Gå til innhold
Hundesonen.no

hvor i landet er dere fra?

cathrine26

Recommended Posts

Skrevet

Født i Bærum, Akershus :rolleyes2: deretter flyttet til Aberdeen, Skottland som tenåring, var der 2 år før turen gikk videre til Villahermosa, Mexico i en 3 års periode.

Nå er jeg tilbake i Bærum igjen.

Skrevet

Født og oppvokst i Bergen (beste byen btw... :rolleyes2: ), men bor nå på Gran på Hadeland. Snart på flyttefot, så da vet jeg ikke helt hvor jeg havner:)

Skrevet

Jeg er egentlig født i Bergen, men flyttet til Oslo som 6-åring. Der forsvant Bergens-dialekten fort, etter bare et år.

Vokste opp på Oslos østkant i en drabantby ved Markagrensen.

Bor i dag i Akershus, sør for Oslo (Follo) og har bodd her de siste 11 årene.

Skrevet

Oppvokst i Singsås, 7 mil sørøst for Trondheim.

Flykta derfra i 96 og har etter det bodd 2 år på Skarnes og snart 13 år i Oslo (Sørkedalen, Smestad, Kiellands plass, Ammerud og nå Holmlia).

Skrevet

Født og oppvokst i Florø (sogn og fjordane) Nå bosatt på andre siden av fjorden. Nordfjordeid.! Også i sogn og fjordane for dem som måtte lure.

Skrevet

Vanskelig spørsmål å svare på, men nå bor jeg på det stedet jeg har bodd lengst i mitt liv, og her ser det ut som om vi skal bli i all uoverskuelig fremtid: Orkdal noen få mil sørvest for Trondheim.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvis det ikke er trygt for dem å være i bilen så er det bedre å la dem være hjemme. Du får grinder til bilvindu og lås til bagasjeromsluker som gjør at du kan ha dem åpne uten at folk får tilgang.
    • Redd noen da stjeler dem om jeg setter opp mere vindu enn 5 cm.
    • Trenger du å ha med hund til legen? Jeg ville jo heller latt den være hjemme. Men så lenge det ikke er direkte sollys på bilen går det helt fint. Om det er direkte sollys ville jeg prøvd å finne skygge eller satt opp vinduer litt og evt. bagasjerom med luftlåsing.
    • Skal til legen men det er 10 grader på det varmeste her. Tror du det går bra da?
    • Forumet har dalt i takt med Facebook, og veldig lite nyrekruttering. I tillegg litt uenighet om hva som er greit og ikke på forumet, og noen som mistrivdes og meldte seg ut. I tillegg har de "gamle" brukerene blitt eldre, opptatt av andre ting, eller bare ikke føler behov for nettsamfunnet lengre. For yngre som leter er det lettere å finne grupper på Facebook.  Jeg vet en håndfull titter innom nå og da, men det er jo litt slik at aktivitet skaper aktivitet, så når få poster blir det også mindre respons. Det har vært diskutert å legge ned forumet, men det blir en stund til ihvertfall.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...