mokken Skrevet 13. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2013 Playdate med verdens beste Emma i nydelig oktobervær! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 27. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 28. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2013 Så fine bilder :-) Gleder meg til dogs 4 all, møte og se masse kelpier og eierne. satser på at rasene mine ikke kræsjer!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 28. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2013 Takk for kjempefine bilder, Jeanette! Og så gøy at du og jentene tok turen til NO på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 28. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2013 Blaze sier hun skal bli AG hund i sitt neste liv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 29. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 Vakre vakre bisker! Og ser at Harly er tilbake i matchvekt! (Slank fyr men! Husker du snakket om at han måtte slankes pga veldig deilig valpefor, men det var jo før hans serie av uhell... ) Og så synes jeg det er moro å sammenlikne Shy og Lykke.. noen ganger synes jeg de er dødslike å se på, men så tenker jeg at man kanskje blir litt lurt - de er begge sorte og de begge er tisper med det feminine preget. Men uansett, de er nå en fryd for øyet Harly og Lykke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 29. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 Blaze sier hun skal bli AG hund i sitt neste liv. Blaze - dronningen av tunnellcup! Vakre vakre bisker! Og ser at Harly er tilbake i matchvekt! (Slank fyr men! Husker du snakket om at han måtte slankes pga veldig deilig valpefor, men det var jo før hans serie av uhell... ) Og så synes jeg det er moro å sammenlikne Shy og Lykke.. noen ganger synes jeg de er dødslike å se på, men så tenker jeg at man kanskje blir litt lurt - de er begge sorte og de begge er tisper med det feminine preget. Men uansett, de er nå en fryd for øyet Harly og Lykke! Ja altså den runden med diarè var ganske effektiv på vekten, brått måtte han opp 1/2 kg istedenfor ned 1.... Nå er han i bortimot optimal konkurranseform synes jeg, og ift de andre hannhundene jeg så i helgen så har han jo rene formel 1 kroppen Pene jenter er de, de svarte småj*****e! Jeg synes Lykke har utviklet seg mye de siste 2 mnd, og Jeanatte kommenterte at bare fra Torpomoen i beg av okt hadde hun endret seg. Hun skal få debutere i junior 9. nov, det blir spennende 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 29. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 ÅÅÅ Lykke er så pen! (Ja Harley og altså, men akkurat nå ble jeg litt Lykke-forelsket). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 29. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 Så fine bilder :-) Gleder meg til dogs 4 all, møte og se masse kelpier og eierne. satser på at rasene mine ikke kræsjer! Krysser fingrene for at det ikke blir kræsj ja! Gleder meg masse ÅÅÅ Lykke er så pen! (Ja Harley og altså, men akkurat nå ble jeg litt Lykke-forelsket). Hun eeer det! De har begge "feil", men jeg synes de er flotte begge to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 29. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 Krysser fingrene for at det ikke blir kræsj ja! Gleder meg masse Hun eeer det! De har begge "feil", men jeg synes de er flotte begge to Jeg har med meg handler til Vegas om det skal kræsje, meeen jeg har jo aller mest lyst til å stille begge to selv ;-) Så satser igrunn på å være ved kelpieringen dette året. Lov å håpe på naboring med dalmisene, eller enda bedre at de er i samme ring. lol!! Hvor mange kelpier bruker det å være på d4a? :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 29. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 Hvor mange kelpier bruker det å være på d4a? :-) I fjor var det ca. 20 (19 eller 21 tror jeg ) i alle fall. Blir nok ikke færre i år - det er både Redqliffer og DeepEyeser som er gamle nok i år som ikke var det i fjor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 29. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 Jeg har med meg handler til Vegas om det skal kræsje, meeen jeg har jo aller mest lyst til å stille begge to selv ;-) Så satser igrunn på å være ved kelpieringen dette året. Lov å håpe på naboring med dalmisene, eller enda bedre at de er i samme ring. lol! Hvor mange kelpier bruker det å være på d4a? :-) Så bra, greit å sikre seg ihvertfall Ang deltagerantall så aner jeg virkelig ikke, jeg har kun vært på Bjerke å sett på AK. Den gang var det 16 påmeldte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 29. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 Så bra, greit å sikre seg ihvertfall Ang deltagerantall så aner jeg virkelig ikke, jeg har kun vært på Bjerke å sett på AK. Den gang var det 16 påmeldte Siste 3 årene 13-30 stk påmeldt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 29. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 Hvor mange kelpier bruker det å være på d4a? :-) Har startet en liten spørreundersøkelse på raseklubbens fb side Regner med det kommer noen svensker også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 2. November 2013 Rapporter Share Skrevet 2. November 2013 Jeg har med meg handler til Vegas om det skal kræsje, meeen jeg har jo aller mest lyst til å stille begge to selv ;-) Så satser igrunn på å være ved kelpieringen dette året. Lov å håpe på naboring med dalmisene, eller enda bedre at de er i samme ring. lol! Hvor mange kelpier bruker det å være på d4a? :-) Om de er i samme ring har de jo samme dommer, det kan du jo sjekke nå Pene Harly og Lykke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 11. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. November 2013 Lykkepillen har debutert i juniorklassen, noe som gikk veldig mye bedre enn forventet. Dommer Marianne Baden hadde dette å si om frøkna 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 6. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2013 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 12. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 Tanker om 2014 - link Foreløpig har jeg ikke planlagt noe lp, kanskje kanskje så melde jeg på noe uoff. Må se hvor mye vi får trent først mtp min mangel av motivasjon. NBF terminlisten venter jeg fortsatt på - herlighet, bruksfolk er tålmodige altså! Om jeg tar tak i lp treningen så kanskje Lykke kan få starte D spor i løpet av høsten. Muligens! Og agility, joda der kræsjer flere av stevnene med jobbehelger. Året 2014 - best på trening?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 Tanker om 2014 - link Foreløpig har jeg ikke planlagt noe lp, kanskje kanskje så melde jeg på noe uoff. Må se hvor mye vi får trent først mtp min mangel av motivasjon. NBF terminlisten venter jeg fortsatt på - herlighet, bruksfolk er tålmodige altså! Om jeg tar tak i lp treningen så kanskje Lykke kan få starte D spor i løpet av høsten. Muligens! Og agility, joda der kræsjer flere av stevnene med jobbehelger. Året 2014 - best på trening?! Hvor finner du disse spennende agility kursene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 ELSKER halsbånda :Grin: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 12. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 Hvor finner du disse spennende agility kursene? Det er kurs i privat regi, så jeg har stort sett bare vært heldig å blitt invitert ELSKER halsbånda :Grin: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 29. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2013 Bilder tatt av @Evelzz - tusen takk! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 30. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2013 Fantastiske bilder da.. og de halsbåndene er fremdeles utrolig kule! Og Lykke ser kun normal ut på det øverste bildet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 31. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2013 Fantastiske bilder da.. og de halsbåndene er fremdeles utrolig kule! Og Lykke ser kun normal ut på det øverste bildet.. :lol: Normal høres kjedelig ut, hilsen Lykke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 1. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 HIPP HIPP HURRA! Lykke er 1 år i dag 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts