp i kullet til å gå rundt 3 uker gammel, er den ene tispa. Spørs om ikke det er Imouto, altså! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 17. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Oktober 2010 I dag har Aiko prøvd seg på lure coursing, for hun er jo en jakthund! Ingen av myndene hadde den samme intensiteten i løypa eller voldsomme trangen til å følge etter haren som henne, og det er innimellom ganske greit... Frøken trollbolle blei nemlig så gira og klar for mer at hun rett og slett tok seg noen runder på egenhånd på jordene for å jakte litt til, og holdt på med det i en 20 minutters tid. Jeg dro dit fordi jeg visste at hun kom til å elske det, og om det så fører til at hun blir litt stiv og rar i morgen, så er det verdt det, fordi hun hadde en fantastisk dag. Det at jeg blei bekymra fordi hun bare stakk er litt sekundært da... Siter
SandyEyeCandy Skrevet 24. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Oktober 2010 4 uker gammel: Litt fortumla frøken Man skjønner jo at denne kommer til å gjøre det bra på verdensutstillinga! "Åh, det var kanskje ikke så lurt..." "Aaatsjooo!" Selvstendig type, akkurat som søsteren sin. Siter
Vimsan Skrevet 24. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2010 Åååååh såååå sööööt liten rävunge juh supersöt! Siter
Gjest Skrevet 24. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2010 Så herlig da, gleder meg til du henter henne Siter
Synnikken Skrevet 24. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2010 Nuddeliii! For en deilig liten teddysak! også må jeg si at det var ett utrolig vakkert bilde av deg Siter
Caroline Skrevet 25. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2010 Herregud så søt Gleder meg til å treffe henne! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 25. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Oktober 2010 Åååååh såååå sööööt liten rävunge juh supersöt! De er så sinnssykt søte! Spisshundvalper er i mine øyne litt spesielle, de ser så ordentlige og robuste ut allerede i veldig ung alder. Så herlig da, gleder meg til du henter henne Takk, jeg også! Er så veldig stas med alle valpene våre om dagen, og at det er så mange som har tenkt til å bruke dem til de samme aktivitetene. Ser for meg at Imouto blir en sporracer i hælene på sine kelpiekompiser. (Sjøl om denne frøkna her nok skal få prøve seg på agility etterhvert, hun tar nemlig 360'er i lufta i en alder av 4 uker... ) Nuddeliii! For en deilig liten teddysak!også må jeg si at det var ett utrolig vakkert bilde av deg Hehe, takk takk. Alle nybakte "mødre" ser jo ganske fårete og lykkelige ut... helledussen så flott Det er kanskje ikke så snilt å si det, men jeg synes dette kullet ser eksteriørt ekstremt flotte ut, mye bedre enn det kullet Aiko kommer fra (enda hun er en veldig bra shiba). Gleder meg til veldig til å stille en valp ikke "alle" dommere reagerer på humpinga til... Herregud så søt Gleder meg til å treffe henne! Jeg kan ikke vente med å vise henne fram, hun er så symmetrisk, kvikk og kul! Forventer at også denne blir en perfekt gjestestjerne i flokken din. Siter
Lola Pagola Skrevet 25. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2010 Ååå for en liten klumpelump! Siter
Yodel Skrevet 25. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2010 Så herlig søt hun er! Regner med at jeg får sett henne live på utstillinger etterhvert?? Og ja- spisshunder bli liksom så fort "ferdige". Ser ut som små, skrekkelig søte, voksne i miniatyr! Gleder meg til å følge med videre Siter
SandyEyeCandy Skrevet 25. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Oktober 2010 Så herlig søt hun er! Regner med at jeg får sett henne live på utstillinger etterhvert?? Og ja- spisshunder bli liksom så fort "ferdige". Ser ut som små, skrekkelig søte, voksne i miniatyr! Gleder meg til å følge med videre Klart du får, hun her skal være med på alt, akkurat som søsteren sin, bare med unntak at hun faktisk skal være inni ringen, ikke bare heie utenfor. Og jeg føler jo litt eierskap til din nye, så vi kommer nok rekende bort når vi ser dere, skjønner du. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 2. November 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 2. November 2010 Frøkna det er bilder av over, har nå blitt bytta ut med den litt større og mer kompakte, noe mørkere søstra. Viktigst av alt - den "nye" Imouto har korrekt bitt... Legger ut litt bilder av vindundrene, 5 uker gamle. Lille trampe! Liggende med ståører! Minste broren synes Imouto er digg å slappe av på. De er så små! Imouto på bordet. Endelig klart å velte den dumme kosten, så da må den tas litt skikkelig også! Det var akkurat som hun visste hvorfor jeg var der oppe igjen (nemlig for å kjenne på om det blei riktig å bytte tispe eller si nei til valp i denne omgang), for hun sjarmerte meg i senk med kvikke hopp, dreping av buksesnøret mitt, nussing på nesa mi og sin gode, tette kropp. Jeg gleder meg sånn! I tillegg har jeg kommet med forslag til kull-navn, og oppdretter var enig i at Deki var bra, så da blir denne frøkna sonens smarte lillesøster! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 18. November 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 18. November 2010 Imouto flytter hjem til oss i morgen, og forrige søndag var jeg på besøk igjen: Hun bor i stallen, så det har satt seg mye tjukk pels! Sjekk flørtegliset! Får hjelp til å vaske seg av storesøster Aiko. Full av tillit! Siter
Ingvild Skrevet 18. November 2010 Rapporter Skrevet 18. November 2010 Så skjønne de er sammen! Får du ha med valpis på Blindern? Siter
SoppenCamilla Skrevet 18. November 2010 Rapporter Skrevet 18. November 2010 Herlig! Deiiilig pels, da gitt! Siter
Anette Skrevet 18. November 2010 Rapporter Skrevet 18. November 2010 åååååååååå som jeg gleder meg til å kosemose i desember Siter
SandyEyeCandy Skrevet 18. November 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 18. November 2010 Så skjønne de er sammen! Får du ha med valpis på Blindern? Nei... Men det kan hende jeg jukser, hun er jo ikke så stor og kan ikke være aleine hjemme... Herlig! Deiiilig pels, da gitt! Det er som å holde på en litt langhåra, gammeldags teddybjørn. åååååååååå som jeg gleder meg til å kosemose i desember Jaaa! Tenkte å høre med deg om vi kunne få sitte på tilbake til Tønsberg, for vi skal på overnattingsbesøk på Sem lørdag kveld, nemlig, så da får du kose ekstra mye. Siter
Anette Skrevet 18. November 2010 Rapporter Skrevet 18. November 2010 Jaaa! Tenkte å høre med deg om vi kunne få sitte på tilbake til Tønsberg, for vi skal på overnattingsbesøk på Sem lørdag kveld, nemlig, så da får du kose ekstra mye. Skal høre om jeg kan ta bilen, mamma lurte på om vi tok tog eller bil Også kan du kosemose Amiga Siter
Ingvild Skrevet 18. November 2010 Rapporter Skrevet 18. November 2010 Nei... Men det kan hende jeg jukser, hun er jo ikke så stor og kan ikke være aleine hjemme... Nettopp, hun er jo bitteliten, så du kan smugle henne under jakka og hjemme henne under skrivebordet. Du får si fra når du er på Blindern med henne, for da kan det jo hende at jeg får akutt behov for en pause fra eksamenslesingen. Siter
Recommended Posts